Outoa käytöstä mieheltä vai ei?t.ammattivalittaja
Mitä eräs 2 sivun paperi kirjoittaa eskariin, en nyt ala sitä tarkemmin selittelemään mikä juttu se on mutta musta oli jotenkin hassua kun mies saneli sen mulle sana sanalta mitä sinne kirjoitin plus vielä oikoluki sen ja lisäsi puuttuvat pilkut yms kohdilleen.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 11:36"]
Tuohon en minä olisi suostunu, olis itte saanu kirjottaa. Mutta sinä kait olet teidän sihteeri.
[/quote]
Ihmettelen lähinnä sitä miksi se ei antanut mun kirjoittaa ihan omasta päästäni miksi piti sanella? ap
Ei mieheltä, sulta kyllä. Että alistut kirjoittamaan miehesi sanelun mukaan sen sijaan, että kirjoittaisit itse. Ei ole aikuisen ihmisen toimintaa.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 11:41"]
Mietipä sitä...
[/quote]
Niin mutta mä en tajua miksi mieheni holhoaa mua näin paljon? mä olin entisen mieheni omaishoitaja,hoidin häntä yli 10v plus kaikki minun ja entisen miehen talousasiat yms ja kaikki sujui oikein hyvin. ap
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 11:47"]
Mietipä sitä...
[/quote]
Niin mutta mä en tajua miksi mieheni holhoaa mua näin paljon? mä olin entisen mieheni omaishoitaja,hoidin häntä yli 10v plus kaikki minun ja entisen miehen talousasiat yms ja kaikki sujui oikein hyvin. ap
[/quote]Potilas vaan kuoli.
Sinulla on siistimpi käsiala mutta ei tietoa/ taitoa kirjoittaa oikein, sisältö ja kirjaoppi. Niin minä tän tulkitsen. Olethan itsekkin kertonut olevasi heikkolahjainen/ jälkeenjäänyt/ tms.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 11:48"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 11:47"]
Mietipä sitä...
[/quote]
[/quote]Potilas vaan kuoli.
[/quote]
Hän kuoli sairaalassa ja oli pahasti sairas. Eli kuitenkin vuosia pidempään mitä lääkärit ennustivat. ap
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 11:51"]
Sinulla on siistimpi käsiala mutta ei tietoa/ taitoa kirjoittaa oikein, sisältö ja kirjaoppi. Niin minä tän tulkitsen. Olethan itsekkin kertonut olevasi heikkolahjainen/ jälkeenjäänyt/ tms.
[/quote]
Mulla on matemaattisen puolen oppimisvaikeuksia eli kyllä mä tuollaisen jutun osaisin ihan ilman apua kirjoittaa. ap
Kaikki käytös teidän huushollissa on enemmän tai vähemmän outoa.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 11:53"]
Kaikki käytös teidän huushollissa on enemmän tai vähemmän outoa.
[/quote]
Ei ole. ap
No kirjoituksiesi perusteella haluaisin minäkin sanella sinulle tekstit, jotka koskisivat minun elämääni...
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 11:56"]
No kirjoituksiesi perusteella haluaisin minäkin sanella sinulle tekstit, jotka koskisivat minun elämääni...
[/quote]
Ei ne koskeneet mitenkään miehen elämää ,ne tekstit. ap
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 11:51"]
[/quote]
Mulla on matemaattisen puolen oppimisvaikeuksia eli kyllä mä tuollaisen jutun osaisin ihan ilman apua kirjoittaa. ap
[/quote]
Ja kuitenkin sun pilkkuvirheet piti kertomasi mukaan korjata.
Kysy mieheltäsi, ei me voida tietää mikä siinä on takana.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 11:51"] Sinulla on siistimpi käsiala mutta ei tietoa/ taitoa kirjoittaa oikein, sisältö ja kirjaoppi. Niin minä tän tulkitsen. Olethan itsekkin kertonut olevasi heikkolahjainen/ jälkeenjäänyt/ tms. [/quote] Mulla on matemaattisen puolen oppimisvaikeuksia eli kyllä mä tuollaisen jutun osaisin ihan ilman apua kirjoittaa. ap [/quote] Ja kuitenkin sun pilkkuvirheet piti kertomasi mukaan korjata.
[/quote]
Joo se korjasi ne. Peruskoulusta sen verran aikaa kun olen sen käynyt eikä tuolla kauppiksessa oikein opetettu äidinkieltä. ap
Erittäin outoa käytöstä, sekä sinulta että mieheltä. Toinen komentaa ja toinen suostuu komennettavaksi.
En ihmettelis yhtään, niiden sun juttujesi perusteella mitä tänne oot kirjottanut, niin en yhtään ihmettele että mies haluaa sanella mitä kirjoitat..sen verran ailahtelevaa ja negatiivista sun jutut että et varmaan onnistuis kirjoittaa oikeita asioita siihen paperiin.
Tajuutsä että ei nuita sun juttuja voi pitää normaalin ihmisen juttuina..
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 12:24"]
Miksi suostuit?
[/quote]
Koska en mä jaksa alkaa tuollaisista riitelemään. Ehkä se oli parempi noin, onhan hän käynyt kouluja. ap
Tuohon en minä olisi suostunu, olis itte saanu kirjottaa. Mutta sinä kait olet teidän sihteeri.