Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastajan spermat sisässä

Vierailija
30.06.2023 |

Mulla oli muinoin aika paljolti seksiin painottunut suhde erään naimisissa olleen naisen kanssa. Hän ei saanut lainkaan seksiä kotona vaikka iso tarve olikin. Hän halusi aina, että laukean hänen sisäänsä ja kertoi nauttivansa tapaamistemme jälkeen olostaan kotona mitään aavistamattoman miehensä seurassa salaisen rakastajansa spermat sisässä. Mietin yhä onko muillakin rouvilla kokemusta asiasta ja kiihoittaako heitä tällainen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samaa sarjaa kuin tyttöystävällä joka teki opiskeluaikana kesällä iltavuoroa uimarannan kahvilassa jossa istui paljon nuoria miehiä oluella ja nuori opiskelijatyttö sai niiltä itsetuntoa kohottavaa huomiota.

Pari kertaa se pudotti shortsit ja pikkuhousut aivan outo kiilto silmissään juuri ennen kun oli lähdössä töihin ja halusi että ruiskutan spermat sisään.

Se kiskaisi pikkuhousut märkään pilluunsa niin että lasti jäi sisään ja valui illan mittaan lämpimäksi kosteaksi läikäksi haaroihin samalla kun kundit yrittivät houkutella sitä mukaansa. Hän kuulemma muistaa olevansa varattu.

Vierailija
2/18 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko rouva niinkuin kysyttiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rouva, naimisissa, kahden lapsen äiti, ja voin tunnustaa täältä verhon takaa, että varsinkin raskausaikana, toisen sellaisen aikana erityisesti mielikuvittelin ajatuksella, että nythän voisi seurustella vapaasti miesten kanssa, ja kyllä, ajattelin heitä monikossa. Jo valmiiksi raskaana ei olisi raskaaksi tulemisen pelkoa, vaan voisimme toteuttaa rohkeita, kiihkeitä luomuyhdyntöjä. Tietenkin kuvittelin näitä jo valmiiksi kiihottuneena, ja kyllä siihen muodostui neljän viiden salskean miehen ryhmä, jotka vuoron perään halusivat suihkuttaa siemenensä minuun. Aivan varmaan jokaista naimisissa olevaa naista askarruttaa ja kiihottaa ajatus vieraan miehen siemennesteestä emättimessään. Eihän sitä juuri kukaan onnistu tai halua toteuttaa luonnossa.

Vierailija
4/18 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen rouva, naimisissa, kahden lapsen äiti, ja voin tunnustaa täältä verhon takaa, että varsinkin raskausaikana, toisen sellaisen aikana erityisesti mielikuvittelin ajatuksella, että nythän voisi seurustella vapaasti miesten kanssa, ja kyllä, ajattelin heitä monikossa. Jo valmiiksi raskaana ei olisi raskaaksi tulemisen pelkoa, vaan voisimme toteuttaa rohkeita, kiihkeitä luomuyhdyntöjä. Tietenkin kuvittelin näitä jo valmiiksi kiihottuneena, ja kyllä siihen muodostui neljän viiden salskean miehen ryhmä, jotka vuoron perään halusivat suihkuttaa siemenensä minuun. Aivan varmaan jokaista naimisissa olevaa naista askarruttaa ja kiihottaa ajatus vieraan miehen siemennesteestä emättimessään. Eihän sitä juuri kukaan onnistu tai halua toteuttaa luonnossa.

Kysymys esitettiin kommentin 1 esittäjälle

Vierailija
5/18 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäistä kertaa netissä?

Tervetuloa! Kyllä tänne mahtuu aina lisää mielensäpahoittajia.

Vierailija
6/18 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäistä kertaa netissä?

Tervetuloa! Kyllä tänne mahtuu aina lisää mielensäpahoittajia.

On ole ensimmäistä. Ollut aktiivikäyttäjä vasta vuosituhannen vaihteesta lähtien

Vierailija
7/18 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tuli yövuoronsa (taksikuski) jälkeen aamukahville, ja panoksihan se meni. Sain ison lastin sisään, pidin siellä tosi pitkään. Nyt vasta kävin tyhjäämässä ja suihkussa. M28

Vierailija
8/18 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen varattu rouva ja olen tuonut miehelleni usein lämpimiä terveisiä baarista tai ruotsin laivalta. Itseäni kiihottaa ajatus siitä, että mieheni huomaa vasta jonkin aikaa aloituksesta ylimääräisen kosteuden. Välillä olen nuolettanut juuri naitua pimppaani miehelläni ja nauttinut siitä alistamisen tunteesta kun mieheni tajuaa, että pimpastani valuuntoisen miehen simeniä hänen suuhunsa.

