Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

XXL Tampere urheilu naismyyjät

Vierailija
11.11.2014 |

Kävin XXL Tampere urheiluliikkeessä katsomassa tarjouksia.Ihmetytti suuresti urheiluliikkeen naismyyjien vaatetus?!Juoksukenkä osastolla esim.oli kaksi vaaleaa blondia myyjänä,todella kauniin näköisiä,mutta heidän työvaatteensa :( Päällä heillä oli XXL t-paita ja jalassa tiukat ja ihonmyötäiset juoksutrikoot/jumppatrikoot??!! Molemmilla tytöillä oli hyvin treenattu peppu ja kun vielä oli tiukat trikoot jalassa,niin ne toi vielä paremmin esille peppua.Ei jääny kyllä arvailujen varaan mitkä alushousut oli alla toisella,kun trikoot oli törkeesti peppuvaossa(stringit).Mitä mahtaa vähän vanhemmat ihmiset ajatella 50v-> tyttöjen työpukeutumisesta etenkin naiset.Miehille kyllä on silmanruokaa katsottavaksi.....

Kommentit (166)

Vierailija
81/166 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Vierailija
82/166 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/166 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:28"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 23:47"] Olen töissä xxl:ssä ja työnantajan puolesta ei ole kyllä annettu mitään määräyksiä housujen tiukkuudesta. Ihan omat, vapaavalintaiset housut on jalassa töissä.  Mielestäni on hienoa että saan käyttää töissä urheilullisempaa vaateusta -työhön kuuluu paljon liikkumista, tavaroiden kantamista ja kyykistelyä, joten kyllä ne trikoot ihan palvelevat tarkoitustaan.  Niin ja mitkä ovat ne "normaalit urheiluhousut" joita täällä myyjille kaivattiin? Eivätkö trikoot ole sellaiset? [/quote] Olen vilpittömästi iloinen, että saatte valita itse housunne, eikä työpaikkanne "määrää". Olen toisaalta myös hyvin surullinen, että teidät tunnetaan paremmin "kivasta timmistä pepusta" kuin asiakaspalvelusta. En ole käynyt kaupassanne, mutta kai sielläkin on muunlaisia urheiluhousuja kuin trikoita? Jos ei ole, niin tuosta löytyy jonkin verran löysempiä malleja http://www.halens.fi/naiset-urheiluvaatteet-alaosat-589 [/quote] Nostaisin tässä nyt esille tämän asian: Et ole edes asioinut kyseisessä kaupassa etkä nähnyt kyseisiä trikoita? Antaisin pieneksi neuvoksi käydä ensin tutustumassa liikkeeseen ja myyjiin ja mennä heille suoraa sanomaan jos kyseiset housut ärsyttää tai jättää palautetta johdolle jollon he puuttuvat asiaan jos näkevät asian asiattomana. Kuinka moni näistä "tiukat trikoot laskevat ammattitaitoa" -kommentoijista on edes käynyt kyseisessä liikkeessä? Te argumentoitte todella heikoilla panoksilla. Ja mitä tuohon äsköiseen "teidät tunnetaan kivasta timmistä pepusta" -kommenttiin tulee niin ainoo joka tampereen xxl:n tuntee pelkästään pepuista taitaa olla nämä alapeukuttajat täälä joka on todella pieni kerho ottaen huomioon ihmiset jotka käyvät xxl:ssä hinta-laatu tason ja hyvän ammattitaidon vuoksi. Minä en ole niin pinnallinen, että kattoisin myyjässä pelkästään tiukkoja trikoita, mutta kun niitä täällä keskustelussa taitaa jopa henkilökunnan kommenttien jälkeen olla, suosittelisin laitettavan palautetta tiukoista trikoista xxl:n johdolle. Asia ei muuten muutu.

[/quote]

Siis pitääkö käydä katselemassa niitä myyjiä ennen kuin saa sanoa mitään? :D

Tässä on jo käynyt selväksi, että on kiva, että työntekijät ovat saaneet itse päättää housunsa. Mutta kyllä sinunkin pitää osata lukea, että täällä on varsin monta kertaa kehuttu myyjien ulkonäköä. Itseäni ainakin vaivaisi, jos asiakas muistaisi timmin pepun paremmin kuin asiakasystävällisyyden. Jos joku oikeasti pitää enemmän pepusta muistamisesta, on väärällä alalla. Menköön mieluummin fitness-kilpailuihin.

Vierailija
84/166 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 15:59"]Helsingin keskustaan avattiin viime viikolla xxl, ja sama juttu sielläkin. Tiukat mustat trikoot kaikilla mimmeillä! Jesss! ;)
[/quote]
XXL-kokoiset myyjätkin ovat trikoissa? Vai syrjitäänkö heitä työnhaussa?

Vierailija
85/166 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan mutta kertoisiko joku minulle miten vaatetus vaikuttaa henkilön tietotaitoon? Sen haluaisin tietää. Onko niin että jokainen jolla on jakkupuku päällä on huippuälykäs ja jokainen jolla on trikoot jalassa on tyhmä, huomionhakuinen ja bimbo. Taitaa porukalla olla asiat aika hyvin kun päivän kuumin puheenaihe on urheilumyyjien työhousut :D ai että on saanu taas viihdykettä itelöe näitä kommentteja lueskellessa. Suosittelen fokusoimaan tän kaiken vihansekaisen hieman katkeroituneen fiiliksen mikä monella tuntuu olevan niin vaikkapa asioihin mikä oikeasti vaikuttaa teidän elämään jotenkin :)

Vierailija
86/166 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen valinta, itse en näe sopivana tiukkoja trikoita asiakaspalvelutyössä.

Mun mielestä kaupan ei tulisi ylläpitää toimintatapoja, jotka vaivaannuttaa asiakkaita tai mahdollisesti tekee myymälässä asioimisesta edes pienissä määrissä negatiivisen. 

