Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarokotteen vastustaja: missä muissa asioissa olet lääkäreitä ja tieteilijöitä viisaampi?

Vierailija
24.09.2021 |

Heistä kun valtaosa suosittelee koronarokotteen ottamista, sillä rokotteet ovat yhtä turvallisia kuin muutkin rokotteet ja lääkkeet. Hyödyt ylittävät mahdolliset haitat ja vakavat haittavaikutukset ovat hyvin harvinaisia. Rokote ehkäisee hyvin tehokkaasti koronan vaikean tautimuodon, vaikka ei estä sairastumista eikä viruksen leviämistä.

Moni kuitenkin jättää rokotteen ottamatta, koska ei usko lääkäreitä vaan "omaa ajatteluaan", jonka perusteella koronarokote on vaarallinen.

Siispä haluaisin tietää, missä muissa asioissa te olette viisaampia kuin lääkärit, virologit ja epidemiologit?

Kommentit (242)

Vierailija
21/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko olevani viisaampi. Uskon että rokotteet ehkäisevät epidemiaa ja yksilön kohdalla vakavia tautimuotoja (jotka tosin terveillä, normaalipainoisilla ja nuorilla/nuorehkoilla ei ole kovin todennäköisiä ilmankaan). 

Mutta olen Linkolan linjoilla ja minusta jokainen ihmiskuntaa harventava sairaus, sota tai katastrofi on toivottava. Meitä on täällä liikaa eikä ympäristö kestä. Itse olen mielelläni vapaaehtoinen vähennettävä, eli en mitenkään yritä ennaltaehkäistä sairauksia. Kuulun kahteen koronan riskiryhmään.

Länsimaissa, missä rokotekattavuus on korkealla , ei ole liikakansoitusta, joten Linkolan teoria toimii jos korona jyllää siellä missä väestöä on liikaan luonnon kantokykyyn nähden.

Vierailija
22/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit eivät tiedä yhtään sen paremmin, mitä siinä piikissä on. Tietävät vain, mitä heille kerrotaan. Suurin osa lääkäreistä ei myöskään ymmärrä syvällisemmin mRNA-teknologiasta.

Mutta sinä uskot ymmärtäväsi? Olet todella säälittävä.

Missä väitin sellaista? Totesin vain itsestään selvän asian. Säälittävää on tuollaiset ad hominem -hyökkäykset

Nimenomaan väitit että lääkärit eivät ymmärrä mutta sinä ymmärrät korkeamman totuuden rokotteista.

Ei väittänyt. Lauserakenne oli ilmeisesti liian monimutkainen, joten et ymmärtänyt sen sisältöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, Briteissä 1. helmikuuta ja 12. syyskuuta välillä laaditun raportin mukaan rokotettuja kuoli enemmän kuin rokottamattomia.

Kuolleista oli:

- 1613 kaksi kertaa rokotettua (toisesta rokotteesta yli kaksi viikkoa)

- 149 yhden rokoteannoksen saanutta (rokotteesta yli kolme viikkoa)

- 17 yhden rokotteen saanutta (rokote saatu alle kolme viikkoa ennen sairastumista)

- yhteensä rokotettuja koronaan kuolleita oli siis 1779

Samana aikana rokottamattomia kuolleita oli vain 772 ihmistä.

Ylipäätään tuona aikana 278.212 rokotettua ihmistä (yksi tai kaksi rokotetta) sairastui koronaan, kun taas rokottamattomia sairastui 257.357 ihmistä. Kaksi kertaa rokotettujen osuus sairastuneista oli yli 157.000 ihmistä.

Nämä tiedot saadaan Ison-Britannian terveysviranomaisten laatimasta raportista:

Fully vaccinated account for a huge 74% of Covid-19 deaths in the UK summer wave according to latest Public Health England report

https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uplo…

Luuletko olevasi terveysviranomaisia viisaampi kun väität että koronarokote ehkäisee tehokkaasti sairastumista ja vakavaa tautimuotoa? Oletko joku tieteenvastainen hörhö kun et usko mitä asiantuntijat sanovat??

