Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarokotteen vastustaja: missä muissa asioissa olet lääkäreitä ja tieteilijöitä viisaampi?

Vierailija
24.09.2021 |

Heistä kun valtaosa suosittelee koronarokotteen ottamista, sillä rokotteet ovat yhtä turvallisia kuin muutkin rokotteet ja lääkkeet. Hyödyt ylittävät mahdolliset haitat ja vakavat haittavaikutukset ovat hyvin harvinaisia. Rokote ehkäisee hyvin tehokkaasti koronan vaikean tautimuodon, vaikka ei estä sairastumista eikä viruksen leviämistä.

Moni kuitenkin jättää rokotteen ottamatta, koska ei usko lääkäreitä vaan "omaa ajatteluaan", jonka perusteella koronarokote on vaarallinen.

Siispä haluaisin tietää, missä muissa asioissa te olette viisaampia kuin lääkärit, virologit ja epidemiologit?

Kommentit (242)

Vierailija
41/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän hetken miljoona rokottamatonta säästävät noin 20 miljoonaa euroa varoja, kun rokote on 20e kpl.

Juu ja pari kolme viikkoa tehohoidossa on ilmaista. 😂

Vantaan kaupunki on käytännössä konkurssissa kun järjettömiin PCR -testauksiin on mennyt vuodessa enemmän rahaa kuin mitä kaikkien Vantaan terveyskeskusten kulut ovat olleet vuodessa.

Vierailija
42/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit eivät tiedä yhtään sen paremmin, mitä siinä piikissä on. Tietävät vain, mitä heille kerrotaan. Suurin osa lääkäreistä ei myöskään ymmärrä syvällisemmin mRNA-teknologiasta.

Mutta sinä uskot ymmärtäväsi? Olet todella säälittävä.

Missä väitin sellaista? Totesin vain itsestään selvän asian. Säälittävää on tuollaiset ad hominem -hyökkäykset

Nimenomaan väitit että lääkärit eivät ymmärrä mutta sinä ymmärrät korkeamman totuuden rokotteista.

Ei väittänyt. Lauserakenne oli ilmeisesti liian monimutkainen, joten et ymmärtänyt sen sisältöä.

Lauserakenne ei ollut mitenkään monimutkainen, pikemminkin peruskoulun ala-asteikäisen kirjoitelman tasolla.

Taitaa harmittaa, kun et ymmärtänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En väitä olevani yhtään viisaampi, mutta koska osa lääkäreistäkin on kääntänyt koronarokoteprojektille selkänsä, luulen että tiedän tarpeeksi.

Suomessa on kymmeniä tuhansia lääkäreitä ja heistä ehkä kolme vastustaa koronarokotetta.

Suomi ei ole koko maailma. Euroopassa on tuhansia lääkäreitä, jotka vastustavat koronarokotteita nykyisellään. He ovat niitä rohkeita, jotka työpaikkansa menettämisenkin uhalla kertovat, miten asiat ovat. Suomessakin on kyllä niitä lääkäreitä enemmän kuin 3. Itse tunnen 2, jotka eivät kuitenkaan missään nimessä sano ajatuksiaan ääneen, koska heillä on perhe elätettävänä. Eivät itse ota rokotetta eikä anna lastensa ottaa rokotetta. Mielenkiintoista on nähdä n. 3-5 vuoden päästä miten täällä etsitään syyllisiä siihen, että rokotteen pitkäaikaishaitoista ei kerrottu ja syövät lähteneet räjähdyksenomaiseen kasvuun.

Olisi kiinnostavaa tietää minkä alan lääkäreitä nämä kaksi ovat? Vain harva lääkäri erikostuu kulkutauteihin kuten koronaan.

Vierailija
44/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En väitä olevani yhtään viisaampi, mutta koska osa lääkäreistäkin on kääntänyt koronarokoteprojektille selkänsä, luulen että tiedän tarpeeksi.

Suomessa on kymmeniä tuhansia lääkäreitä ja heistä ehkä kolme vastustaa koronarokotetta.

joo 2 eläkeläistäja 1 mt-ongelmainen

Vierailija
45/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi ei ole koko maailma. Euroopassa on tuhansia lääkäreitä, jotka vastustavat koronarokotteita nykyisellään. He ovat niitä rohkeita, jotka työpaikkansa menettämisenkin uhalla kertovat, miten asiat ovat. Suomessakin on kyllä niitä lääkäreitä enemmän kuin 3. Itse tunnen 2, jotka eivät kuitenkaan missään nimessä sano ajatuksiaan ääneen, koska heillä on perhe elätettävänä. Eivät itse ota rokotetta eikä anna lastensa ottaa rokotetta. Mielenkiintoista on nähdä n. 3-5 vuoden päästä miten täällä etsitään syyllisiä siihen, että rokotteen pitkäaikaishaitoista ei kerrottu ja syövät lähteneet räjähdyksenomaiseen kasvuun.

