Se tunne, kun seurustelu etenee vaiheeseen, jossa nainen jättää sheivaamatta ja paljastuu harvinaisen karvaiseksi!
Kommentit (138)
Alapää kipeä jatkuvasta sheivaamisesta. Kun sanot siitä miehelle, niin ei mitään reaktiota.
Ihan sama vaikka naiseen sattuu, kunhan hän miellyttää miestä.
Sairasta!
Vierailija kirjoitti:
Alapää kipeä jatkuvasta sheivaamisesta. Kun sanot siitä miehelle, niin ei mitään reaktiota.
Sairasta!
Ei, vaan normaalia.
Ahhhh, karvaista, lämmintä ja limaista tussua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saakos hiustyyliä vaihtaa vai onko se huijausta? No, tiedän tähän vastauksen: pitkää tukkaa ei saa lyhyeksi leikata.
Naisella kuuluu olla pitkät hiukset ja mielellään vaaleat. Jos väri on purkista, on hyvä olla siitä avoin, jotta mies on tietoinen asiasta.
t. Mies
Niin, miehellä kuuluu olla kunnon luolamiesletti. Lyhyttukkaiset miehet ovat epäkelpoja kesken kehityksen jääneitä poikasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassikko, jos miehellä on minkäänlaista negatiivista sanottavaa naisesta tai mieltymyksiä, niin palstan automaattivastaus on: "tuskin yksikään nainen haluaisi sinua", "vai ei aikuinen nainen kelpaa" tai joku variaatio näistä.
Onko mies joka ei pidä huolta itsestään ja kasvattaa vatsaa yms. sitten sellainen "aikuinen mies"?
No voih, sulla meni tunteisiin.
Ei mennyt. En pysty seksiin vastenmielisen kehopositiivisen kanssa. Se on vaan fakta
Se että nainen lopettaa itsestään huolehtimisen kertoo miehestä, joka ei naista huomioi. Tyytyväinen nainen pitää myös miehensä tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pysyä kaukana akoista. Tai ainakin voimaantujista. Tuollainen menee henkisen väkivallan ja manipuloinnin puolelle. Yhdenkään miehen ei tarvitse kärsiä tuollaisesta. Paitsi akkojen mielestä... M26
Sheivaatko kaikki omat karvasi pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo... Mun eksä sanoi jälkikäteen, kun oltiin jo erottu, että olin ällöttävän karvainen ja vastenmielinen kun en pitänyt itsestäni huolta sheivaamalla. Itsehän hän ei huolehtinut edes näkyvien osiensa siisteydestä (naama, hampaat, vaatteet). Osui arkaan paikkaan, vaikka tiedän, että oli ilkeilyä.
Kyllähän tuo naisen karvattomuus on niin iskostettu, että jopa työkaverinaiset pukukopissa katsoo inhoten mun karvaisia kinttuja. Edes kaikki naiset eivät hyväksy naisen luonnollista karvoitusta.
Eihän naiset nykysin hyväksy toisilleen muun kuin kehopositiivisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Se että nainen lopettaa itsestään huolehtimisen kertoo miehestä, joka ei naista huomioi. Tyytyväinen nainen pitää myös miehensä tyytyväisenä.
Mies voi myös maksaa naiselle kampaajan silloin tällöin. Ainakin jos miehellä on rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvassa on karvaiset naiset.
No enpä sanoisi. Tarkoitan siis naisia, joilla luojan kiitos on vielä häpykarvat. Olen muutamalle poslarille joutunut sanomaan, että munaa ei tule, jos ei karvojen ajelu lopu. Jokainen lopetti ihan kiltisti.
Vierailija kirjoitti:
Ei mennyt. En pysty seksiin vastenmielisen kehopositiivisen kanssa. Se on vaan fakta
Ai nyt se on lihavuus. Ketjussa puhutaan karvoista.
En minäkään voi olla lihavan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta!Ei, vaan normaalia.
Sä et tiedä normaalista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun naiset vaativat ilmaisia kk-suojia yhteiskunnalta, niin miehet tulevat itkemään, kun heidän pitää ajaa PARTA ja menee rahaa 🤪. Itse he kuitenkin vaativat naista ajamaan koko kropan, paitsi hiukset, silmäripset ja kulmat. Bravo!
No juuri tämä ristiriita. Eksälleni ei riittänyt edes se sheivaaminen vaan ois halunnut mun menevän joka toinen kuukausi sokeroitavaksi, omalla kustannuksellani tietenkin, satanen per kerta. Aiempi tyttöystävä oli niin tehnyt ja oli kuulemma paljon nätimpi jälki kuin se mitä höylästä jää. Jatkuvasti itki asiasta. Sit kun tuli toi kk-suoja uutisointi niin silloin kyllä paasasi siitä et missä ne miesten ILMAISET PARTAHÖYLÄT
Mää oon nainen ja mulla kasvaa karvoja. Joskus jaksan ajella ja joskus en. Kesällä eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo naisen karvattomuus on niin iskostettu, että jopa työkaverinaiset pukukopissa katsoo inhoten mun karvaisia kinttuja. Edes kaikki naiset eivät hyväksy naisen luonnollista karvoitusta.
Eihän naiset nykysin hyväksy toisilleen muun kuin kehopositiivisuuden.
Ei hyväksy. Lihavat ovat ällöjä.
Vierailija kirjoitti:
Oli yksi tyttöystävä, jolla oli eteläeurooppalaista taustaa, käsivarsissa tummat ja hyvin näkyvät karvat. Ei oikein muuten ollut karvainen. Minä taas vaalea ja aika karvaton suomalainen mies, jonka kädet näyttivät ihan sileiltä häneen verrattuna. Olihan se rehellisesti sanottuna pieni miinus, en voi kieltää, mutta eipä se homma lopulta niihin käsikarvoihin kaatunut.
Ei varmaan muuten ollut karvainen kun oli sheivannut kaiken muun pois.
Mullakin on tuollainen eteläeurooppalainen karvoitus ja ällöttää, jos mies on vähempikarvainen. Tässä yksi suuri syy siihen, miksi vaaleat miehet eivät iske ollenkaan. En halua olla suhteessa se karvaisempi osapuoli. Vaikka kaiken sheivaankin niin jo pelkästään tieto siitä riittää mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voi myös maksaa naiselle kampaajan silloin tällöin. Ainakin jos miehellä on rahaa.
Mies usein ajattelee vain itseään ja niin alkaa tekemään nainenkin ajansaatossa. Alkuun moni jaksaa huomioida toistakin osapuolta ja lopulta ei kumpikaa, jos huomiointi ei ole molemmin puoleista.
Onneksi on maita joissa nainen vielä ymmärtää että naisen tehtävä on miellyttää ja palvella miestä eikä päinvastoin. Suosittelen että jokainen suomalainen mies hakee niistä itselleen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on maita joissa nainen vielä ymmärtää että naisen tehtävä on miellyttää ja palvella miestä eikä päinvastoin. Suosittelen että jokainen suomalainen mies hakee niistä itselleen naisen.
On myös maita joissa mies tajuaa kohdella ja huomioida naistansa kuin naista kuuluukin.
Mitä sheivaaminen on? Sitä huijausta nimenomaan. Leikitään, että karvaa ei ole, vaikka uutta pukkaa 24/7. Haluat elää valheessa, jossa naisella ei olevinaan jkasva karvaa.
Kuinka monella eläinlajilla naaras on nahkaa ja vain uroksella on turkki? Entä apinoilla ym.? Ihminen on nisäkäs.