Vai olisiko sittenkin niin, että tilastot ja faktat ovat mielestäsi luotettavia vain silloin, kun ne tukevat omaa narratiivia?

Tämä hieno kommentti saanee aikaan kognitiivista dissonanssia. 😄

Vierailija
24/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sitten kun joutuvat sairastuttuaan tehohoitoon. Siinä pistetään suoraan suoneen muutakin aineitta. Eivätkö he pelkää, että siitä saa jotain mömmöä. Vai kieltäytyvätkö hoidosta?

Otatko itse suoneen mömmöjä jotta vieruskaveri ei sairastu, vaikka mömmö ei estä sua eikä kaveria sairastumasta??

Vierailija
25/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otin rokotteet, mutta ymmärrän näitä, jotka sen jättävät ottamatta. Rokotetta ei ole testattu kunnolla pitkän aikavälin haittavaikutuksilta.

Itse punnitsin riskiryhmään kuuluvana hyödyt ja haitat, joten jos rokotteesta jotakin tulee myöhemmin, se sitten tulee. Ikää on jo sen verran, että olen ehtinyt elämää näkemään, mutta jos nuoremmat siitä haittoja saavat, se on todella ikävää ja kukaan tuskin vastuuta ottaa.

Koronarokotteen aihio on kehitetty jo 1980-luvulla.

Vierailija
26/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse otin rokotteet, mutta ymmärrän näitä, jotka sen jättävät ottamatta. Rokotetta ei ole testattu kunnolla pitkän aikavälin haittavaikutuksilta.

Itse punnitsin riskiryhmään kuuluvana hyödyt ja haitat, joten jos rokotteesta jotakin tulee myöhemmin, se sitten tulee. Ikää on jo sen verran, että olen ehtinyt elämää näkemään, mutta jos nuoremmat siitä haittoja saavat, se on todella ikävää ja kukaan tuskin vastuuta ottaa.

Koronarokotteen aihio on kehitetty jo 1980-luvulla.

Älä anna faktojen pilata kunnon öyhötystä.

Vierailija
27/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän hetken miljoona rokottamatonta säästävät noin 20 miljoonaa euroa varoja, kun rokote on 20e kpl.

Juu ja pari kolme viikkoa tehohoidossa on ilmaista. 😂

Vierailija
28/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen monessakin asiassa. Esim hopeavesi toimii paljon paremmin eri sairauksiin kuin lääkkeet. Samoin yksisarvisenergia, ja reiki. Olen itse tutkinut asiaa. DO YOUR OWN RESERCH!!!

Runsaasti ja sisäisesti käytettynä hopeavesi tehoaa sairauksiin sitä kautta että käyttäjä poistuu muonavahvuudesta.

Vierailija
29/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän hetken miljoona rokottamatonta säästävät noin 20 miljoonaa euroa varoja, kun rokote on 20e kpl.

x 8.

Piikittämättömät säästävät paljon verorahoja. Eikä heistä sairastu kuin pieni promille.

Kaikki rokottamattomat tulevat sairastumaan koronaan. 100%. Korona ei häviä täältä minnekään.

No kun ei tule ikinä sairastamaan 100% kaikki.

Kaikki ei sairasta flunssia, ei noroa, ei influenssaa.

Samalla tavalla ei sairasta koronaakaan. Sitä paitsi reilu 30% väestöstä on immuuneja koronalle edellisten koronavirusten sairastamisien jäljiltä.

JOTEN ei sairasta. Turha väittää moista sontaa. Ja mitä sitten vaikka sairastaisi? Se tartunta olisi todennäköisesti vain mieto juttu perusterveelle normaalipainoiselle, 99.98% tartunnan saaneista edelleen selviää joten en tiedä miksi pelottelet tuolla sairastumisella kun tilastojen mukaan tartunnan saajilla ei ole mitään huolta.

Niin tyhmä väite muutenkin, kun kaikki ei sairastanut espanjantautiakaan jne.

Vierailija
30/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sitten kun joutuvat sairastuttuaan tehohoitoon. Siinä pistetään suoraan suoneen muutakin aineitta. Eivätkö he pelkää, että siitä saa jotain mömmöä. Vai kieltäytyvätkö hoidosta?

