Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin olet " poistanut" jonkun ihmisen elämästäsi ja miksi?

Vierailija
02.09.2006 |

Itse tympäännyin ohariystävään! Sanoi aina, että soitan sulle esim viikon päästä eikä sitten soittanut. Viimeisestä edellisen kaltaisesta soitosta on nyt 3 kuukautta. En enää vastaa hänen puheluihinsa.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla liikkeellä.

Vierailija
22/73 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jo P olet palstalla, niin anteeksi olet jo saanut. Tosin leimasihan on ja pysyy. Sitä saa mitä tilaa : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin teki yksi ystävä tämän poisto-operaation pari vuotta sitten eikä hänellä ollut selkärankaa selittää miksi. Jälkikäteen kuulin, että hän oli luullut minun kertoneen yhdestä hänen henkilökohtaisesta asiastaan eteenpäin, vaikka en edes ollut. Tiedän, että voisin selvittää asian hänen kanssaan, mutta en viitsi, kun hän itse katkaisi välit niin täysin. Usein tulee kuitenkin paha mieli hänen vuokseen ja kaipaan aikaa, joilloin oli hänen ystävänsä.

Onneksi minulla on monta muuta tosi ihanaa ystävää, mutta harmittaa silti, että menetin kivan kaverin.

Vierailija
24/73 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin jos puukottaa rajusti selkään, NIIN SITÄ SAA MITÄ TILAA!!

Vierailija
25/73 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole kärsinyt pätkääkään. Päinvastoin, sain taas henkeä monen vuoden rääkkäämisen jälkeen.

2

Vierailija
26/73 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen mustasukkainen mies, ja muutenkin vähän pelottava.. Alkuihastuksen jälkeen paljastui todella ikäviä piiretitä, enkä enää halunnut jatkaa seurustelua. Kun sanoin, että on parempi lopettaa, koska suhde ei toimi, mies sekosi. Hän ei suostunut uskomaan, että mitään eroa olikaan. Uhkasi minua ja lapsiani.

Sen jälkeen ilmoitin, etten halua enää ikinä kuullakaan hänestä, enkä enää reagoinut hänen yhteydenottoihinsa millään tavalla sen jälkeen. Puoltoista vuotta kului, kunnes hän lopulta uskoi, että minusta ei enää saa irti yhtään mitään.

Vierailija
27/73 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että meillä ei koskaan ole oikein ollut mitään yhteistä, ja ystävyytemme perustui alussa ihan siihen, että olimme molemmat uusia samalla paikkakunnalla kaukana omasta vanhasta kaveripiiristä. Ja jotenkin sellainen on aika huono perusta ystävyydelle, ellei muuta yhteistä ole. Tämä ihminen on hirveän tosikko ja sitä ihmistyyppiä, joka on AINA oikeassa ja vetää herneet nenään, ellei joku ole samaa mieltä hänen kanssaan tai yhtään kritisoi hänen mielipiteitään. Hänen mielipiteensä ovat esim. seuraavanlaisia: mun olisi ehdottomasti pitänyt lähteä viikonlopuksi yksistäni jonnekin ja jättää 1,5 kk ikäinen täysimetyksellä oleva vauva isälle, koska vauva oli sellainen tissimaakari siinä vaiheessa, että halusi vain tissutella äidin sylissä eikä viihtynyt isin sylissä lainkaan.

Olen tosi monta kertaa yrittänyt jättää yhteydenpidon vähiin ja antaa ystävyyden kuivia kasaan itsestään, mutta silloin hän tulee suunnilleen luurista läpi ja jotenkin olen antanut sitten aina periksi.

Vierailija
28/73 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, kukaan ei yhden yksittäisen juorun tai jonkin luuleman vuoksi poista ihmisiä elämästään, kyllä asiasta täytyy olla muutakin kuin yksi epäilty juoruaminen!

T. Monia ihmisiä elämästään deletoinut.

Vierailija
29/73 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tosin jos puukottaa rajusti selkään, NIIN SITÄ SAA MITÄ TILAA!!

Vierailija
30/73 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienin oli 2vk, kahdella muulla oli korvatulehdus. itse olin aivan poikki. Olimmehan juuri tulleet vauvan kanssa kotiin yliopistollisesta sairaalasta(vauva meinasi kuolla, vielä sillon ei tiedetty oliko vauva terve vai vammautunut, onneks oli terve) Lapsuuden ystävälläni alkoivat mielenterv ong niihin aikoihin. ei vastaa puh, ei terv, ei mitään. itse lähettelen yhä viiden vuoden jälk Joulu, synttäri ja nimppari kortit. sairauksia on monenlaisia

Vierailija
31/73 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsi kaiketi jonkilaisesta huomionkipeydestä, koska perhe ei pahemmin ollut viitsinyt viettää aikaan hänen kanssaan lapsena. ei musta ollut sen äidiksi! lisäksi tykkäsi turhan paljon aina siitä, mitä mulla oli. en ole kärsinyt yhtään, kaipa tämä entinen kaveri löysi jonkun uuden ressukan uhrikseen ja mä oon keskittyny oikeisiin kavereihin, joiden kanssa on tasapuolinen suhde.

Vierailija
32/73 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan sinä itse se, joka poistaa ihmisiä ystävien elämästä haaliakseen ystävien ex-ystävät omaan elinpiiriinsä ja tuodakseen itseään esille? Niitä kun löytyy aikapaljon niitä selkäänpuukottajia näistä ns. kilteistä ihmisistä!

Vierailija
33/73 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan elämään ei vaan enää " mahdu" lisää lapsia.

Vierailija
34/73 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletkohan sinä itse se, joka poistaa ihmisiä ystävien elämästä haaliakseen ystävien ex-ystävät omaan elinpiiriinsä ja tuodakseen itseään esille? Niitä kun löytyy aikapaljon niitä selkäänpuukottajia näistä ns. kilteistä ihmisistä!

Vierailija
35/73 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistin v:mäisen avoukkoni koko yhtä v:mäisen suvun (tai siis avoanoppi ja etenkin avoukkoni paskamainen sisko ovat v:mäisiä, eivät muut niinkään).

Enpä ole vaivautunut enää pariin vuoteen ko. ihmisillä vierailemaan, vaan avoukko ja pieni poikamme käyvät sukuloimassa kahdestaan ja minä saan sillä aikaa kauan kaivattua LOMAA itselleni.

Vierailija
36/73 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minullekin teki yksi ystävä tämän poisto-operaation pari vuotta sitten eikä hänellä ollut selkärankaa selittää miksi. Jälkikäteen kuulin, että hän oli luullut minun kertoneen yhdestä hänen henkilökohtaisesta asiastaan eteenpäin, vaikka en edes ollut. Tiedän, että voisin selvittää asian hänen kanssaan, mutta en viitsi, kun hän itse katkaisi välit niin täysin. Usein tulee kuitenkin paha mieli hänen vuokseen ja kaipaan aikaa, joilloin oli hänen ystävänsä.

Onneksi minulla on monta muuta tosi ihanaa ystävää, mutta harmittaa silti, että menetin kivan kaverin.

Minäkään en koskaan häneltä kuullut mikä oli tämän " poiston" syy vaan ihan muualta. Kyseessä ei ollut mikään luulo että olisin puhunut hänen asioistaan, vaan asiasta josta olin sanonut hänelle ihan suoraan (oli todella masentunut koska varattu mies jonka kanssa seurusteli tuntui vedättävän häntä ja välillä antoi ymmärtää, välillä ei, ja sanoin että sen on tehtävä loppu tuollaisesta. Käsitti sen kai niin että pitäisi laittaa välit poikki, ja kun varattu jättikin edellisensä niin minä muutuin kamalaksi negätiiviseksi ihmiseksi josta pitää päästä eroon).

No, jos jotain opin niin jos joku on masentunut miesasioissaan niin huokailen vain että onhan se kamalaa mutta kyllä se siitä muuttuu ja tajuaa mitä sillä on. Ylipäätään pidän nykyään parempana olla sekaantumatta ihmisiin.

Vierailija
37/73 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystavan jonka kanssa olin aina samaan aikaan lastenkerhossa, ja joka vuoden parin aikana alkoi osoittautua omituiseksi aidiksi ja pakottaa lastani hanen aran lapsensa parhaaksi kaveriksi.

Samoin olen yrittanyt poistaa erasta itsepintaista kaveria joka on ehka vahan yksinkertainen ja pitaa mua parhaana sydanystavanaan, mutta jonka kanssa mulla ei ole koskaan ollut yhtaan mitaan yhteista, satuttiin vaan tapaamaan poikaystavani kautta ja han alkoi roikkua minussa.. yh..

Vierailija
38/73 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi itsellekin helpompaa, kun voisi puhua asiat selväksi? Sen jälkeen voisi sopia, että parempi, että emme ole tekemisissä enää. Kauheaa, että jotkut voivat vain heivata jonkun ihmisen elämästään ilman syyllisyyden tunteita.

Joo, olen varmasti täys paska ihminen, mutta itkenyt olen, entinen ystäväni, että et voinut edes kertoa mistä on kysymys, ennen kuin päätit minun olevan sopimaton seuraasi. Vaikeaa ottaa opiksi, kun ei tiedä mikä meni pieleen.

Yritän ajatella niin, että sinä et ollutkaan minun ystävyyteni arvoinen. Ystävällinen ihminen ei jättäisi selvittämättä asioita.

Te, jotka olette heivanneet miehenne siskon elämästänne: Oletteko miettineet miltä miehenne vanhemmista ja muista sukulaisista tuntuu tuollainen peli? Pilaatte kaikki suvun juhlat prinsessakäytöksellänne. Onneksi te olette täydellisiä, eikö niin?

Vierailija
39/73 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttärensä kunnolla, hän olisi ehkä vähän paremmin " ihmisiksi" .

Ei siis kiinnosta hevon peetä!

Vierailija
40/73 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemmekin syypäitä miehen siskon käytökseen??? HALLOO! Onko siellä päässä ketään kotona???