XXL Tampere urheilu naismyyjät
Kävin XXL Tampere urheiluliikkeessä katsomassa tarjouksia.Ihmetytti suuresti urheiluliikkeen naismyyjien vaatetus?!Juoksukenkä osastolla esim.oli kaksi vaaleaa blondia myyjänä,todella kauniin näköisiä,mutta heidän työvaatteensa :( Päällä heillä oli XXL t-paita ja jalassa tiukat ja ihonmyötäiset juoksutrikoot/jumppatrikoot??!! Molemmilla tytöillä oli hyvin treenattu peppu ja kun vielä oli tiukat trikoot jalassa,niin ne toi vielä paremmin esille peppua.Ei jääny kyllä arvailujen varaan mitkä alushousut oli alla toisella,kun trikoot oli törkeesti peppuvaossa(stringit).Mitä mahtaa vähän vanhemmat ihmiset ajatella 50v-> tyttöjen työpukeutumisesta etenkin naiset.Miehille kyllä on silmanruokaa katsottavaksi.....
Kommentit (166)
Harvemmin on tullu nähtyä että xxl myymälöissä myyjä on pakarat kohti katto ja sitten alkaa neuvomaan asiakasta minkä juoksumaton tai muun tuotteen hän tarvitsisi...ja ihan yhtä lailla ne piukeet farkut uppoaa sinne persvakoon että jos jotain niin häikäisee ihmisen kroppa niin ei muutakun laput silmille :)
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:35"]
Voi veljet jos ravintola "Hooters" olisi koskaan rantautunut suomeen... Siellä kun koko perheen ruokapaikassa on tarjoilija typyillä omanlaisensa asunsa ;) Ei näyttäis enää parit jumppapöksyt nii irstaalta.
[/quote]
Hootersissa sapuskoimassa käyneenä voisin sanoa, ettei meitin rouva ainakaan toista kertaa menisi siihen luolaan :D
Itse aiheeseen liittyen, kaikki julkisuus on hyväksi. Ihan vain ja ainoastaan tämän keskusteluketjun perusteella taidan kävästä tänään tuossa pahamaineisessa peppu-XXL:ssä, vaikka lähempänäkin olisi ollut tarvittavat ostostarpeet tarjolla.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:53"]Mä käytän töissä trikoita niiden mukavuuden takia :) kun mä kyykin 8h teidän pikku piltin edessä sovittamassa sille kenkiä jalkaan ja solmimassa niiden nauhoja,on trikoot ehdottomasti mukavimmat housut. Alussa olin mäkin urheasti farkut jalassa mut ne puristaa aika ikävästi hyvin pian. Useilla myyjillä on myös pitkä toppi päällä joka peittää sitä täällä kauhisteltua timmiä peppua. Eli esiintyminen ei ole se trikoiden tehtävä ;)
T. Ylpeä xxl-myyjä,
[/quote]
Itse olen kyykkinyt 7 vuotta urheilukaupassa, ilman trikoita. Ei ongelmaa.Farkkujakin saa nykyään mukavia, vinkkinä sulle. Jos toi oli ainoa syy trikoiden käyttöön.
No voi herran tähäre!! Nuo kouluttautuu monta viikkoa työhönsä nii onko sen ny väliä että onko niillä piukat vai löysät housut!! Nostattaahan se liikkeen imagoa kun on treenattuja/hyvän roppaasia työntekijöitä!! Mieti ny putouksen se läskihylje kauppaamaa sulle juoksukenkiä
Just nuin. Katehia piisaa... Ku ei oo perseet kunnos..
6 sivua keskustelua myyjien työpukeutumisesta cmon?
Itsekin työskentelen kyseisessä ketjussa ja pidän kompressiotrikoita työhousuina. Liike on kooltaan iso ja siellä joutuu kävelemään ja juoksemaan päivän aikana ihan mojovan matkan. Pidin aluksi aina farkkuja, mutta ajan myötä rupes menemään pohkeet todella jumiin - onhan tää kuitenkin seisomatyötä. Yks päivä päätin kokeilla kompressiotrikoita enkä enää muihin vaihda. Lihasjumit on helpottanut todella paljon ja ohan ne nyt ihan helvetin mukavat jalassa.
Toiseksi, meidän työpaidat ovat sen verran pitkiä, että peittävät reippaasti yli puolet takalistosta. En oikeesti ymmärrä kuka voi vetää herneen nenään trikoista. Harmittaa, että suomi on vielä 2000-luvulla täynnä kapeakatseisia ihmisiä, jotka kiinnittävät huomiota ihan epäolennaisiin asioihin. Sama koskien mainosta, missä lopussa kaksi naista suutelee. XXL:n tarkoitus mainoksella oli herättää keskustelua ja kertoa meidän mielipide homokeskusteluihin - emme ole ketään vastaan ja kaikki seisovat samalla viivalla :)
Mutta mikä tähän keskusteluun tulee, olen jo parilta asiakkaalta kuullut tästä ja kaikki ovat nauraneet ihmisten tyhmyydelle.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 10:01"]6 sivua keskustelua myyjien työpukeutumisesta cmon?
Itsekin työskentelen kyseisessä ketjussa ja pidän kompressiotrikoita työhousuina. Liike on kooltaan iso ja siellä joutuu kävelemään ja juoksemaan päivän aikana ihan mojovan matkan. Pidin aluksi aina farkkuja, mutta ajan myötä rupes menemään pohkeet todella jumiin - onhan tää kuitenkin seisomatyötä. Yks päivä päätin kokeilla kompressiotrikoita enkä enää muihin vaihda. Lihasjumit on helpottanut todella paljon ja ohan ne nyt ihan helvetin mukavat jalassa.
Toiseksi, meidän työpaidat ovat sen verran pitkiä, että peittävät reippaasti yli puolet takalistosta. En oikeesti ymmärrä kuka voi vetää herneen nenään trikoista. Harmittaa, että suomi on vielä 2000-luvulla täynnä kapeakatseisia ihmisiä, jotka kiinnittävät huomiota ihan epäolennaisiin asioihin. Sama koskien mainosta, missä lopussa kaksi naista suutelee. XXL:n tarkoitus mainoksella oli herättää keskustelua ja kertoa meidän mielipide homokeskusteluihin - emme ole ketään vastaan ja kaikki seisovat samalla viivalla :)
Mutta mikä tähän keskusteluun tulee, olen jo parilta asiakkaalta kuullut tästä ja kaikki ovat nauraneet ihmisten tyhmyydelle.
[/quote]
Työntekijät kaikenlisäksi nauravat asiakkaille? Ei tule meidän perhe astumaan xxxxxxxlllll -liikkeeseen, se on faktaa. Mielummin tuen kotimaisia yrityksiä kuin että kantaisin euroni ulkomaalaisille ketjuille:)
No nyt ei tuu kyllä suomalaisia urheiluliikkeitä muita mieleen kun Sportia.. vai luuleeko joku vielä, että intersport on suomalainen? Johan on kummallista porukkaa täällä, kun jonkun myyjän trikoot jaksaa ketuttaa monia päiviä! Eikö kukaan ole nähnyt IKINÄ kenelläkään trikoita muualla kuin jumpalla? mikäs se semmoinen legginssivouhotus oli kun kaikilla oli sellaiset jalassa pari vuotta sitten. ja entäs mitäs olette sitten mieltä, onko kireääkin kireämmät farkut yhtään parempi/soveliaampi työasu kuin URHEILUtrikoot, kun on kyse URHEILUkaupasta?
Itselleni tulee koko ketjusta/aloituksesta mieleen lähinnä hyvin läpinäkyvä "sissimarkkinonti"-tempaus joko itse myyjättärien tai jonkun liikkeen pikkopomon toimesta;)Oikeasti,vähän mediakritiikkiä:)
Täällä työntekijät nauravat meille asiakkaille? Muutenkin kirjoittavat epäsopivasti. Teidän myyjien takia en koskaan tule astumaan tähän norjalaiseen halpis ketjuun. Mielummin rahani kannan suomeen. Vanhoille urheilukauppiaille.
Ja noista kompressio housuista, et taida asioista paljoa tietää. Osta kunnon oikeanlaiset kengät ja lopeta kompressiosta puhuminen :DDD Ne on koville urheilijoille. Mitä työnteko ei tosiaankaan vastaa :DD
t. urheilumyyjä
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 10:01"]
Sama koskien mainosta, missä lopussa kaksi naista suutelee. XXL:n tarkoitus mainoksella oli herättää keskustelua ja kertoa meidän mielipide homokeskusteluihin - emme ole ketään vastaan ja kaikki seisovat samalla viivalla :)
[/quote]
Miksi urheilukaupan pitäisi ottaa kantaa homokeskusteluihin?
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 10:19"]En itsekkään meinaa mennä XXl ketjun liikkeeseen kauppaan,suosin Sportia ja Intersport ketjuja kun ne omia yrittäjiä eikä mikään norjalainen ketju.Haluan että rahat jää suomeen,eikä mihinkään norjaan tai ruotsiin
[/quote]
Mutta mee hennesiin ja tue lapsityövoimaa!!! T:XXXLLLLLLL KANTA-AAIKAS
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 10:01"]6 sivua keskustelua myyjien työpukeutumisesta cmon?
[/quote]
Työntekijät kaikenlisäksi nauravat asiakkaille? Ei tule meidän perhe astumaan xxxxxxxlllll -liikkeeseen, se on faktaa. Mielummin tuen kotimaisia yrityksiä kuin että kantaisin euroni ulkomaalaisille ketjuille:)
[/quote]
Vie säki euros hennesii ja kannata lapsityövoimaa!! 6v kersat siä ompelee 24/7!!!
kateellisuuskortti ei nyt toimi: itse olen vuosia harrastanut mm. pitkän matkan juoksua, joten persus kunnossa. MUTTA en todellakaan kanssa tuollaiseen paikkaan rahojani.
Olen myös myyjä itse ja meitä on ohjeistettu hillittyyn kampaukseen ja meikkiin. Vaatteista, lävistyksistä, tatuoinneista ollaan todella tarkkoja ettei ärsytetä asiakkaita. Ja ymmärrän sen hyvin: myyntiä meidän pitää ajatella eikä oman itsensä esittelyä. Sen hoidan muulla ajalla ;)
Asiakkaat äänestävät jaloillaan.
Kyllä se on tutkittu että seksi myy.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 20:51"]
Kyllä se on tutkittu että seksi myy.
[/quote]
kyllähän tuo aika rajalliselle asiakasryhmälle on suunnattu. Myynnin kannalta olisi parempi miellyttää kaikkia ikäluokkia ja molempaa sukupuolta. Just saying
Jos näillä myyjillä on provisiopalkkaus niin todellakin heruttaisin
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 20:49"]Ei kuulu asiakaspalvelu ammattiin työskennellä tiukissa trikoissa. Itse en tosiaankaan suostuisi laittamaan tiukkoja trikoita jalkaan, niin että peppu loistaa. Olen itse nuori urheilumyyjä 6 vuotta. Fyysisesti hyvässä kunnossa. Haluan että minut otetaan vakavasti ja asiantuntevasti. Enkä niin että tarvitsee ajatella että ihmiset katsovat persettäni, ei kuulu asiaan.
[/quote]On Se vaan niin että jos olet nuori ja nätti niin ei sinua oteta koskaan vakavasti. Miesten ajatukset on oikeasti siellä alakerrassa. Näin Se vain on....
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 14:35"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 14:34"]hahhhaaa xxl työntekijät löytäneet tämän ketjun :D noloa [/quote] Oho alapeukku, niin totta :DD
[/quote]
Juu alapeukku :)