Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menee huumorin ja seksuaalisen ahdistelun raja?

Vierailija
10.11.2014 |

Olen huomannut lähikauppani nuoren kassaneidon käyvän usein samaan aikaan uimahallissa. Käyn siellä siis aamuisin ennen töihin menoa, jolloin porukkaa on tosi vähän. Eli naamat tulee nopeasti puolin ja toisin tutuiksi. Hän on myös työkaverini lapsen kavereita, joten tavallaan tutun tuttu. Hän sattui tässä yksi päivä olemaan kassalla, kun kaupassa kävin. Hetken mielijohteesta heitin: "En meinannut tuntea näin vaatteet päällä." Kerroin jutusta kotona vaimolle ja hänen mielestä olin irstas sika, kun ahdistelin tolleen nuorta tyttöä. Mun mielestä tossa ei ollut mitään pahaa, harmitonta huumoria vain.

Mikä on palstan tuomio, olenko irstas síka vai huumoriveikko?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:47"]

Sinun vaimosi kyllä tuntee sinut.

[/quote]

Ihmetyttää,miksi ap ylipäätään kertoi jutun vaimolleen.Kyllä muakin ärsyttää,jos mies avautuu flirttailustaan muiden naisten kanssa,itse pidän ihan omana tietoni tuollaiset läpänheitot niin säilyy kotirauha paremmin.

[/quote]

En tiedä miksi vaimo jutun mullekin kertoi, enkä jaksa sillä päätäni vaivata. Jos oli jotain vihjailua, niin saa yrittää uudelleen. En jaksa yrittää tulkita, kun kuitenkin menee väärin.

Mutta miksi olisi pitänyt jättää kertomatta? En ole mustis tuollaisesta. Olen vain pettynyt vaimoni tilannetajun puutteesta.

AP

Niin ja 30 oli myös AP

[/quote]

Ehkä se sitten oli vain viaton(vaikkakin mauton)läppä.Minun mieheni kertoo jatkuvasti,miten lähikaupan myyjä yrittää iskeä häntä. Olen sanonut,ettei pahoittaisi mieltäni kertomalla tuollaisia,sitten vasta jos iskuyritys onnistuu ja aikoo vaihtaa minut kassanaiseen,voi ottaa asian puheeksi.

Vierailija
42/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:51"]Keskustelu on lähtenyt käyntiin. Hyvä juttu!

Entäs kun paljastan, että huijasin hiukan. Todellisuudessa sukupuolet oli toisin päin. Vaimoni heitti tuon jutun 20v. kassapojalle. Minusta se ei ollut asiallista. Pitäis vähän paremmin tuntee, ennenkuin tollasta uskaltaa heittää.

AP
[/quote]

Eipä tuo paljastus mielipidettäni miksikään muuttanut. Oliko tämä nyt olevinaan jokin naisten kaksinaismoralismin paljastava koe vai mikä? Ikävä tuottaa pettymys, mikäli odotit jotain takinkääntöä. Vitsin kohteena olevan henkilön luonne on tässä tosiaan olennaisempi kuin sukupuoli. Terv. 10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alunperinkin vähän ristiriitaiset mielipiteet tästä kommentista. Onhan se kyllä selvä läppä eikä sinänsä alistava tai mitään, mutta mua nolottaisi jos joku heittäisi vastaavaa. Siitä tulee ekana sellainen kuva, että kyseessä on joku yhden yön juttu.

Vierailija
44/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei paremmin toista tunne tuon voisi ottaa irstaana heittona.

Vierailija
45/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tuo ap:n kommentti "enpä jaksa sillä päätäni vaivata". Aika paljon näyttää vaivaavan, kun piti sitä tänne tulla puimaan. Itse asiasta, eli siitä, oliko tuo hauska läppä vai ei, olen sitä mieltä, ettei vitsailijan ja vitsailun kohteena olevan henkilön iällä tai sukupuolella ole väliä. Riippuu keskinäisistä väleistä ja luonteesta, onko läppä hauska vai vaivaannuttava. Varatun henkilön olisi mielestäni kuitenkin syytä pidättäytyä vitseistä, jotka voidaan tulkita monella tavalla ja joiden laukominen voi loukata puolisoa.

Vierailija
47/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat mieheni kanssa 22 v ja minä sulattaisin moisen heiton ja mieheni pyörtyisi kauhusta ja olisi ihan paniikissa, kun joku mummeli flirttaili töissä. Oletan siis, että olette likimain keski-ikäisiä eli 35-50 v

Vierailija
48/48 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 17:16"]

Hauska tuo ap:n kommentti "enpä jaksa sillä päätäni vaivata". Aika paljon näyttää vaivaavan, kun piti sitä tänne tulla puimaan. Itse asiasta, eli siitä, oliko tuo hauska läppä vai ei, olen sitä mieltä, ettei vitsailijan ja vitsailun kohteena olevan henkilön iällä tai sukupuolella ole väliä. Riippuu keskinäisistä väleistä ja luonteesta, onko läppä hauska vai vaivaannuttava. Varatun henkilön olisi mielestäni kuitenkin syytä pidättäytyä vitseistä, jotka voidaan tulkita monella tavalla ja joiden laukominen voi loukata puolisoa.

[/quote]

Tarkoitin, etten jaksa vaivata päätäni sillä miksi hän minulle tuosta kertoi. Itse aihe eli se, että mikä on asiatonta läppää ja onko miehille ja naisille eri asiat sallittuja vaivaa kyllä. Se kun kaverini sai huomautuksen seksuaalisesta häirinnnästä töissä vastaavien huonojen juttujen takia, pisti aikanaan varovaiseksi. Nykyään näitä seksuaalinen häirintä syytöksiä on esillä milloin missäkin. Välillä aika kevyinkin perustein.

Itse olen sitä mieltä, että säännöt pitäisi olla samat kaikille ja luonnollisesti eniten vaikuttaa se miten vastaanottaja asian kokee. Siksi kannattaakin jättää ronskimmat jutut lähipiiriin. Tosin minusta tekisi monelle hyvää löysätä pipoa eikä olla joka vitsistä oikeusjuttua nostamassa. Muuten kohta kukaan ei uskalla vitsailla tai muuten flirttailla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi