Ärsyttää kun lintsarit ovat pilanneet oikeasti sairaiden maineen!!!
Jumalauta että raivostuttaa kun joutuu sairaana hakeutumaan hoitajan vastaanotolle räkätaudin ja kuumeen takia vaikka esimies pystyisi antamaan sairauslomaa sen 1-3 pv. Vaan kun on esimies jolle pitää raportoida joka aamu ja vielä iltapäivällä että kyllä, olen vieläkin sairas ja ei, en ole kokenut ihmeparantumista yhdessä yössä.
Olen hyvin harvoin sairaana ja silloin kun olen flunssassa niin pystyn hädintuskin istumaan, sen verran kovat kivut ovat ja kuumekin (38-39) vie kaikki voimat. Ei siis todellakaan mitään pikkunuhaa. Silti näiden lintsareiden, krapulaisten ja muiden lorvikatarria potevien vittupäiden takia esimies ei usko että olen sairas vaikka ääneni on lähestulkoon poissa ja yskiessäni kuulostan tukehtuvalta.
Senkin ajan minkä käytän lääkärissä ja olostani raportoimiseen voisin nukkua tautia pois koska en jaksa mitään muutakaan! Nämä muka-sairaat sen sijaan jaksavat shoppailla saikkupäivinä, itselleni kävelymatka sängystä vessaan on pisin mitä kipeänä jaksan.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 08:48"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 08:39"]Niin ja töihinhän ei mennä, vaikka kunto jo antaisi myöten. Kun kerran on se saikku kirjoitettuna. Sehän on palkallista ylimääräistä lomaa. Itse en kehtaisi. [/quote] Niin kyllähän se sairaana tuntuukin ihan lomalta. Ehkä tosiaan ne lorvailijat kokee sen LOMANA.
[/quote]
Luetun ymmärtämistä taas peräänkuulutan. Eli:
- jos sairaslomaa saadaan esim 5 päivää
- olet jo terve ja työkykyinen 3 päivän jälkeen
- saat siis olla kaksi päivää TERVEENÄ kotona, kun on se saikkulappu
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 08:39"]Niin ja töihinhän ei mennä, vaikka kunto jo antaisi myöten. Kun kerran on se saikku kirjoitettuna. Sehän on palkallista ylimääräistä lomaa. Itse en kehtaisi. [/quote] Niin kyllähän se sairaana tuntuukin ihan lomalta. Ehkä tosiaan ne lorvailijat kokee sen LOMANA.
[/quote]
[/quote]
Ja vain lorvaaja on terveenä kotona, lomalla!
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 10:08"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 10:06"]
[/quote]
[/quote]
Ja vain lorvaaja on terveenä kotona, lomalla!
[/quote]
Tässä tapauksessa kyllä!
Ansaitutu lomat on eri asia.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 09:18"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 09:12"]
Tiedän tunteen ap! Onneksi tuli se lakimuutos, ettei ensimmäisestä sairaspoissaolosta makseta palkkaa.
[/quote]
Aloite ei vielä tarkoita lakimuutosta...ennen pätemistä olisi hyvä tarkastaa faktat.