Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se tunne, kun seurustelu etenee vaiheeseen, jossa nainen jättää sheivaamatta ja paljastuu harvinaisen karvaiseksi!

Vierailija
23.09.2021 |

Tulee huijattu olo!

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin annan paikkojen rehottaa ihan vapaasti, ei mene rahaa eikä aikaa sheivaamiseen. Ei enää stressiä eikä tulehtuneita karvatuppeja! Mies on ajan kanssa sopeutunut asiaan.

Samixii. Ei ole valittanut koskaan.

Vierailija
62/138 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä turriseksissä on vikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs ihmettä, on kai se aika erikoista ensin sheivata ja lopettaa se suhteen edetessä. 

Voiko joku mies ihan huumoriarvon vuoksi yrittää perustella, miten on väärin jos nainen suhteen aluksi sheivaa enemmän ja suhteen vakiintuessa vähemmän? :D

Mun mies piti lyhyttä partaa, kun tavattiin, ja tykkäsin siitä. Suhteen aikana miehellä on ollut sen jälkeen pidempi parta ja pujoparta, joista en tykkää niin kauheasti. Ei ole kertaalaan tullut mieleen, että minua olisi jotenkin huijattu tässä! Parta on miehen ja saa tehdä sillä mitä lystää. Hetkinen... ajatteletteko te miehet, että omistatte naispuolisen kumppaninne p i l l u n ja saatte määrätä siitä??

Mun mies suhteen alussa ajoi naamansa kokonaan, se alkoikin kasvattaa partaa vaikkei multa kysynyt mitä minä haluan. Huijasi mokoma. 

Tai sitten ei. Oma on kroppansa ja parisuhde ei tarkoita sitä että ikinä ei saa muuttaa tapojaan. Oli nainen tai mies. Itse ajelen vain kainalot joten miesressu on joutunut katteleen mun kroppaa kaikkineen.

Vierailija
64/138 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yksi tyttöystävä, jolla oli eteläeurooppalaista taustaa, käsivarsissa tummat ja hyvin näkyvät karvat. Ei oikein muuten ollut karvainen. Minä taas vaalea ja aika karvaton suomalainen mies, jonka kädet näyttivät ihan sileiltä häneen verrattuna. Olihan se rehellisesti sanottuna pieni miinus, en voi kieltää, mutta eipä se homma lopulta niihin käsikarvoihin kaatunut. 

Vierailija
65/138 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä hyvä miehellä itse valita täydellinen muoto karvoitukselle

ja itse leikata mieleinen. tietty vaatii että nainen uskaltaa tähän lähteä.

Vierailija
66/138 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättääkö joku joskus sheivaamatta?

Ikinä en ole sheivannut, miehiä on ollut valittavaksi asti, nyt tosin viimeiset 37v aviossa saman miehen kanssa. Mutta olenkin vanha, kokemukseni ovat ajalta, jolloin  miehet olivat miehiä. Nyt he näyttävät olevan kaikkea säikkyviä ikuisia vauvoja. Muutama karvakin jo saa itkemään kuten ap kertoo.

Vierailija
67/138 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat tykätä TODELLA NUORISTA naisista.

Vierailija
68/138 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA🤣

Mä olen siirtynyt tuohon vaiheeseen nyt 63v:nä vuoden seksittömyyden jälkeen.

Tai no, kyllä nykyäänkin ajan sääri- ja kainalokarvat mutta vain kerran kuukaudessa ja siistin intimialueen samoin. Ihan omaksi iloksi

Vierailija
69/138 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisitteko laseroinnin naisellenne, karvoista valittavat miehet?

Vierailija
70/138 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen karvat, naisen kustannus.

Vierailija
71/138 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Mulla on aina luomu. 

Vierailija
72/138 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen karvat, naisen kustannus.

Ja naisen päätös :) miesten ihan turha vinkua siis :D

Vierailija
73/138 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi saan olla sinkku niin saan olla juuri niin karvainen kuin haluan. Miesten mielipiteillä ei ole merkitystä.

Vierailija
74/138 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi varmaan totesi, että mitäpä tässä sheivailemaan kun ukkoa ei kiinnosta muu kuin kitata kaljaa sohvalla ja tuijottaa televisioita. Sitä ketuttaa, kun uus sohvakin haisee jo niin perseelle, ettei sille voi istua.

Sitä saa mitä tilaa. Mutta ethän sinä sitä tajua, sen kun ihmettelet vaan. Otappa lisää olutta.

Vierailija
75/138 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seurusteltaessa pitäisi vielä tuollaisten seikkojen paljastua, vaan vasta aviovuoteessa

Vierailija
76/138 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei kasva karvat.

Vierailija
77/138 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän suomalainen nainen ole karvainen.

Vierailija
78/138 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, osui ja upposi, paitsi etten edes jaksa hakeutua parisuhteeseen, toki muitakin syitä kuin tämä. Ajelematta on oikeasti mustat villahousut jalassa, koko säären mitalta. Vai pitäisikö sanoa, että häpykarvoitus jatkuu nilkkoihin, niin tai näin. Ja jos ajelisi niin iho ois pelkkää tulehtunutta näppylää. Mutta onneksi oon jo kohta 50, niin ei miehet ja suhteet enää oikein kiinnosta muutenkaan. 

T. Todellakin 2 lippua eläintarhaan :D :D

Vierailija
79/138 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis se suhdehan päättyy tuossa kohtaa, joten missä ongelma?

t. M45

Vierailija
80/138 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hypoteettinen ongelma sinulle, ap, sillä en usko, että kukaan nainen haluaa panna kanssasi.

Klassikko, jos miehellä on minkäänlaista negatiivista sanottavaa naisesta tai mieltymyksiä, niin palstan automaattivastaus on: "tuskin yksikään nainen haluaisi sinua", "vai ei aikuinen nainen kelpaa" tai joku variaatio näistä.

Onko mies joka ei pidä huolta itsestään ja kasvattaa vatsaa yms. sitten sellainen "aikuinen mies"?