Se tunne, kun seurustelu etenee vaiheeseen, jossa nainen jättää sheivaamatta ja paljastuu harvinaisen karvaiseksi!
Kommentit (138)
Karvainen pimppi on kaunis. Mitä karvaisempi sitä kauniimpi.
M
No onhan se nyt älytöntä jos näyttää siltä kun naisen parta laahaa maata..siis se parta
Oikeus ja vääryys on aika subjektiivisia käsitteitä 🤔 Onko ne karvat sun mielestä rangaistus sille miehelle?
Köyhät ei pysty maksaa naisellensa käyntejä kauneushoitolaan
Siksi pidänkin jo ensitapaamisella mustaa tupeeta pakaroiden välissä omien karvojeni lisäksi
Ei voi tulla ainakaan pettymystä, ainoastaan parannusta.
Karvaanen pillu on kaunis ja akkojen tarvitse mitään sheivata muutenkaan. En tiedä mistä tapa tullut
Ei niin paha kuin se tunne, kun mies paljastuu auttamattoman tyhmäksi.
On se aika paha kun nainen on niin karvainen että tarvii eläintarhassa kaksi lippua. Yhden että pääsee sisään ja toisen että pääsee ulos. Paljastui vasta häiden jälkeen.
"Harvinaisen karvainen" tarkoittaa todennäköisesti aivan normaalia karvan määrää.
Kertoo ehkä siitä, että seksi on huonoa, jos nainen ei ns. viitsi sheivata. Minä en itse kajoa karvoihini, , vaan olen käynyt sokeroinnissa. Koronan takia olen pitänyt hiukan taukoa.
Jos jotain miestä häiritsisi karvani niin kovasti, ihan vapaasti saisi kustantaa minulle laseroinnin.
Eikö ap tiennyt, että aikuisilla ihmisillä kasvaa kehossa karvoja ihan luonnostaan? Vai miten voi tuntea itsensä huijatuksi, kun oma puolisokin paljastuu aikuiseksi ihmiseksi, jonka kehossa kasvaa karvoja?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun naiset vaativat ilmaisia kk-suojia yhteiskunnalta, niin miehet tulevat itkemään, kun heidän pitää ajaa PARTA ja menee rahaa 🤪. Itse he kuitenkin vaativat naista ajamaan koko kropan, paitsi hiukset, silmäripset ja kulmat. Bravo!
Ilmainen sokerointi kaikille pliis
Lapsellisia nämä "hui apua naisellakin kasvaa karvat"-kommentit. Ei kyse ole siitä, ettei mies muka tietäisi että naisella kasvaa luonnostaan karvat myöskin. Kyse on siitä, että ruokkoamaton gorillanainen on vaan yksinkertaisesti melkoinen turnoff, monille miehille. Miehiä viehättää usein naisellinen ja femiininen nainen, joka haluaakin hoitaa itseään ja pitää myös kauneudenhoidosta.
Ja mitäs väärää tässä on? Eikö ihmisellä saa olla ulkonäköpreferenssejä? Aika monella naisellakin on preferenssejä miesten karvojen ajelua kohtaan, nimittäin parran ajelu tuntuu olevan äärimmäisen tärkeää monelle naiselle. Sen verran usein saa täälläkin lukea kommentteja, että pitkä parta on epäsiisti ja ällöttävä, että ei kyllä haluaisi mitään partasuuta pussailla jne. Melkoista kaksinaismoralismia, varsinkin kun miesten parrankasvu on paljon voimakkaampaa kuin naisten kainalokarvojen yms kasvu, joten se vaatii myös paljon enemmän vaivaa pitää poissa.
Ap:ta huijattu tai vähintäänkin johdettu harhaan.
Ja samoihin aikoihin yhtäkkiä loppuu ne kuntosalit ja muut harrastukset.
Ruokavalio vaihtuu mättöihin.
Tapahtuu yhteenmuuton jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs ihmettä, on kai se aika erikoista ensin sheivata ja lopettaa se suhteen edetessä.
Voiko joku mies ihan huumoriarvon vuoksi yrittää perustella, miten on väärin jos nainen suhteen aluksi sheivaa enemmän ja suhteen vakiintuessa vähemmän? :D
Mun mies piti lyhyttä partaa, kun tavattiin, ja tykkäsin siitä. Suhteen aikana miehellä on ollut sen jälkeen pidempi parta ja pujoparta, joista en tykkää niin kauheasti. Ei ole kertaalaan tullut mieleen, että minua olisi jotenkin huijattu tässä! Parta on miehen ja saa tehdä sillä mitä lystää. Hetkinen... ajatteletteko te miehet, että omistatte naispuolisen kumppaninne p i l l u n ja saatte määrätä siitä??
Miehet katsoo pokea, ja ne luulee, että se on normaalia. Ei ne osaa edes naisia tyydyttää, sen takia niiden vaimot lopettaa seksin niiden kanssa, kun ne ei enää jaksa yrittää opettaa sitä että suurin osa naisista ei saa orkkua yhdynnässä- tosin suurin osa ei siitä edes välitä.