Outoa käytöstä mieheltä vai ei?t.ammattivalittaja
Mitä eräs 2 sivun paperi kirjoittaa eskariin, en nyt ala sitä tarkemmin selittelemään mikä juttu se on mutta musta oli jotenkin hassua kun mies saneli sen mulle sana sanalta mitä sinne kirjoitin plus vielä oikoluki sen ja lisäsi puuttuvat pilkut yms kohdilleen.
Kommentit (29)
No onhan tuo älytöntä. Miksei mies sitten itse kirjoittanut koko paperia, vaan kaksi ihmistä hukkasi siihen aikaansa?
Meillä tuo olisi mennyt niin että jos minä kirjoitan niin minä myös kirjoitan itse ilman mitään saneluja.
Jos mies haluaisi sanella tekstin niin sitten hän kirjottaisi sen ihan itse.
Jos asia on yhteinen tai lasta koskeva niin se joka ei kirjoita ehkä kuitenkin lukisi mitä on kirjoitettu ettei ole ihan pihalla yhteisistä asioista.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 12:37"]
En ihmettelis yhtään, niiden sun juttujesi perusteella mitä tänne oot kirjottanut, niin en yhtään ihmettele että mies haluaa sanella mitä kirjoitat..sen verran ailahtelevaa ja negatiivista sun jutut että et varmaan onnistuis kirjoittaa oikeita asioita siihen paperiin.
Tajuutsä että ei nuita sun juttuja voi pitää normaalin ihmisen juttuina..
[/quote]
Mitä juttuja et pidä normaalin ihmisen juttuina?ap
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 12:42"]
No onhan tuo älytöntä. Miksei mies sitten itse kirjoittanut koko paperia, vaan kaksi ihmistä hukkasi siihen aikaansa?
[/quote]
Aikaa nyt toki oli ja oli lasta koskeva juttu ja mies jotenkin ajattelee että mulla on parempi käsiala kun piti kirjoittaa käsin. ap
Hauska ajatus. Heikkolahjainen kirjottaa omasta päästään. Mitä olisit kirjottanut?
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 12:57"]
Hauska ajatus. Heikkolahjainen kirjottaa omasta päästään. Mitä olisit kirjottanut?
[/quote]
Olisin osannut sen itse kirjoittaa. Pärjäsin aikanaan hyvin iltalukiossakin kaikissa muissa aineissa paitsi en lyhyessä matematiikassa ja vaikka sitä lyhyttä matikkaa ei tarvitse kirjoittaa niin siitä pitää tietty määrä kursseja saada läpikäytyä ja kun en niitä saanut niin en voinut hakea yo-kirjoituksiin. Reaaliaineissa monissakin mulla oli numeroa 9 ja englanti 8, ruotsi 7,saksa 8. Ja ainoa mikä tökki oli matikka jossa opettaja laittoi kirjalliset kysymykset ja ne olisi pitänyt laittaa numeraaliseen muotoon ja sellaista en osaa. En aivan taukki ole. ap
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 12:46"]
[/quote]
Aikaa nyt toki oli ja oli lasta koskeva juttu ja mies jotenkin ajattelee että mulla on parempi käsiala kun piti kirjoittaa käsin. ap
[/quote]
No mitä sä sitten enää täällä kyselet, kun sulla on kerran selitys valmiina. Sulla ei ole kielioppi hallussa, kun olet käynyt pelkän peruskoulun, ja mies taas on korkeasti oppinut. Mutta sulla on parempi käsiala. Ja aikaa teillä riittää puuhastella yhdessä. Tämän kaikenhan sä tiesit jo ennen kuin rupesit rustaamaan tätä aloitusta!
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 12:46"]
[/quote]
[/quote]
No mitä sä sitten enää täällä kyselet, kun sulla on kerran selitys valmiina. Sulla ei ole kielioppi hallussa, kun olet käynyt pelkän peruskoulun, ja mies taas on korkeasti oppinut. Mutta sulla on parempi käsiala. Ja aikaa teillä riittää puuhastella yhdessä. Tämän kaikenhan sä tiesit jo ennen kuin rupesit rustaamaan tätä aloitusta!
[/quote]
Joo mutta ei sen silti noin paljon tarvitsisi mua neuvoa. ap
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 11:41"]Mietipä sitä...
[/quote]
* reps*