Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menee huumorin ja seksuaalisen ahdistelun raja?

Vierailija
10.11.2014 |

Olen huomannut lähikauppani nuoren kassaneidon käyvän usein samaan aikaan uimahallissa. Käyn siellä siis aamuisin ennen töihin menoa, jolloin porukkaa on tosi vähän. Eli naamat tulee nopeasti puolin ja toisin tutuiksi. Hän on myös työkaverini lapsen kavereita, joten tavallaan tutun tuttu. Hän sattui tässä yksi päivä olemaan kassalla, kun kaupassa kävin. Hetken mielijohteesta heitin: "En meinannut tuntea näin vaatteet päällä." Kerroin jutusta kotona vaimolle ja hänen mielestä olin irstas sika, kun ahdistelin tolleen nuorta tyttöä. Mun mielestä tossa ei ollut mitään pahaa, harmitonta huumoria vain.

Mikä on palstan tuomio, olenko irstas síka vai huumoriveikko?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät jo vastauksen.eli vittumainen kyylä-äijä

Vierailija
2/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raja menee siinä, miten se nuori neito sen kokee. Luultavasti koki ahdistavana, itse ainakin kokisin, olen myös nuori nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raja menee miehen naamassa. Komea mies saa vaikka läpsiä naista pyllylle, mutta ruman äijän katsekin on jo ahdistelua.

Vierailija
4/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, huumorilla olisin ottanut.

Vierailija
5/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:39"]

Raja menee miehen naamassa. Komea mies saa vaikka läpsiä naista pyllylle, mutta ruman äijän katsekin on jo ahdistelua.

[/quote]

Ettekö te koskaan väsy jauhamaan tätä samaa paskaa? Joo,ette saa pillua,voi kyynel,asiaa varmaan auttaa avautua siitä mammapalstan jokaisessa ketjussa :D

Ap,joku voi ottaa ronskin huumorin ahdisteluna,joku toinen taas heittää yhtä roisia läppää takaisin. Ei siinä taida olla mitään selkeää sääntöä missä raja menee.

Vierailija
6/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassalla saa todellakin tottua kaikenlaisiin "huulenheittäjiin" huumorilla olisin ottanut

Vierailija
7/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo oli ihan mukava heitto! ;)

Vierailija
8/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kommentoijan ulkonäöstä tai varallisuudesta huolimatta asiatonta. Nuo letkauttelijat tulee tässä työssä tutuksi ja vituttaa aina kun mun kassalle osuvat.

T: Kassatyttö

Vierailija
9/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tähän voi antaa yleispätevää vastausta! Riippuu ihan naisen luonteesta. Häveliäs ei tykkää tuollaisista kommenteista mutta rempseämpi ottaa huumorilla, ehkä heittää jotain takaisinkin. Ei ole siis kyse siitä, mitä naisille voi sanoa, vaan siitä, mikä on oma ihmistuntemuksesi ja tilannetajusi.

Vierailija
10/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun vaimosi kyllä tuntee sinut.

Vierailija
11/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te vaimon kanssa teette teille rajat, älä sekoita meitä siihen.

Vierailija
12/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:47"]

Sinun vaimosi kyllä tuntee sinut.

[/quote]

Ihmetyttää,miksi ap ylipäätään kertoi jutun vaimolleen.Kyllä muakin ärsyttää,jos mies avautuu flirttailustaan muiden naisten kanssa,itse pidän ihan omana tietoni tuollaiset läpänheitot niin säilyy kotirauha paremmin.

Vierailija
13/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työnnät sormen pyllyyn se on ahdistelua. Jos et se ei ole!

Vierailija
14/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu on lähtenyt käyntiin. Hyvä juttu!

Entäs kun paljastan, että huijasin hiukan. Todellisuudessa sukupuolet oli toisin päin. Vaimoni heitti tuon jutun 20v. kassapojalle. Minusta se ei ollut asiallista. Pitäis vähän paremmin tuntee, ennenkuin tollasta uskaltaa heittää.

AP

Vierailija
15/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:42"]

[/quote]

Ettekö te koskaan väsy jauhamaan tätä samaa paskaa? Joo,ette saa pillua,voi kyynel,asiaa varmaan auttaa avautua siitä mammapalstan jokaisessa ketjussa :D

Ap,joku voi ottaa ronskin huumorin ahdisteluna,joku toinen taas heittää yhtä roisia läppää takaisin. Ei siinä taida olla mitään selkeää sääntöä missä raja menee.

[/quote]

Saan pillua. Minulla on kireäpimppinen nainen, jonka vaginaa ei ole synnytys tuhonnut.

Vierailija
16/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:51"]

Entäs kun paljastan, että huijasin hiukan. Todellisuudessa sukupuolet oli toisin päin. Vaimoni heitti tuon jutun 20v. kassapojalle. Minusta se ei ollut asiallista. Pitäis vähän paremmin tuntee, ennenkuin tollasta uskaltaa heittää.

AP

[/quote]Noin päin se on ihan asiallista.Jos mies sanoo niin se ei ole! hähähähä,urpo

Vierailija
17/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:52"]

[/quote]

[/quote]

Saan pillua. Minulla on kireäpimppinen nainen, jonka vaginaa ei ole synnytys tuhonnut.

[/quote]

Ketään ei kiinnosta sinun ja pumpattavan Barbaran seksielämä. Viittasin tuohon idioottimaiseen kommenttiin:" Komea mies saa vaikka läpsiä naista pyllylle, mutta ruman äijän katsekin on jo ahdistelua."

Vierailija
18/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

[/quote]

Ei sillä ole merkitystä, onko läpän heittäjä mies vai nainen. Edelleenkin yksilöllistä,ottaako tuollaisen heiton huumorilla vai ahdistuuko.

Vierailija
19/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

[/quote] Loukkaannuitko itse tuosta?

Vierailija
20/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ketään ei kiinnosta sinun ja pumpattavan Barbaran seksielämä. Viittasin tuohon idioottimaiseen kommenttiin:" Komea mies saa vaikka läpsiä naista pyllylle, mutta ruman äijän katsekin on jo ahdistelua."

[/quote]

Ei se ole pumpattava, vaan ihan elävä ja kaunis nainen, jonka kroppa ja vagina on vielä kunnossa. Ja minä kirjoitin sen "komea mies" -kommentin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän