Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

XXL Tampere urheilu naismyyjät

Vierailija
11.11.2014 |

Kävin XXL Tampere urheiluliikkeessä katsomassa tarjouksia.Ihmetytti suuresti urheiluliikkeen naismyyjien vaatetus?!Juoksukenkä osastolla esim.oli kaksi vaaleaa blondia myyjänä,todella kauniin näköisiä,mutta heidän työvaatteensa :( Päällä heillä oli XXL t-paita ja jalassa tiukat ja ihonmyötäiset juoksutrikoot/jumppatrikoot??!! Molemmilla tytöillä oli hyvin treenattu peppu ja kun vielä oli tiukat trikoot jalassa,niin ne toi vielä paremmin esille peppua.Ei jääny kyllä arvailujen varaan mitkä alushousut oli alla toisella,kun trikoot oli törkeesti peppuvaossa(stringit).Mitä mahtaa vähän vanhemmat ihmiset ajatella 50v-> tyttöjen työpukeutumisesta etenkin naiset.Miehille kyllä on silmanruokaa katsottavaksi.....

Kommentit (166)

Vierailija
141/166 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on typerä ketju, ja kylläpä jaksetaan jankata samaa virheellistä hokemaa.

Teette itsestänne tyhmän jauhamalla tätä. Argumentaatiovirheet eivät ilmeisesti ole tuttuja, joten ei muuta kuin kurkkaamaan vaikka Wikipediasta, mikä tässä on vialla :)[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:28"]

Tottakai kauniit ja hyväperseiset naiset ottaa päähän, varsinkin monet mustasukkaiset ja kateelliset naiset ovat raivoissaan, verhoavat sen toki kaikenlaiseen hölynpölyyn jostain naisen alistamisesta.

[/quote]

Vierailija
142/166 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää palvelua olen kyseisestä kaupasta saanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/166 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 06:42"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:24"]

Sais kyllä pukee ne miesmyyjätkin esineellistämisvaatteisiin, ei mua akkojen perseet ja kamelinvarpaat niin kiinnosta. On se kumma että miehet ei ikinä tollaseen joudu suostuun, tavarat tiskiin niiltäkin! Vois joskus ostaakin jotain niiltä ärsyttäviltä urheilukauppojen miesmyyjiltä jos olis hyvä pullotus meneillään.

[/quote]

En usko, että miehiä haittaa vaikka joutuisi olemaan alasti, mua ei ainakaan haittaisi. Haittaisiko sinua?

[/quote]

Eipä haittaisi mua :)

Vierailija
144/166 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:04"]Muuten ihmettelen näitä kommentteja, kivannäköistähän se on että naismyyjillä on urheilulliset vaatteet päällä, trikoothan ovat tosiaan nykyään ihan tavallista katumuotia. Ja tosi mukavatkin ne ovat päällä![/quote]

Itse puolestani ihmettelen, mitä väliä katumuodilla on, kun puhutaan työasusta. Ja katumuoti on aina katumuotia, menee yhtä nopeasti kuin on tullutkin. Jokunen vuosi takaperin, kun legginsit ilman pyllynpeittävää paitaa tai trikoot eivät vielä olleet vallanneet katukuvaa, kireissä trikoissa palvelevat myyjät olisivat herättäneet taatusti ihmetystä, kun näemmä tekevät sitä nyt pyllyfarkkujen ja kannikkashortsien aikakaudellakin :D

Urheiluvaatteiden myyjällä toki sopii olla urheilulliset vaatteet, mutta useimmitenhan työasun odotetaan kuitenkin olevan asiallinen ja neutraali, ei siis esimerkiksi kovin avonainen tai kireä. Minä kyllä vilkaisen ihan mielelläni hyvän mallista takamusta kireissä trikoissa, mutta mieluiten niin että se trikoopeppu on joku vapaa-aikaa viettävä ihminen. Asiakaspalvelutilanteessa liian niukka pukeutuminen on mielestäni vaivaannuttavaa ja antaa hitusen mauttoman kuvan yrityksestä. Asiattomaksi kokemani pukeutuminen myös jotenkin syö silmissäni työntekijän ja yrityksen uskottavuutta. 
[/quote]
Siis et voi olla tosissasi.