Sinun koulutuksesi ei ainakaan liity millään tavalla terveydenhuoltoon tai lääketieteeseen. Ehkäpä on tosiaan parempi, ettet edes yritä ymmärtää.

Jonne peruskoulupohjalta arvostelee toisten koulutusta. Kuinka hupaisaa. 😂😂😂

Vierailija
31/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VIlli veikkaus on ilmasto. Ei, asiaa vuosikymmeniä tutkineet eivät tiedä mistään mitään. Mutta netistä löytyi artikkeli, joka oli niitä vastaan. Siispä kyseessä on ilmastohössötys. Ja se kiina.

Ja eiköhän tuo maapallokin litteä ole.

Maapallohan tosiaan on litteä, 5G orjuuttaa ihmiset. Kyllä Koronarokotteen vastustaja nämä tietää.

Vierailija
32/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit eivät tiedä yhtään sen paremmin, mitä siinä piikissä on. Tietävät vain, mitä heille kerrotaan. Suurin osa lääkäreistä ei myöskään ymmärrä syvällisemmin mRNA-teknologiasta.

Mutta sinä uskot ymmärtäväsi? Olet todella säälittävä.

Missä väitin sellaista? Totesin vain itsestään selvän asian. Säälittävää on tuollaiset ad hominem -hyökkäykset

Nimenomaan väitit että lääkärit eivät ymmärrä mutta sinä ymmärrät korkeamman totuuden rokotteista.

Ei väittänyt. Lauserakenne oli ilmeisesti liian monimutkainen, joten et ymmärtänyt sen sisältöä.

Lauserakenne ei ollut mitenkään monimutkainen, pikemminkin peruskoulun ala-asteikäisen kirjoitelman tasolla.

Vierailija
33/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavan monessa asiassa minulla on ollut se oikea diagnoosi ja lääkärillä ei. Kunnes on tutkittu lisää. Siksipä ei kovin erikoista arvostusta minulla ole heitä kohtaan, kun saavutat paremmat tiedot parin päivän opiskelulla aiheesta ja päättelemällä asioista.

Vierailija
34/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En väitä olevani yhtään viisaampi, mutta koska osa lääkäreistäkin on kääntänyt koronarokoteprojektille selkänsä, luulen että tiedän tarpeeksi.

Suomessa on kymmeniä tuhansia lääkäreitä ja heistä ehkä kolme vastustaa koronarokotetta.

Suomi ei ole koko maailma. Euroopassa on tuhansia lääkäreitä, jotka vastustavat koronarokotteita nykyisellään. He ovat niitä rohkeita, jotka työpaikkansa menettämisenkin uhalla kertovat, miten asiat ovat. Suomessakin on kyllä niitä lääkäreitä enemmän kuin 3. Itse tunnen 2, jotka eivät kuitenkaan missään nimessä sano ajatuksiaan ääneen, koska heillä on perhe elätettävänä. Eivät itse ota rokotetta eikä anna lastensa ottaa rokotetta. Mielenkiintoista on nähdä n. 3-5 vuoden päästä miten täällä etsitään syyllisiä siihen, että rokotteen pitkäaikaishaitoista ei kerrottu ja syövät lähteneet räjähdyksenomaiseen kasvuun.

Vierailija
35/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

x 8.

Piikittämättömät säästävät paljon verorahoja. Eikä heistä sairastu kuin pieni promille.

Kaikki rokottamattomat tulevat sairastumaan koronaan. 100%. Korona ei häviä täältä minnekään.

No kun ei tule ikinä sairastamaan 100% kaikki.

Kaikki ei sairasta flunssia, ei noroa, ei influenssaa.

Samalla tavalla ei sairasta koronaakaan. Sitä paitsi reilu 30% väestöstä on immuuneja koronalle edellisten koronavirusten sairastamisien jäljiltä.

JOTEN ei sairasta. Turha väittää moista sontaa. Ja mitä sitten vaikka sairastaisi? Se tartunta olisi todennäköisesti vain mieto juttu perusterveelle normaalipainoiselle, 99.98% tartunnan saaneista edelleen selviää joten en tiedä miksi pelottelet tuolla sairastumisella kun tilastojen mukaan tartunnan saajilla ei ole mitään huolta.

