Joku voitti 120 miljoonaa!
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Voitin 8,90€! Kyllä kelpaa.
minäkin :)
Vierailija kirjoitti:
Saksaan meni.
AP oli sitten oikeassa 👍. Yleensä täällä vaan huuhaa alotuksia.
Haluan "joku":n kanssa treffeille ;D
Vierailija kirjoitti:
Haluan "joku":n kanssa treffeille ;D
Mäkin!
Vierailija kirjoitti:
Saksaan meni.
Usein Saksaan menee isot päävoitot. Toki välillä napsahtanut Suomeenkin.
Eiköhän sen potin joku rikas saanut. Raha menee rahan luo, sellaiselle joka ei tarvitse sitä.
Se olin itse asiassa minä. Tulen vielä monesti tänne v****lemaan teille keskiluokkaisille "rikkaille" täällä.
Näkemisiin köyhät!
Vierailija kirjoitti:
Se olin itse asiassa minä. Tulen vielä monesti tänne v****lemaan teille keskiluokkaisille "rikkaille" täällä.
Näkemisiin köyhät!
Sprechen sie deutch?
Mulla meni numerot vierestä. Jos olisin rivin alempaa aloittanut niin siinä se olisi ollut.
En olisi halunnut, että meni Saksaan. Olisi saanut mennä mulle. Olisin käyttänyt oikeasti osan siitä hyvään, kärsivien auttamiseen. Taas varmaan meni potti jollekulle jolla jo on varaa ja ei tiedä, mitäköhän summalla voisi tehdä, "kun ei mitään puutu" ja sitten laitetaan kaikki sijoituksiin ja pankkiin, tietenkään ei hyväntekeväisyytenkään mitään. Näin se menee maailmassa. Äh.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni numerot vierestä. Jos olisin rivin alempaa aloittanut niin siinä se olisi ollut.
Tuo on niin ärsyttävää. Käynyt myös itselle, että lähes koko rivi vierestä.
Oikeasti 120 miljoona euroa oli muiden pelaajien tappioita.
Veikkaajien tappioilla suomessa rahoitetaan valtion muita menoja jotka valtio luultavasti joutuisi maksamaan muista tuloista. Sanoisin että veikkaus on vapaaehtoista veronmaksua.
Suomalaiset olisivat paljon varakkaampi kansa mikäli veikkaukseen käytettävät varat sijoitettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin ärsyttävää. Käynyt myös itselle, että lähes koko rivi vierestä.
Universumin v*ttuilua 🤣
Kyllä olisi 120 miljoonaa voittaneen vain kannattanut sijoittaa pelaamansa rahat osakkeisiin ja rahastoihin, jotta voisi vaurastua. Lotolla voittaminenhan on matemaattisesti hyvin epätodennäköistä.
Näinhän meille kaikki kertovat ja naureskelevat lotto-kansan tyhmyydelle.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sen potin joku rikas saanut. Raha menee rahan luo, sellaiselle joka ei tarvitse sitä.
Jaa Kun Suomessa nää menevät sellaisille, jotka harrastuksenaan lottoavat, mutta jättivoiton saatuaan lamaantuvat eivätkä tee rahoilla MITÄÄN. En tiedä mitään raivostuttavampaa 😅 Maailma olis niin täynnä hienoja paikkoja, noin esimerkiksi.
Kiitos.