6lk tyttöä oli haukuttu laudaksi
Vinkkejä, mitä nasevaa voisi täräyttää takaisin saman ikäiselle idioottipojalle..?
Kommentit (9)
Matti Vanhasta on haukuttu lautakasaksi 20 vuotta. Että revi siitä.
Ne on herrasjestas 12-vuotiaita... Meidän luokalla ehkä kahdella tytöllä oli silloin rinnat. Ikävää, että idiootit aloittavat seksuaalisen häirinnän jo noin aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ne on herrasjestas 12-vuotiaita... Meidän luokalla ehkä kahdella tytöllä oli silloin rinnat. Ikävää, että idiootit aloittavat seksuaalisen häirinnän jo noin aikaisin.
Jep. Minä olin sellainen jolla ne rinnat oli, ja sitä myöten sitten haukuttiin ties miksi. Paskahousut
Vierailija kirjoitti:
Eikös rintojen tehtävä ole ruokkia vauva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös rintojen tehtävä ole ruokkia vauva?
Tietenkin on. Mutta lapset/teinit eivät ajattele niin, vaan pitävät niitä asiana, jonka perusteella tyttöjä voi arvioida. Oli tytöillä rinnat tai ei, suurin osa heistä saa osakseen typerää huutelua ja arvostelua.
Ja jotkut valitettavasti jo todella aikaisin. Meidän luokan pojat keksivät haukkua minua ja kaveriani laudaksi jo tokaluokalla. Tuskin edes tiesivät mitä se tarkoitti, olivat vain kuulleet, että se on ilkeä nimitys naiselle.
Voin lähteä tytön kanssa kouluun huomenna.Missäpäin asutte?
Isomies