Vierailija
145/166 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin ensimmäistä kertaa XXL Tampereen myymälässä ja sain "naismyyjiltä" todella hyvää palvelua juoksulenkkareiden ostossa.Myyjä oli todella asiantunteva ja näytti että kyseinen myyjä on todellakin alalla :) Mitä vaatetukseen tulee niin näytti kyseisellä myyjällä kanssa päällä olevan trikoot ja kyllä oli treenattu peppu sen kyllä huomas :)....Voi kun itselläkin olisi samanlainen :(  Suosittelen lämpimästi XXL urheilukauppaa kaikille.

N42

Vierailija
146/166 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pätkähti tuossa mieleeni että kuinkahan moni mies alentuisi tuollaiseen työasuun?

Vierailija
147/166 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:07"]Olihan toi tv mainoskin sitä luokkaa että tähän puljuun en aio senttiäkään kantaa.julkisuuskuva sellanen että ei kiitos.
[/quote]

Onneksi kaikki suomalaiset eivät ole homokammoisia mielensäpahoittajia. Ihan mahtava mainos!

Vierailija
148/166 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heh heh mikä keskusteluketju....

Vierailija
149/166 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tosi hyvää palvelua XXL urheilukaupassa Tampereella,että suosittelen kauppaa lämpimästi!! Naismyyjät olivat osaavia ja palvelua sai heti osastolle tultua.Arvosana 10+

N28

Vierailija
150/166 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naismyyjillä urheilukaupoissa on housuja farkuista trikoisiin ja tuulihousuihin, samoin kuin miesmyyjillä. En tiedä millaisissa työpaikoissa osa keskustelijoista on työskennellyt mutta eikai tänäpäivänä missään voi trikoopepun perusteella palkata tai erottaa, oikeuteenhan siinä joutuisi :) Ikävästi kuulostaa kateellisten puheilta, antakoon kaikkien kukkien kukkia ja työskennellä mukaviksi kokemissaan asuissa :) 

Vierailija
151/166 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointikeino se on, ei sen kummempaa. Miehet asioivat useammin ja kuluttavat enemmän urheilukaupoissa kuin naiset. Asiointikokemuksen tulee olla miellyttävä; ei kukaan rumaa läskiä halua myyjäksi. Oletteko koskaan nähneet rumaa myyjää vaikka Zara:ssa? Brändi on yrityksille tärkeä ja siitä tulee pitää huolta.

Vierailija
152/166 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkään heidän työasuistaan. Tekee itsekin mieli lähteä lenkille kun likoilla on niin hyvän näköset pyllyt ja jalat. Ja sellaset trikoot ja juoksukengät on varmasti maailman mukavimmat työvaatteet. Nostaa motivaatioo! Terveisin, heteronainen. P.S. Onko nää vihaajat vaan niitä jotka tietää että oma peppu ei näytä yhtä hyvältä, ja jotka ei kuitenkaan jaksa asialle tehdä mitään?

Vierailija
153/166 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 06:38"]

Sekö onkin urheiluvaateliike? Mä olen luullut sitä isojen vaatteiden myymäläksi nimen perusteella. En siis ole sisällä käynyt, ohi vaan kulkenut. 

[/quote]

Joo urheiluvaateliike jonka myyjät käyttää niitä myymiään urheiluvaatteita, ja osaa naisista se harmittaa kun naismyyjät näyttää niin hyvältä (näyttää siltä että eivät makaa sohvalla kaikkia iltoja).

Vierailija
154/166 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:35"]

Kävin XXL Tampere urheiluliikkeessä katsomassa tarjouksia.Ihmetytti suuresti urheiluliikkeen naismyyjien vaatetus?!Juoksukenkä osastolla esim.oli kaksi vaaleaa blondia myyjänä,todella kauniin näköisiä,mutta heidän työvaatteensa :( Päällä heillä oli XXL t-paita ja jalassa tiukat ja ihonmyötäiset juoksutrikoot/jumppatrikoot??!! Molemmilla tytöillä oli hyvin treenattu peppu ja kun vielä oli tiukat trikoot jalassa,niin ne toi vielä paremmin esille peppua.Ei jääny kyllä arvailujen varaan mitkä alushousut oli alla toisella,kun trikoot oli törkeesti peppuvaossa(stringit).Mitä mahtaa vähän vanhemmat ihmiset ajatella 50v-> tyttöjen työpukeutumisesta etenkin naiset.Miehille kyllä on silmanruokaa katsottavaksi.....