Oletko ajatustenlukija jos tiedät mitä tuttusi ajattelee vaikka hän ei sitä ääneen sano?

He eivät ole tuttuja vaan ystäviäni. Ei tarvitse lukea heidän ajatuksiaan. Yleensä keskustelemme asioista ;-)

Vierailija
46/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatustenlukija jos tiedät mitä tuttusi ajattelee vaikka hän ei sitä ääneen sano?

Ajatustenlukijan lisäksi olen ennustaja koska kykenen ennustamaan koronarokotteen tulevaisuuden vaikutukset. Myös 5G:n vaikutusten ennustaminen kuuluu osaamiseeni.

Vierailija
47/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tieteeseen ja tutkimuksiin, mielelläni käytän tuotteita jotka on ensin testattu riittävän kattavasti.

En kuollut koronatartuntaan, en koe rokottamistani kovin aiheelliseksi.

Vierailija
48/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko olevani viisaampi. Uskon että rokotteet ehkäisevät epidemiaa ja yksilön kohdalla vakavia tautimuotoja (jotka tosin terveillä, normaalipainoisilla ja nuorilla/nuorehkoilla ei ole kovin todennäköisiä ilmankaan). 

Mutta olen Linkolan linjoilla ja minusta jokainen ihmiskuntaa harventava sairaus, sota tai katastrofi on toivottava. Meitä on täällä liikaa eikä ympäristö kestä. Itse olen mielelläni vapaaehtoinen vähennettävä, eli en mitenkään yritä ennaltaehkäistä sairauksia. Kuulun kahteen koronan riskiryhmään.

Länsimaissa, missä rokotekattavuus on korkealla , ei ole liikakansoitusta, joten Linkolan teoria toimii jos korona jyllää siellä missä väestöä on liikaan luonnon kantokykyyn nähden.

No onhan Suomessa ja Ruotsissakin tehohoitoa eniten tarvinneet näitä muualta tulleita Lähi-idän ja Afrikan ihmeitä. Juuri niitä, jotka ovat joukosta ensimmäisenä harventuneet. Heillä mm. ei ole riittävästi D-vitamiinia kehossaan ja siksi heikompi immuunisuoja.

Vierailija
49/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He eivät ole tuttuja vaan ystäviäni. Ei tarvitse lukea heidän ajatuksiaan. Yleensä keskustelemme asioista ;-)

Joopa joo.

Vierailija
50/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon tieteeseen ja tutkimuksiin, mielelläni käytän tuotteita jotka on ensin testattu riittävän kattavasti.

Juuri näin. Harkitsen rokotetta sitten kun se saa virallisen myyntiluvan eli todettu vaarattomaksi. Nythän sillä on hätälupa, jolloin lääkefirmat ovat pesseet kätensä kaikesta vastuusta. 2023 asti näitä testataan. Mieluiten ottaisin Suomalaista nenäsumutetta, jos se on silloin markkinoilla

Vierailija
51/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sinulla iso ratas viiraa jo pahasti, ensin sanoit ettei nämä tuntemasi lääkärit kerro ajatuksiaan asiassa.

Vierailija
52/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän hetken miljoona rokottamatonta säästävät noin 20 miljoonaa euroa varoja, kun rokote on 20e kpl.

Laskeskellaan toisin: tehohoitojakso 11pv x 3300 EUR =36300 EUR , sillä saa reilut 1800 rokotetta

Vierailija
53/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki perustelut täälläkin lähtee puhtaasta itsekkyydestä. Minun oma valinta, minä, minä, minä. Entäs se muun kuin koronasairauden vuoksi tehohoitoa tarvitseva? Ymmärrättekö, että tälläkin hetkellä sairaalan teho-osastot toimivat normaalitilanteeseen verrattuna ylikuormittuneina. Ne resurssit ovat poissa juuri koronapotilaiden takia.

Minulle on ihan herttaisen sama, jättääkö joku rokotteen ottamatta, mutta sairaalahoitoon ei pitäisi tällaisella henkilöllä olla sairastuttuaan mitään asiaa.

