Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

XXL Tampere urheilu naismyyjät

Vierailija
11.11.2014 |

Kävin XXL Tampere urheiluliikkeessä katsomassa tarjouksia.Ihmetytti suuresti urheiluliikkeen naismyyjien vaatetus?!Juoksukenkä osastolla esim.oli kaksi vaaleaa blondia myyjänä,todella kauniin näköisiä,mutta heidän työvaatteensa :( Päällä heillä oli XXL t-paita ja jalassa tiukat ja ihonmyötäiset juoksutrikoot/jumppatrikoot??!! Molemmilla tytöillä oli hyvin treenattu peppu ja kun vielä oli tiukat trikoot jalassa,niin ne toi vielä paremmin esille peppua.Ei jääny kyllä arvailujen varaan mitkä alushousut oli alla toisella,kun trikoot oli törkeesti peppuvaossa(stringit).Mitä mahtaa vähän vanhemmat ihmiset ajatella 50v-> tyttöjen työpukeutumisesta etenkin naiset.Miehille kyllä on silmanruokaa katsottavaksi.....

Kommentit (166)

Vierailija
161/166 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mua ei ollenkaan haittaa, jos urheiluliikkeessä joku pukeutuu urheiluvaatteisiin. Se mua lähinnä ihmetytti kun muuutamilla myyjillä oli selvästi muutamaa kokoa liian pienet vaatteet. Mietin, että toivottavasti ovat itse vahingossa laittaneet, eikä että työnantaja piilovietii, että tulisi laihduttaa. Silloin täytyy olla kyllä huolissaan, kun kuitenkin aika nuoria ihmisiä töissä. 

Vierailija
162/166 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että naisten pitää ruveta käyttäämään burkhaa, niin säästymme tälläiseltä kauhealta naisen alistamiselta, että hän voi ihan itse päättää mitä asua pitää päällään, koska feministit,  koska paha mieli jos jollain on hyvä perse jne..

Burkha on ratkaisu ongelmaan, eikä kenellekkään tule paha mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/166 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XXL myyjät itse täällä kehuvat liikettä ja vaatetustaan...Ei voi totta!! Hah Hah

Vierailija
164/166 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesi kanssa kiinnostamaan tämä trikoovouhotus sen verran, että on pakko lähteä paikan päälle katsomaan, kuinka pahasta etiketti- ja moraalivirheestä on kyse :D mahtaa xxl porukka hykerrellä tätä ketjua lukiessaan. Kuten yllä sanottiin, on kaikki julkisuus hyvästä ;)

Vierailija
165/166 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä itekkin käydä katsomassa liikkeessä,millaset tiukat trikoot naismyyjillä onkaan jalassa!! :)

Vierailija
166/166 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paskapuhetta, että noita trikoita pidetään vaan siksi, koska ne on niin supermukavat päällä :) Tottakai ihminen pukeutuu vaatteisiin, joissa näyttää mielestään hyvältä. Tosi asiahan on se, että näitä housuja käyttää ihminen, joka tietää näyttävänsä hyvältä ne jalassa. Kyllä ne tietää näyttävänsä seksikkäältä ja mun mielestä se ei kuulu työpaikalle. Se ois jo asialllista, jos paita ois niin pitkä, että peittäisi suurimman osan pepusta, ettei se oo vallan kaikkien näkyvillä. Ihmisestä kyllä näkee löysemmästäkin vaatteesta, jos on urheilullinen, ei sitä tarvitse alleviivata ja laittaa niin kireitä vaatteita päälle, että jokainen lihas varmasti näkyy. Ja löysä ei nyt tarkota mitään telttaa vaan normaaleja vaatteita.

Ketju on lukittu.