Yritys kuitenkin käyttää niin paljon euroja siihen positiivisen mielikuvan luomiseen ja miellyttävään asiakaskokemukseen, että on ikävää jos sitten joku niinkin pieni asia kuin sopimattomat työvaatteet nollaa tämän.

Nätti aspa on nätti aspa myös löysemmissä pöksyissä, nätti naama kun harvemmin aiheuttaa epämukavaa oloa asiakkaissa.

Vierailija
87/166 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUURI NÄIN!
Seksityöläiset erikseen.

Ihme ku ei lyhyissä tennishameissa ole.

Vierailija
88/166 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitin kommentin enkä ole työntekijä, oli vain oma mielipiteeni aiheesta :) XXL:ssä olen käynyt vain pari kertaa ja huomasin itsekin että monella myyjällä oli trikoot. Mutta jokaisella oma kantansa tietysti, tämä oli minun.

Vierailija
89/166 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitin kommentin enkä ole työntekijä, oli vain oma mielipiteeni aiheesta :) XXL:ssä olen käynyt vain pari kertaa ja huomasin itsekin että monella myyjällä oli trikoot. Mutta jokaisella oma kantansa tietysti, tämä oli minun.

Vierailija
90/166 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:26"]

JUURI NÄIN! Seksityöläiset erikseen. Ihme ku ei lyhyissä tennishameissa ole.

[/quote]

Haha! Nyt menee jo vähän yli. Aika kieroutunut maailmankuva saa olla, jos juoksutrikoot ja lenkkarit yhdistää seksityöhön. Et taida hirveästi käydä missään, kun et ennen tavallisia ihmisiä ole urheilutrikoissa nähnyt.

Vierailija
91/166 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 20:14"]Anteeksi nyt vaan mutta kertoisiko joku minulle miten vaatetus vaikuttaa henkilön tietotaitoon? Sen haluaisin tietää. Onko niin että jokainen jolla on jakkupuku päällä on huippuälykäs ja jokainen jolla on trikoot jalassa on tyhmä, huomionhakuinen ja bimbo. Taitaa porukalla olla asiat aika hyvin kun päivän kuumin puheenaihe on urheilumyyjien työhousut :D ai että on saanu taas viihdykettä itelöe näitä kommentteja lueskellessa. Suosittelen fokusoimaan tän kaiken vihansekaisen hieman katkeroituneen fiiliksen mikä monella tuntuu olevan niin vaikkapa asioihin mikä oikeasti vaikuttaa teidän elämään jotenkin :)
[/quote]

Taitaa taas henkilökunta itkeä tässä....
[/quote]

Vierailija
92/166 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, siis Tampereelle huomenna. T. Helsinkiläinen kolli

Vierailija
93/166 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän töissä trikoita niiden mukavuuden takia :) kun mä kyykin 8h teidän pikku piltin edessä sovittamassa sille kenkiä jalkaan ja solmimassa niiden nauhoja,on trikoot ehdottomasti mukavimmat housut. Alussa olin mäkin urheasti farkut jalassa mut ne puristaa aika ikävästi hyvin pian. Useilla myyjillä on myös pitkä toppi päällä joka peittää sitä täällä kauhisteltua timmiä peppua. Eli esiintyminen ei ole se trikoiden tehtävä ;)
T. Ylpeä xxl-myyjä,

Vierailija
94/166 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meikäläinen ostaa vaikka 10fillaria ja 5 kanoottia kun tuon näköiset myyjät siellä keikistelee timmeineen pakaroineen ;)

Vierailija
95/166 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, olisitko ollut tyytyväisempi jos tuollaisia (noita huonoimpia tapauksia) olisi ollut tarjolla kauniiden pyllyjen sijaan?

http://paakallobikinit.blogspot.fi/2013/04/perse.html

Vierailija
96/166 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi veljet jos ravintola "Hooters" olisi koskaan rantautunut suomeen... Siellä kun koko perheen ruokapaikassa on tarjoilija typyillä omanlaisensa asunsa ;) Ei näyttäis enää parit jumppapöksyt nii irstaalta.

Vierailija
97/166 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että ihan henkilökunnan jäsenetkin ovat tänne rantautuneet sivistämään tätä ahdistunutta mammapalstaa nykymaailman menosta. :-) Maailmassa tuskin tapahtuu tällä hetkellä mitään suurempaa kun xxl-kaupan myyjien trikoot, mielestäni sietäisi jo tällainen keskustelu päättyä ja kaikki tyytyä omaan rooliinsa piukkapeppuisena myyjänä, tyytyväisenä tai tyytymättömänä asiakkaana tai ihan vain sivustaseuraajana. :-) Suomessa onneksi kukin saa pukeutua haluamallaan tavalla, ja mikäli trikoot ovat parhaaksi koettu vaihtoehto niin antaa palaa vaan! Asiasta ahdistuneet jääköön kotiin, trikoisiin kun törmää nykyään joka kaupassa ja kadunkulmassa. Voidaan kukin keskittyä jatkossa hieman tärkeämpiin asioihin. :-) Ps Käynpä varmasti itsekin testaamassa trikoohousuisten myyjien ammattitaidon. Pelkkää hyvää olen tähän saakka Vantaan myymälästä kuullut! Rauhaisaa joulunodotusta, koittakaa välttää herneitä! :-)

Vierailija
98/166 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan toi tv mainoskin sitä luokkaa että tähän puljuun en aio senttiäkään kantaa.julkisuuskuva sellanen että ei kiitos.

Vierailija
99/166 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä tän ketjun aloittajan trikoissa...Tai sitten en!

Vierailija
100/166 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata tukea norjalaista.

Ketju on lukittu.