[/quote]

Minä kuulin että ne on ihan alasti sielä vaatteiden alla!!!!!! :O

Vierailija
155/166 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin olla hiljaa mut pakko sanoo :D työskentelen ite kyseisellä ketjulla ja työhuosut on kaikilla vapaasti valittavissa, mitkä itse haluaa. ei kukaan esittele mitään, trikoot nyt vaan sattuu oleen mukavat päällä :)

Vierailija
156/166 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ottanut huomioon että se on urheilukauppa. Vaikka liikeen nimessä on XXL, niin se ei tarkoita että myyjien pitäisi olla kokoa xxl, sillä kauppan nimi ei tarkoita xxl-kokoisia urheiluvälineitä. Vaan sitä, että kauppa on kooltaan suuri.

Minusta olisi todella outoa.. Jos menisin ostoksille urheilukauppaan, missä myyjät olisi ylipainoisia ja muodottomiin vaatteisiin pukeutuneita. Tulisi siellainen fiilis, ettei heilä ole ammattitaitoa tai tietoa mistään urheilulajista, kun on päästänyt itsensä huonoon kuntoon.. = Ei itse harrasta liikuntaa. 

Ulkonäkö ei saisi vaikuttaa.. Mutta kyllä se urheiluvälinemyyjän ulkoinen olemus vaikuttaa omasta mielestä minun mielipiteeseeni, uskoakko hänen suositusta vaiko ei. Esim jos olisin ostamassa juoksukenkiä, ostanko sen myyjältä joka sanoo itse myös harrastavansa juoksemista (ja näyttää myös siltä) vai sitten siltä xxl-kokoiselta myyjältä, mikä istuu vieressä penkillä.. Ja sanoo "noi on tarjouksessa, ota ne"..

Vierailija
157/166 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xxl:n naismyyjät vain nauttivat itse kun alushousut vilkkuvat asiakkaiden ja miespuolisten työtovereidensa silmissä.

Työntekijä (m)

Vierailija
158/166 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää "myyjät haluaa esitellä pyllyään" kommentit on todella naurettavia. Sen ymmärrän että työssä pitää olla työn omaava asu: kokeilla essut, presidentillä puku ja urheilumyyjillä URHEILUVAATTEET. Mennään pahasti metsään jos juoksu ja urheilu trikoita ei pidetä sopivina urheiluvälineitä myyvässä liikkeessä. Jos itse olisin myyjänä intersportissa tai xxl:ssä tai missä tahansa muussa urheiluliikkeessä niin pukisin heti trikoot jalkaan! Nehän ovat maailman mukavimmat päällä ja osoittaa motivaation muutenkin urheilua kohtaan vapaa-aikana eikä vain työn aikana. Nyt eletään 2000-lukua ja ihmiset saavat näyttää olevansa urheilullisia! Kyllähän kisa tilanteessakin juoksijat pukeutuvat pikku shortseihin ja uimarit pieniin uikkareihin mutta se nyt vaan on heille ominainen asu niinkuin urheilumyyjälle trikoot. En ymmärrä miten joku voi edes ärsyyntyä tällasesta asiasta. Kerran kävin tampereen xxl:ssä ja ihan jokaikinen myyjä tervehti ja kaikki olivat ammattitaitoisia ja todella asiakaslähtöisiä ja en ole muissa urheilukaupoissa niin hyvää palvelua saanut. Nyt menee aivoissa joku vinkkeliin jos tuomitset myyjän URHEILULIIKKEESSÄ jos hänellä on URHEILUTRIKOOT!

Vierailija
159/166 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmaan kelpaisi sitten alapeukuttajille myyjäksi? Ei varmaan tulis valitusta trikoista, vai tulisko?

Vierailija
160/166 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:57"]

Tämä varmaan kelpaisi sitten alapeukuttajille myyjäksi? Ei varmaan tulis valitusta trikoista, vai tulisko?

[/quote]

No ei, sit kauhisteltais että kauheeta kun on lihavia ne myyjät.. ;-)

Ketju on lukittu.