Opettaja haluaa opettajille erillisen suihkun ettei tarvitse käydä samaan aikaan suihkussa oppilaiden kanssa
Ensin keksitään lukuisia sukupuolia joille kaikille tulee järjestää erilliset suihkutilat. Nyt myös johtavassa asemassa olevat ihmiset alkavat vaatia omia suihkutiloja alempiinsa nähden
www.hs.fi/mielipide/art-2000008284132.html?utm_medium=promobox&utm_camp…
Kommentit (59)
Mä näin mun työnantajani sekä esimieheni kikkelit kerran pikkujoulujen saunassa.
Mahtoivatko he traumatisoitua?
Itävallassa on monessa paikkaa kaikille yhteiset suihkut. Edistyksellistä?
Vierailija kirjoitti:
Mä näin mun työnantajani sekä esimieheni kikkelit kerran pikkujoulujen saunassa.
Mahtoivatko he traumatisoitua?
Mä luulen, että multa jäi ylennys saamatta, kun rouva osastopäällikkö jumpan jälkeen näki, että mulla on paremmat tissit kuin hänellä.
Opettaja on oikeassa. Suihkukaapit ovat nykyään halpoja ja sellaisen voi asentaa mihin vain, missä on vesiputket ja viemäri lähellä.
Eiköhän aika monessa muussakin työpaikassa ole henkilökunnalle omat sosiaalitilat.
Väärin pakottaa ketään alasti toisten seurassa. Pian siihen tulee loppu.
Vierailija kirjoitti:
Parempi pysyä poissa lasten suihkusta jos on unohtanut sheivata.
Ei vaan hyvä mennä näyttämään miltä naisen tuleekin näyttää.
Jokaisessa koulussa, jossa olen työskennellyt, on ollut opettajilla omat suihkutilat. Nykyisessä työpaikassani on henkilökunnalle (opet ja ohjaajat) kolme suihkua kolmessa eri kerroksessa.
No kai tuollaisen pitäisi olla laitontakin. En itsekään hoitotyössä haluaisi käydä samassa vessassa potilaiden kanssa.
Sulla on ap puurot ja vellit sekaisin. Oppilaat eivät ole työntekijöitä, vaan asiakkaita. Opettaja on työntekijä ja hänelle kuuluvat erilliset sosiaalitilat kuten muillekin työntekijöille.
no ahistaahan se kun opettajista puolet alkaa olemaan suku puolettomia transii,ori ei kehtaa pimppiään näyttää.
Ei oo pakko käydä suihkussa, jos ei tuu hiki.