Se tunne, kun seurustelu etenee vaiheeseen, jossa nainen jättää sheivaamatta ja paljastuu harvinaisen karvaiseksi!
Kommentit (138)
Ap voi vaikka ostaa naisystävälleen lahjakortteja kauneushoitolaan jossa nainen voi sitten käydä huollattamassa karvojaan jos ap:tä ne niin kovasti häiritsee.
Pari tonnia vuodessa riittänee.
Ai saat ekan kerran vasta tuossa vaiheessa?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä naisia, jotka eivät halua olla posliini miehilleen. Mutta kait se johtuu laiskuudesta, tai sitten ei vain välitetä miehestä tarpeeksi ja katsotaan se itsestäänselvyydeksi. Kuka tietää. N21
Minä pidän karvoistani. Seksikin on parempaa kun ihoa ei ole sheivattu tunnottomaksi. Minun mieheni ainakin arvostaa hyvää seksielämäämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mennyt. En pysty seksiin vastenmielisen kehopositiivisen kanssa. Se on vaan fakta
Ai nyt se on lihavuus. Ketjussa puhutaan karvoista.
En minäkään voi olla lihavan miehen kanssa.
Kehopositiivisuus nimenomaan tarkoittaa muutakin kuin lihavuutta, eli naiset saa "luvan kanssa" jättää hoitamatta itsensä kuten karvojen ajelun ja muun vartalon.
Ihan normaalia että ajelu vähenee.
Treffaillessa nähdään harvemmin ja ei vie paljoa aikaa sheivata sääret ja muut paikat.
Kun suhde vakinaistuu, nähdään ehkä joka päivä tai 247 jos asutaan yhdessä, ja sillon on jo aika työlästä pitää karvoja aina poissa.
Eikö se ketuttaisi enemmän jos sieltä paljastuisi giggeli?
Tapailin aikanaan muutaman kerran naista, jolla kasvoi viiksikarvoja. Tämä siis kävi ilmi jossain neljänsien treffien kohdalla, kun hän oli syystä tai toisesta jättänyt viiksensä ajamatta. Laitoin välit poikki välittömästi.
Itse en esitä tapailuvaiheessa mitään vaan olen ihan oma itseni. What you see is what you get.
Jos nainen ei tee samoin, vaan esittää aluksi parempaa kuin on saadakseen minut itselleni, huijaustahan se on. En jää sellaista kyllä katselemaan.
Voi karva. Älkää lisääntykö siis.
Ainahan sitä voi antaa huomautuksen, jos lipsutaan sheivailusta.
Kuuntele mitä setä sanoo. Itsepä miehet naisemme valitsemme, sietäen pieniä ja vähän isompiakin vikoja kitisemättä. Poikaset kitisevät, eivätkä huomaa että vikaa on myös toisinpäin. M56
Sehän on ihan siitä että millaisen puolison sitä itselleen valitsee. Mä en yksinkertaisesti vain alkaisi katselemaan karvaista naista. Ei sen nyt posliini tarvitse aina olla, mutta hyvin siistitty joka tapauksessa. Itsekin haluan mielyttää naiseni silmää ja teen asioita, näen vaivaa, että hän on tyytyväinen. Näin tämä toimii. Siinä vaiheessa kun kumpaakaan ei enää kiinnosta, niin parisuhteesta on anyway kuollut kaikki roisimpi seksielämä. Korkeintaan ähistään pakollinen vartti kerran kuukaudessa ja sekään ei oikein tunnu miltään. Jos sellaiseen suhteeseen ajautuu, niin mun näkemys on että siitä suhteesta pitää joka tapauksessa päästä pois. En mä kenekään kanssa halua elämääni jakaa vain tavasta ja tottumuksesta, kun kerran seksuaalinen olento olen.
Vierailija kirjoitti:
Se tunne, kun paljastuu, että mies on tyhmä kuin vasemman jalan saapas!
Ja sen oikean jalan saapas on sitten viisas? Viisaampi, kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Se tunne, kun paljastuu, että mies on tyhmä kuin vasemman jalan saapas!
Ja silti sen vasemman jalan saapas on viisaampi, kuin sinä.
Mistäkö sen tietää?
Se vasemman jalan saapas ei kirjoittele alentavasti toisista ihmisestä, kuten sinä!
Se tunne kun mies alkaa vaatia mahdottomia ja ite ei tee mitään ulkonäkönsä eteen.