Mieheni ei nauti tästä, vaan se on jonkin sortin alistamista minulta. Primitiivistä varmaan. Välillä kerron miehelleni hänen laukeamisen hetkellä, että mies jolla oli todella paljon isompi kulli kuin hänellä, laukesi sisälleni ennen häntä.

Vierailija
9/18 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus miettinytkin onko kuinka yleistä naisilla, niinkuin omalla vaimollani, fantasia vieraiden miesten siemenistä. Oma vaimo haluaisi toteuttaa käytännössäkin vieraan, tai mielummin useamman, spermat sisäänsä ja minut jälkiliukkaille, en ole suostunut. Iän puolesta ei enään olisi raskauden pelkoa, mutta muuten liikaa riskejä, muuten ehkä... tai en tiedä. Yhteinen fantasia kuitenkin joka piristää seksitouhujamme.

Vierailija
10/18 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irma51 kirjoitti:

Itse olen varattu rouva ja olen tuonut miehelleni usein lämpimiä terveisiä baarista tai ruotsin laivalta. Itseäni kiihottaa ajatus siitä, että mieheni huomaa vasta jonkin aikaa aloituksesta ylimääräisen kosteuden. Välillä olen nuolettanut juuri naitua pimppaani miehelläni ja nauttinut siitä alistamisen tunteesta kun mieheni tajuaa, että pimpastani valuuntoisen miehen simeniä hänen suuhunsa.

Mieheni ei nauti tästä, vaan se on jonkin sortin alistamista minulta. Primitiivistä varmaan. Välillä kerron miehelleni hänen laukeamisen hetkellä, että mies jolla oli todella paljon isompi kulli kuin hänellä, laukesi sisälleni ennen häntä.

Taitaa oikeasti olla Paavo51 kirjoittamassa. Tosin jos tilanne olisi tosi, en ihmettelisi yhtään kun lehdessä olisi juttu perhesurmasta.

Vierailija
11/18 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jankuttaa just tuosta vieraan miehen mälleistä sisälläni, jonkä jälkeen hän pääsisi naimaan minua. Sairasta minun mielestä, mikä näitä ukkoja vaivaa?

Vierailija
12/18 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa

Vierailija
13/18 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus miettinytkin onko kuinka yleistä naisilla, niinkuin omalla vaimollani, fantasia vieraiden miesten siemenistä. Oma vaimo haluaisi toteuttaa käytännössäkin vieraan, tai mielummin useamman, spermat sisäänsä ja minut jälkiliukkaille, en ole suostunut. Iän puolesta ei enään olisi raskauden pelkoa, mutta muuten liikaa riskejä, muuten ehkä... tai en tiedä. Yhteinen fantasia kuitenkin joka piristää seksitouhujamme.

Tiedätkö mitä vaimosi touhuaa selkäsi takana?

Vierailija
14/18 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli suhde seksittömässä avioliitossa elävään naiseen muutamia vuosia sitten. Harrastettiin seksiä hänen kotonaan kun mies ei ollut paikalla. Jos mies oli kotona niin sitten puuhailtiin minun luona, ja joskus myös autossa hänen kotinsa lähellä, ja hän meni siitä kotiinsa spermat pillussa, pepussa tai molemmissa.                                                                                                       

Vierailija
15/18 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai sen niin väliä, kun/jos tykkää liukkaista

Vierailija
16/18 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rouva vaan eronnut nainen. Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa. Nautin siitä kun mies päästää spermat mun sisälle eikä ne kaikki valu heti sieltä pois. 

Vierailija
17/18 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu ihanalta, kun pilluni on miesystäväni spermassa. Haluan aina nauttia siitä tunteesta mahdollisimman pitkään. Pyrin kuitenkin olemaan vähän kauempana miehestäni siihen saakka, kun olen käynyt suihkussa. 

Vierailija
18/18 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta loppunut suhteessamme seksi aikoja aikoja sitten. Myös kaikki muu loppunut, mies tosin suunnittelee tulevaa, on täysin tietämätön puuhistani. :( Nyt pettäjän viittaa kantaessa käyn 1-2krt vkossa ihanan miehen työnä panemassa. En voisi olla onnellisempi. Hän silittää minua, halailee, kehuu kauneuttani, suukottaa huulet rohtuneiksi ja tulee sisääni. Auton pikkupeilistä kotimatkalla meikkaan ripset uudestaan ripsivärien kadottua salarakkaan niskaan, kasvoille ja hartioille. Kotona odotan vain seuravaa kertaa ja käväisen vessassa jonne loput salarakkaan tavarasta huutoutuvat viemäriin. 

N39