Sairaalakapasiteetissa ei ole juuri nyt mitään ongelmaa, joten olet mennyt valeuutisiin.

Sitä paitsi pidän hyvin erikoisena sitä etteikö pitäisi päästä hoitoihin kun on koko elämänsä maksanut veroja juuri siitä syystä että sitten pääsee hoitoihin kun on tarvetta.

Mutta harva joutuu koronan takia sairaalaan, kun suurelle osalle se on hyvin mieto tai jopa oireeton. Turhaan maalaat kuvaa, jossa 100% koronatartunnan saajista joutuu sairaalaan. Tällaisen kuvan maalailu on niin tyhmää pelottelua, että tuo jo osaltaan aiheuttaa ihmiset epäileväiseksi tästä piikkipropagandasta ja täten aiheuttaa sen ettei ota näitä piikkejä. Koska mikä tämän painostuksen ja valehtelun takana oikein on? Jokainen näkee tilastoista millä prosentilla tästä tartunnasta selvitään, ei ihmiset ole niin tyhmiä kuin kuvittelet heidän olevan. He näkevät propagandasi ja pelottelusi läpi, etkä tee agendallesi mitään hyvää tuolla touhullasi. Puhuisit asioista sellaisina kuin ne ovat, nyt kuulostat aivopestyltä median hypevirukseen menneeltä tollolta.

Vierailija
54/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskeskellaan toisin: tehohoitojakso 11pv x 3300 EUR =36300 EUR , sillä saa reilut 1800 rokotetta

Väitätkö todella, että 100% koronatartunnan saajista joutuu teholle?

Mistä löydät tukea tuolle väitteellesi? Suomessa reilu 2 prosenttia väestöstä on saanut tartunnan virallisesti, + epävirallisesti toinen 2 prosenttia vähintään, onko ne kaikki päätynyt teholle?

Niin, siinä näetkin kommenttisi hölmöyden.

Vierailija
55/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se tuli, "uskon tieteeseen". Tiede on tullut Jumalan tilalle joidenkin ihmisten mieliin.

Vierailija
56/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sitten kun joutuvat sairastuttuaan tehohoitoon. Siinä pistetään suoraan suoneen muutakin aineitta. Eivätkö he pelkää, että siitä saa jotain mömmöä. Vai kieltäytyvätkö hoidosta?

Sinun koulutuksesi ei ainakaan liity millään tavalla terveydenhuoltoon tai lääketieteeseen. Ehkäpä on tosiaan parempi, ettet edes yritä ymmärtää.

Jonne peruskoulupohjalta arvostelee toisten koulutusta. Kuinka hupaisaa. 😂😂😂

Olen keski-iän alkupuolella elävä, alemman korkeakoulututkinnon omaava nainen. Entäs itse?

Vierailija
57/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hörhöjähän nämä salaliittoteoreetikot ovat. Ei kannata välittää, mennään me muut eteenpäin. 

Mistä ihmeen salaliitosta te höpötätte? Onhan se nyt päivänselvää, että en piikitä itseeni enkä varsinkaan lapsiini myrkkyä, mikä tuhoaa oman immuniteetin ja toimii vielä 2 vuotta hätäluvalla. Jos ja kun rokotteet saavat oikean myyntiluvan, voin harkita asiaa, mutta lapset sitä tuskin tarvitsevat silloinkaan.

Vierailija
58/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sinulla iso ratas viiraa jo pahasti, ensin sanoit ettei nämä tuntemasi lääkärit kerro ajatuksiaan asiassa.

Nyt täytyy kyllä vähän ihmetellä että oletko jotenkin vajaa? Eiköhän sanomattakin ole selvää, että ystäväni eivät TYÖPAIKALLAAN lääkärikeskuksessa huutele, että eivät rokotetta ota.

Vierailija
59/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveen, alle 50-vuotiaan aikuisen tai lapsen kohdalla rokotteen hyödyt eivät ylitä haittoja vaan rokotehaitat on suurempia kuin koronasairauden haitat. Kuitenkin nämäkin ryhmät halutaan rokottaa, miksi ihmeessä?

Vierailija
60/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy kyllä vähän ihmetellä että oletko jotenkin vajaa? Eiköhän sanomattakin ole selvää, että ystäväni eivät TYÖPAIKALLAAN lääkärikeskuksessa huutele, että eivät rokotetta ota.

Näin ulkopuolisena lukijana debattianne seuranneena voin vahvistaa, että on hän kyllä. Selkeästi on kognitiiviset kyvyt vastaväittelijällä sinua alemmalla tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän