Eläinsuojeluyhdistyksen sterilointikampanja
Turussa ja sen lähiseudulla toimiva Eläinsuojeluyhdistys Dewi ry kilpailee äänistä järjestääkseen sterilointikampanjan ensi vuoden alussa. Äänestää voi osoitteessa: http://hyviatekoja.fi/fi/aanesta-hanketta.
Äitini otti kissan Dewiltä muutama vuosi sitten ja olen itse tukenut yhdistystä ostamalla kannatustuotteita. Tukea tämä yhdistys tarvitseekin, joten äänestäkää kaikki kissojen hyvinvoinnin puolesta!
Kommentit (44)
Minä pelastin aikanaan kissapesueen kesämökin pihapiiristä. Kolme viidestä joutui eläinlääkäri lopettamaan, olivat niin sairaita.... Ei ne kissat luonnossa pärjää :( Nappe ja Misu edelleen ilahduttavat elämääni, mutta en toivo yhdellekään kissalle samaa kohtaloa kuin heidän siskoilleen.... Äänestin.
voi ku kaikki ymmärtäis kuin tärkeetä kissat on leikkauttaa
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 17:58"]
Turussa ja sen lähiseudulla toimiva Eläinsuojeluyhdistys Dewi ry kilpailee äänistä järjestääkseen sterilointikampanjan ensi vuoden alussa. Äänestää voi osoitteessa: http://hyviatekoja.fi/fi/aanesta-hanketta.
Äitini otti kissan Dewiltä muutama vuosi sitten ja olen itse tukenut yhdistystä ostamalla kannatustuotteita. Tukea tämä yhdistys tarvitseekin, joten äänestäkää kaikki kissojen hyvinvoinnin puolesta!
[/quote]
mitä eläintensuojelua se voi olla että estetään mahdollisuus suvunjatkamiseen. tuohan on kuin natsisaksan toimintaa.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:26"]
[/quote]
mitä eläintensuojelua se voi olla että estetään mahdollisuus suvunjatkamiseen. tuohan on kuin natsisaksan toimintaa.
[/quote]
Mielestäsi siis kodittomia kissoja ei ole vielä maailmassa tarpeeksi? Ok.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:26"]
[/quote]
[/quote]
Ootko tyhmä vai tyhmä?
Oonkin äänestänyt tätä jo. Hyvä idea levittää juttua täällä. Asia on kuitenkin tosi tärkeä.
Ihan hulluja nuo muut projektit. 8 ihmisen lentopallojoukkueelle kamat? Joidenkin teinipoikien sählymatkaan 5700? Eli toisten ihmisten harrastuksiin? Minun ääneni meni Dewille ehdottomasti, suosittelin kavereillekin
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:55"]
Ihan hulluja nuo muut projektit. 8 ihmisen lentopallojoukkueelle kamat? Joidenkin teinipoikien sählymatkaan 5700? Eli toisten ihmisten harrastuksiin? Minun ääneni meni Dewille ehdottomasti, suosittelin kavereillekin
[/quote]
Ihmettelin samaa. Mistä lähtien on ruvettu kerjäämään rahaa omien harrastusten rahoittamiseen? Ei ole ikinä tullut mieleenikään.
Eipä silti, taisi joku amerikkalainen käsityöbloggaaja kerätä lukijoilta lahjoituksia ostaakseen kalliin Berninan ompelukoneen, joten kaipa röyhkeys kannattaa nykyään.
Äänestetty on. Dewi tekee hyvää työtä! t:aikoinaan Dewissä hommia paiskonut :)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 21:44"]
Ei vittu, ketä kiinnostaa jotku kissat. :D Vois käyttää noikin rahat johonkin hyödylliseen!! Ihmiset tarvii apua ja ansaitsee sen ennen jotain turhia karvasäkkejä. Ihann naurettavaa.
[/quote]
Ei voi ajatella noin, että auttaminen on pois joltain muulta. Kuka sen päättää, mikä on tärkein auttamisen kohde? Pitäiskö maailmassa aina vaan keskittyä yhteen ongelmaan kerrallaan ja jättää muut asiat retuperälle? Valoja päälle!
[/quote]
Kaikilla on oikeus mielipiteeseen. Mun mutsin kissoja ei oo koskaan leikattu ja ihan hyvin ne pärjää. Jotain pari pentuetta on joskus pyöriny lähistöllä, mut pyörii siinä oraviakin. Miks kissat ei sais muka lisääntyä?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 21:44"]
Ei vittu, ketä kiinnostaa jotku kissat. :D Vois käyttää noikin rahat johonkin hyödylliseen!! Ihmiset tarvii apua ja ansaitsee sen ennen jotain turhia karvasäkkejä. Ihann naurettavaa.
[/quote]
Ei voi ajatella noin, että auttaminen on pois joltain muulta. Kuka sen päättää, mikä on tärkein auttamisen kohde? Pitäiskö maailmassa aina vaan keskittyä yhteen ongelmaan kerrallaan ja jättää muut asiat retuperälle? Valoja päälle!
[/quote]
Kaikilla on oikeus mielipiteeseen. Mun mutsin kissoja ei oo koskaan leikattu ja ihan hyvin ne pärjää. Jotain pari pentuetta on joskus pyöriny lähistöllä, mut pyörii siinä oraviakin. Miks kissat ei sais muka lisääntyä?
[/quote]
Niinpä miettikää jos ihmisiäki kuohittais kysymättä väkisin. Kyllä luonto sit hoitaa. Jotku pedofiilit kyll saiski sterkata.
Muuten hyvä juttu, mutta jos kissoilta itseltään kysyttäisiin, niin uskonpa, että eivät haluaisi lisääntymisvehkeistään vapaaehtoisesti luopua.
"Luonto sit hoitaa" tarkoittaa, että tuhansia kissoja kuolee vuosittain nälkään, tauteihin, kylmyyteen, petojen suuhun ja luoja ties mihin. "Mutta hei, sen nyt vaan täytyy tapahtua koska meidän Miisen kuuluu tehdä vauvoja!" Herätkää typerät ihmiset.
IHan turhaa hommaa sanon minä. Ja pitäis viellä olla joku facebooktunnus. Tää maailma menee vaan koko ajan naurettavammaksi. Ennen kissat teki mitä lystäs ja tämmösiä turhia rahanvinkumisia ei ollut.
Usutan miehen äänestämään tunnuksillaan minun puolestani! Onhan tuo Dewin kampanja nyt jestas sentään hyvä ja tarpeellinen rahoituskohde, erityisesti noihin muihin vaihtoehtoihin verrattuna.
Kaikki kissat leikattu itelläni.