Mistä johtuu, että hiuksista tulee liian tuuheat?
En löydä googlesta tietoa kuin hiustenlähdöstä, mut mulla on toisenlainen ongelma. :D Hiukset vaa tuuhettuvat koko ajan, ja hiusraja leviää, mulla on kohta posketkin täynnä hiuksia. Niitä ei kuitenkaan kasva muualla kehossa joten en tiedä onko se merkki esmes liiasta mieshormonin tuotannosta. Mut anyway partaa täytynee kohta alkaa ajaa kuitenkin, koska kamalan näköistä kun poskissa on tällaista untuvaa.
Onko kenelläkään ollut samaa ongelmaa?
Kommentit (10)
Mulla on, vaikka olen jo keski-iässä. Luulisi, että vanhemmiten hiukset ohenisivat, mutta itselleni käynyt päinvastoin. Untuvaa on myös kasvoissa. Taidan muuttua apinaksi.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 17:02"]
Jos sulla on Hypertrichosis Universalis?
[/quote]Tuo on ihan todellinen sairaus. Harvinainen toki mutta jotkut siitä kärsivät :(
6: voin antaakin. :) Karseeta kun tukka on kohta kuin Simpsonien Margella. Mieskään ei tykkää yhtään kun vihjailen että voisin lainata sen partakonetta. Pitäis kuulemma ostaa oma. ;)
Oiskohan tämä tosiaan jotain ikään liittyvää? Mitään lääkityksiä mulla ei ole.
ap.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 17:03"]
Mulla on, vaikka olen jo keski-iässä. Luulisi, että vanhemmiten hiukset ohenisivat, mutta itselleni käynyt päinvastoin. Untuvaa on myös kasvoissa. Taidan muuttua apinaksi.
[/quote]
Haa, onneksi olet sinä sentään, kohtalotoveri. :) Miten poistat karvotuksen kasvoista, vai poistatko mitenkään?
ap.
Minulla on aina ollut untuvaa kasvoilla, mutta nyt neli-viisikymppisenä se on vain lisääntynyt. Onneksi untuva on vaaleaa, mutta välillä hämää kun tämä näkyy kuvissakin joissa kasvoni ovat sivuttain. Kuulemma ei pitäisi missään tapauksessa ajaa vaan mieluummin vahata tai sitten poistaa jollain laserhoidolla.
Hiukset ovat myös muuttuneet - jos ei nyt tuuheammaksi - mutta ihmeelliseksi mummotukaksi. Kosteassa kähertyvät kuin Einsteinilla, vaikka koko aikuisiän on ollut ihan piikkisuora tukka.
Numero 3 tässä. Muutaman kerran olen suutuspäissäni ajellut posket kertakäyttöpartakoneella. Varsinkin keväällä ja kesällä untuvat loistavat kun iho ruskettuu.(olen vaalea). Täytyy ostaa vahaa ja kokeilla, jospa se pitäisi karvat pois kauemmin kuin höyläily.
Jos sulla on Hypertrichosis Universalis?