30+ nainen, miksi ajattelet kaikkien parikymppisten naisten olevan
tyhmiä, lapsellisia ja itsekkäitä? Varsinkin silloin, jos kuulet parikymppisen naisen seurustelevan 30+ miehen kanssa. Miksi on niin vaikea uskoa, että 30+ ikäinen voi välittää parikymppisestä aidosti ja pitää häntä vertaisenaan. Oli kyse sitten seurustelusuhteesta ja ystävyydestä.
Kommentit (12)
En ajattele heidän olevan tuollaisia, mutta miksi ajattelen, että parikymppinen luulee tietävänsä enemmän kuin tietää: Olen itsekin ollut parikymppinen ja luullut itseäni kaikkitietäväksi aikuiseksi. Elämä opettaa meitä jokaista ja kuusikymppisenä olen varmasti viisaampi kuin nyt.
Aiotko tehtailla joka päivä uuden paska-aloituksen tästä aiheesta? Kenelläkään ei kiinnosta sun revan jakaminen, vaikutat ihan urpolta ja sen takia susta ei tykätä, jos luulet muuta, niin bitch please....
No en kyllä todellakaan ajattele. Kun itse olin parikymppinen mulla oli vanhempia ystäviä ja nykyään on työn kautta paljon nuorempia kavereita, naisia ja miehiä. Ei kai tuollaisia yleistyksiä pitäs tehdä, riippuu niin täysin ihmisestä. N36
Elämä opettaa, tieto lisää tuskaa... Iän karttuessa oppii jos jonkinlaista, ja tosiaan kymmenen-viidenkymmenen vuodesta taitaa itsekin tietää vielä hitusen nykyistä enemmän, t. 35+
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 17:32"]
Koska näinhän se on. Siihen ei liity millään tapaa se, minkä ikäinen mies sen naisen kanssa seurustelee. Ja se parikymppinen nainen tulee ajattelemaan ihan samaa niistä parikymppisistä itse kymmenen vuoden päästä.
[/quote]Oikeasti aikuinen ei yleistä ihmistä tyhmäksi, lapselliseksi ja itsekkääksi pelkän iän perusteella. Ei nimittäin ole kovin kypsä ajatusmalli sellainen.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 17:37"]
Kukahan se tässä yleistää toiseen ikäluokkaan kuuluvia naisia :D
[/quote]
Ei ainakaan ap!!! Ap. on vain puhdas rakkauden antaja, viaton neitonen, joka liihottaa vanhasta kyrvästä toiseen jakamassa viatonta iloa!
http://www.vauva.fi/keskustelu/4315303/ketju/miksi_vanhempi_nainen_vihaa_nuorempaa_naista
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 17:34"]
No en kyllä todellakaan ajattele. Kun itse olin parikymppinen mulla oli vanhempia ystäviä ja nykyään on työn kautta paljon nuorempia kavereita, naisia ja miehiä. Ei kai tuollaisia yleistyksiä pitäs tehdä, riippuu niin täysin ihmisestä. N36
[/quote]
Olen samaa mieltä. Viime aikoina olen ystävystynyt hyvin monenikäisten ihmisten kanssa. Mielestäni ystävyys ei katso ikää. N34
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 17:26"]
tyhmiä, lapsellisia ja itsekkäitä? Varsinkin silloin, jos kuulet parikymppisen naisen seurustelevan 30+ miehen kanssa. Miksi on niin vaikea uskoa, että 30+ ikäinen voi välittää parikymppisestä aidosti ja pitää häntä vertaisenaan. Oli kyse sitten seurustelusuhteesta ja ystävyydestä.
[/quote]
Yli kolmekymppisenä on vaikeampi solmia suhteita kuin parikymppisenä. Maailma kyynistää....Ja parikymppinen on vähemmän ennakkoluuloinen.
En ajattele, että n. 10 vuoden ikäero parisuhteessa on automaattisesti epätasa-arvoinen suhde, jossa mennään sen vanhemman pillin mukaan. Tai että suhde olisi millään tavalla huono ja kieroutunut. Tällaiset pariskunnat voivat pysyä yhdessä vuosia. Tai sitten ei.
Minusta avaus kuulostaa sellaisen avaukselta, joka parhaillaan suunnittelee seurustelua tai seurustelee sen 30+ miehen kanssa. Ehkä asiat näyttävät erilaisilta sitten, jos suhde syystä tai toisesta päättyy. Niin sen ei tarvitse toki olla.
Olen itse 20+ ikäisenä seurustellut miehen kanssa, joka oli minua 11 vuotta vanhempi. Mies käytti täysin härskisti hyväksi sitä, että olin nuori ja tietämätön. Hän ensin valehteli minulle ikänsä. Loppujen lopuksi mies myös oli epäluotettava ja suhde oli tuhoontuomittu.
En silti ajattele, että voin yleistää asiaa kaikkien puolesta. Mutta ap, tiedämme parhaiten suhteen ainekset sitten, kun hyvän aikaa on kulunut. Jos suhteenne kestää 10-30 vuotta ja muutenkin haluatte sitoutua toisiinne, olette varmasti oikeita toisillenne.
t: nainen 30+
Koska näinhän se on. Siihen ei liity millään tapaa se, minkä ikäinen mies sen naisen kanssa seurustelee. Ja se parikymppinen nainen tulee ajattelemaan ihan samaa niistä parikymppisistä itse kymmenen vuoden päästä.