Niin tyhmä väite muutenkin, kun kaikki ei sairastanut espanjantautiakaan jne.

Oliko tälle väitetylle tilastolle jotain lähdelinkkiä? Vaikka arvaankin että keksit nämä luvut päästäsi… Terveisiä vaan sinne Pietariin.

Vierailija
36/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Lääkärit eivät todellakaan tiedä kaikkea ja ovat ihmisiä siinä missä muutkin, kaikkine vajaavaisuuksineen ja virheineen. Myös lääkäreiden välillä on isoja eroja tiedoissa ja taidoissa. Joku on erikoistunut yhteen asiaan kun taas toinen toiseen. Ja sitten on ihan yleislääkäreitä. Ja hekin usein, jos ovat fiksuja ja tunnollisia, tarkistavat asioita ja konsultoivat kollegaa, kun tulee eteen uusi juttu tai ovat epävarmoja jostain.

Ei ole olemassa kaikkitietävää ihmistä, tai auktoriteettia. Eikä lääkäreiltä voi sellaista edellyttää. Tämä on uusi tilanne, uusi tauti ja uusi rokote. Hekin joutuvat toimimaan sen tiedon varassa mitä tällä hetkellä on saatavilla.

Vierailija
37/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En väitä olevani yhtään viisaampi, mutta koska osa lääkäreistäkin on kääntänyt koronarokoteprojektille selkänsä, luulen että tiedän tarpeeksi.

Suomessa on kymmeniä tuhansia lääkäreitä ja heistä ehkä kolme vastustaa koronarokotetta.

Suomi ei ole koko maailma. Euroopassa on tuhansia lääkäreitä, jotka vastustavat koronarokotteita nykyisellään. He ovat niitä rohkeita, jotka työpaikkansa menettämisenkin uhalla kertovat, miten asiat ovat. Suomessakin on kyllä niitä lääkäreitä enemmän kuin 3. Itse tunnen 2, jotka eivät kuitenkaan missään nimessä sano ajatuksiaan ääneen, koska heillä on perhe elätettävänä. Eivät itse ota rokotetta eikä anna lastensa ottaa rokotetta. Mielenkiintoista on nähdä n. 3-5 vuoden päästä miten täällä etsitään syyllisiä siihen, että rokotteen pitkäaikaishaitoista ei kerrottu ja syövät lähteneet räjähdyksenomaiseen kasvuun.

Suomessa on lääkäripula. Ei täällä kukaan menetä työtään, vaikka vastustaisikin k-rokotetta. Kollegoiden arvostuksen ja ammatillisen uskottavuutensa kyllä, mutta ei työpaikkaansa.

Vierailija
38/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatustenlukija jos tiedät mitä tuttusi ajattelee vaikka hän ei sitä ääneen sano?

Vierailija
39/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan usko lääkäreiden tiedon ylivertaisuuteen. Nähdäkseni ihmiskunnalla on kuitenkin oikein hyviä kokemuksia rokottamisesta yleensä. Ja lehtitietojen perusteella näyttäisi selvältä, että koronan sairastamisen tuomat hankaluudet ovat koko maailman väestön tasolla rutkasti suuremmat kuin koronarokotteen aiheuttamat hankaluudet. Olen siis ottanut kummankin rokotteen.

Vierailija
40/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki perustelut täälläkin lähtee puhtaasta itsekkyydestä. Minun oma valinta, minä, minä, minä. Entäs se muun kuin koronasairauden vuoksi tehohoitoa tarvitseva? Ymmärrättekö, että tälläkin hetkellä sairaalan teho-osastot toimivat normaalitilanteeseen verrattuna ylikuormittuneina. Ne resurssit ovat poissa juuri koronapotilaiden takia.

Minulle on ihan herttaisen sama, jättääkö joku rokotteen ottamatta, mutta sairaalahoitoon ei pitäisi tällaisella henkilöllä olla sairastuttuaan mitään asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän