XXL Tampere urheilu naismyyjät
Kävin XXL Tampere urheiluliikkeessä katsomassa tarjouksia.Ihmetytti suuresti urheiluliikkeen naismyyjien vaatetus?!Juoksukenkä osastolla esim.oli kaksi vaaleaa blondia myyjänä,todella kauniin näköisiä,mutta heidän työvaatteensa :( Päällä heillä oli XXL t-paita ja jalassa tiukat ja ihonmyötäiset juoksutrikoot/jumppatrikoot??!! Molemmilla tytöillä oli hyvin treenattu peppu ja kun vielä oli tiukat trikoot jalassa,niin ne toi vielä paremmin esille peppua.Ei jääny kyllä arvailujen varaan mitkä alushousut oli alla toisella,kun trikoot oli törkeesti peppuvaossa(stringit).Mitä mahtaa vähän vanhemmat ihmiset ajatella 50v-> tyttöjen työpukeutumisesta etenkin naiset.Miehille kyllä on silmanruokaa katsottavaksi.....
Kommentit (166)
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 20:49"]Ei kuulu asiakaspalvelu ammattiin työskennellä tiukissa trikoissa. Itse en tosiaankaan suostuisi laittamaan tiukkoja trikoita jalkaan, niin että peppu loistaa. Olen itse nuori urheilumyyjä 6 vuotta. Fyysisesti hyvässä kunnossa. Haluan että minut otetaan vakavasti ja asiantuntevasti. Enkä niin että tarvitsee ajatella että ihmiset katsovat persettäni, ei kuulu asiaan.
[/quote]
No omasta puolestanikin voin sanoa että tiukkoihin perseenpaljastelutrikoisiin pukeutunut blondi ei ole se myyjä jolta menisin kysymään jotain asiantuntevaa tietoa esimerkiksi juoksukengistä. Uskottavuus on aika olennainen juttu myös myyjän ammatissa.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 10:09"]
Työntekijät kaikenlisäksi nauravat asiakkaille? Ei tule meidän perhe astumaan xxxxxxxlllll -liikkeeseen, se on faktaa. Mielummin tuen kotimaisia yrityksiä kuin että kantaisin euroni ulkomaalaisille ketjuille:)
[/quote]
Kyynel!
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:21"]
Miksi urheilukaupan pitäisi ottaa kantaa homokeskusteluihin?
[/quote]
Miksi ei? Jokaisella yrityksellä on omat arvonsa, joiden mukaan se toimii ja rakentaa imagoaan. Arvot näkyvät firman sisäisessä ja ulkoisessa viestinnässä, mm. mainonnassa. Yritykset ovat yhteiskunnallisia toimijoita siinä missä henkilöt, yhdistykset ynnä muut! Hieno veto xxl:ltä!
En itsekkään meinaa mennä XXl ketjun liikkeeseen kauppaan,suosin Sportia ja Intersport ketjuja kun ne omia yrittäjiä eikä mikään norjalainen ketju.Haluan että rahat jää suomeen,eikä mihinkään norjaan tai ruotsiin
Ei herranjumala ! Mikä tekee urheilukaupan urheilulliseen tapaan pukeutuvasta urheilullisesta naisesta seksityöläisen? Ihan oikeesti nyt järki käteen hyvät ihmiset! Vaatekaupat on pullollaan myyjiä tiukoissa leggingseissä ja napapaidoissa ja näyttävät helvetin tyylikkäiltä. Mielummin minä
Vaatteeni ostan tyylikkäältä vaatemyyjältä kun nukkavieruihin pieruverkkareihin verhoutuneelta myyjättäreltä. Miksi siis urheilukaupan myyjät eivät saa näyttää urheilulliselta ilman että heitä verrataan seksityöläisiin? Kysynpä vaan. Taitaa olla kateutta ilmassa. Itse olen töissä urheilukaupassa jossa saan pukeutua mihin tahansa housuihin minishortseja lukuunottamatta ja voin kertoa että työnkuvaa ajatellen valitsen mielummin korkeavyötäröiset urheilutrikoot kun farkut, sillä mielestäni persvaon vilauttelu ei tuo hyvää vaikutelmaa ammattitaidostani. Eikä liioin verkkahousutkaan, töihin ollaan tultu edustamaan ja näyttämään siistiltä eikä siltä että ollaan menossa viemään roskia ulos.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:19"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:21"] Miksi urheilukaupan pitäisi ottaa kantaa homokeskusteluihin? [/quote] Miksi ei? Jokaisella yrityksellä on omat arvonsa, joiden mukaan se toimii ja rakentaa imagoaan. Arvot näkyvät firman sisäisessä ja ulkoisessa viestinnässä, mm. mainonnassa. Yritykset ovat yhteiskunnallisia toimijoita siinä missä henkilöt, yhdistykset ynnä muut! Hieno veto xxl:ltä!
[/quote]
No jaa, jos olet tuota mieltä, niin hienoa. Minusta tuo taas on noloa. En usko taustalla olevan mitään erityistä hienoa ajatusta, vain tarve näyttää nuorekkaalta ja saada suvaitsevien rahat taskuunsa.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 11:26"]
Ei herranjumala ! Mikä tekee urheilukaupan urheilulliseen tapaan pukeutuvasta urheilullisesta naisesta seksityöläisen? Ihan oikeesti nyt järki käteen hyvät ihmiset! Vaatekaupat on pullollaan myyjiä tiukoissa leggingseissä ja napapaidoissa ja näyttävät helvetin tyylikkäiltä. Mielummin minä Vaatteeni ostan tyylikkäältä vaatemyyjältä kun nukkavieruihin pieruverkkareihin verhoutuneelta myyjättäreltä. Miksi siis urheilukaupan myyjät eivät saa näyttää urheilulliselta ilman että heitä verrataan seksityöläisiin? Kysynpä vaan. Taitaa olla kateutta ilmassa. Itse olen töissä urheilukaupassa jossa saan pukeutua mihin tahansa housuihin minishortseja lukuunottamatta ja voin kertoa että työnkuvaa ajatellen valitsen mielummin korkeavyötäröiset urheilutrikoot kun farkut, sillä mielestäni persvaon vilauttelu ei tuo hyvää vaikutelmaa ammattitaidostani. Eikä liioin verkkahousutkaan, töihin ollaan tultu edustamaan ja näyttämään siistiltä eikä siltä että ollaan menossa viemään roskia ulos.
[/quote]
Jos urheilukaupan myyjä ei keksi muita vaihtoehtoja työhousuiksi kuin joko farkut tai tiukat urheilutrikoot, niin onkohan myyjä aidosti a) ammattitaitoinen b) oikeassa paikassa töissä?
Mutta nämä on näitä ajatuseroja, mun mielestä juoksutrikoot eivät kuulu otsikon alle "edustavat vaatteet töihin" ja pointtini ehkä onkin juuri se, että asiakkaan, eli minun, mielipide on tärkeämpi.(ainakin pitäisi olla)
Kai te kaikki urpot järkytytte samalla tavalla salilla tai lenkkipolulla kun joku naispuolinen jumppaa trikoot jalassa. Meillä ainakin (olen töissä kilpailijlla) pitää olla SIISTIT housut joten nää lörpät kollarit tai jumppahousut ei tuu kyseeseen. Eli se on nimenomaan farkut tai trikoot. Kuinka fiksulta näyttää lenkkarimyyjä jolla on puvunhousut tms jalassa. Miten tää voi olla näin iso ongelma en vaan ymmärrä. Itse vetelen töissä trikoissa ja huomaan kyllä asiakkaista että he vähät välittävät tiukoista trikoistani ja keskittyvät keskustelemaan kanssani palvelutilanteissa ja ihan siitä vaan tyytyväisinä lähtee pois.
Eipä ollu kaikilla myyjillä tiukkoja trikoita jalassa:farkkupeppuja,tuulihousupeppuja ja trikoopeppuja :) sain halvalla avopuolisolle joululahjaksi jumppavaatteita ja palvelu oli tosi hyvää ja asianmukaista.
Tänään kävin jouluostoksilla XXL Tampere liikkeessä, niin sain todella hyvää palvelua ja avopuolisolle mieleiset jumppavaatteet. Sielä jotkut naiset olivat tiukoissa trikoissa, mutta ei kaikilla ollut trikoita päällä :( Parilla myyjällä oli kyllä ihana ja kaunis peppu trikoissa :)
Miten ne tiukat pillifarkut eroaa niistä juoksutrikoista? Molemmista loistaa perseen ja reisien muodot.. voi päivää. Ja kyllä, tekisin todellakin mielummin sen 8h työpäivän mielummin joustavissa trikoissa kuin kiristävissä farkuissa. En näe ongelmaa.
Itse ainakin käytän aina trikoita työpäivänä ja olen kilpailijalla töissä. En ole enään muutamaan vuoteen käyttäny pillifarkkuja töissä, kun kolleega alkoi käyttämään, niin siitä alkoi mun käyttö kanssa. En vaihtaisi trikoita pois, katsokoon kuka haluaa mun peppua (on kyllä treenattu :) ) N28
Tosi hyvää palvelua ja osaavat myyjät kyseisessä urheiluliikkeessä...
Firma itse täällä sissimarkkinoimassa? Aika samantyylisiä kommentteja ketju täynnä.
Saavat laittaa mitkä housut haluavavat. Suurin osa kai vaan tykkää tiukoista trikoista. Niin minäkin. :)
Ai siks mää en päässy sinne töihin. Höh. No pittää treenata perse kuntoon sittennii.
hahhhaaa xxl työntekijät löytäneet tämän ketjun :D noloa
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 14:34"]hahhhaaa xxl työntekijät löytäneet tämän ketjun :D noloa
[/quote]
Oho alapeukku, niin totta :DD
Kyllä mun puolesta naismyyjillä saa olla tiukat trikoohousut töissä,onhan ne paljon joustavemmat kuin jotkut farkut ja ei hiosta niinpaljon kun farkut töissä.Mä ainakin käyttäisin jos olisin kyseisessä liikkeessä töissä :)
Itse ketjussa työskentelevänä voin kertoa, että mitään trikoopakkoa ei todellakaan ole. Nyt kateelliset ja katkerat valoja päälle.