Miehet, mitä tekee nainen joka TODELLA hyvä sängyssä?
Millasia juttuja on tullu vastaan jotka tekee jostain naisesta oikeasti mahtvan sängyssä?
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Läsnäoleva! :) Fyysisesti, psyykkisesti ja sosiaalisesti. Ja se läsnäolo jatkuu jonkun verran ennen ja jälkeen sen seksin. Eli hidasta virittelyä ja jälkilämmittelyä myös. Ja jälkilämmittelyt voi aina johtaa uuteen kierrokseenkin.
Lisättäköön että ei räplää puhelintaan ennen seksiä, eikä heti sen jälkeen liimaannu taas kännykkään kiinni. Osaa näyttää että oikea ihminen on enemmän kuin joku somettelu.
Estoton nainen, joka ymmärtää, että miehellä on muitakin erogeenisia paikkoja, kuin penis.
Ja haluaa myös koskea joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni miehistä katselee omaa naistaan tyydyttämässä itseään. Nautitteko siitä kun naiset pitää itseään hyvänä ja nauttii
No varmaan joka ikinen niistä HARVOISTA JONKA NAINEN TUOHON SUOSTUU?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni miehistä katselee omaa naistaan tyydyttämässä itseään. Nautitteko siitä kun naiset pitää itseään hyvänä ja nauttii
Olen nainen 46 v ja olen aina luullut/kuvitellut että on itsestään selvää parisuhteessa, että välillä tyydytetään/kosketellaan itseä toisen nähden. Että se on osa läheisyyttä ja seksiä.
Olen jo täältä oppinut, että on valtavasti haluttomia naisia ja että joidenkin mielestä miesten pitää vastata naisen orgasmista (ja usein myös omastaan). Mutta nyt kyllä sain taas uutta ihmettelimisen aihetta, jos joku on sitä mieltä että vain Harvat suostuvat tyydyttämään itseään miehen nähden. Ovatko suomalaiset naiset tosiaan näin estoisia????
Nuoletin uudella Tinder-hoidolla persereikäni. Se on kiimaisinta mitä tiedän !
Itsekin tykkään nuolla naisen perseen.
Kokeilkaa😛
Vierailija kirjoitti:
Antaa juoda arkisin kännejä ja ylipäätään ei nalkuta. Antaa miehelle tilaa olla mies eikä yritä vuolla miehestään unelmiensa veistosta.
Silloin seksikin sujuu, kuin unelma. Nää on psykologisia juttuja. Ei niinkään fyysisiä akrobatiaan liittyviä.-Mark-
Miksi joku nainen olisi tuollaisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen 46 v ja olen aina luullut/kuvitellut että on itsestään selvää parisuhteessa, että välillä tyydytetään/kosketellaan itseä toisen nähden. Että se on osa läheisyyttä ja seksiä.
Olen jo täältä oppinut, että on valtavasti haluttomia naisia ja että joidenkin mielestä miesten pitää vastata naisen orgasmista (ja usein myös omastaan). Mutta nyt kyllä sain taas uutta ihmettelimisen aihetta, jos joku on sitä mieltä että vain Harvat suostuvat tyydyttämään itseään miehen nähden. Ovatko suomalaiset naiset tosiaan näin estoisia????
Jokainen nainen päättää itse mitä seksissä tekee. Sinä et ole kaikki naiset.
Minulta tuollainen nainen on ainakin piilotellut hyvin.
Aktiivinen, on läsnä, puhuu rivoja, osallistuu, ehdotta uusia temppuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo täältä oppinut, että on valtavasti haluttomia naisia ja että joidenkin mielestä miesten pitää vastata naisen orgasmista (ja usein myös omastaan). Mutta nyt kyllä sain taas uutta ihmettelimisen aihetta, jos joku on sitä mieltä että vain Harvat suostuvat tyydyttämään itseään miehen nähden. Ovatko suomalaiset naiset tosiaan näin estoisia????Jokainen nainen päättää itse mitä seksissä tekee. Sinä et ole kaikki naiset.
Totta viserrät. Koskee myös miehiä sekä pillun nuolemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomalaiset naiset on melko estoisia. Varmasti poikkeuksiakin löytyy, varsinkin täältä. Ja vaikka sanotaan, että jokaisella on oikeus päättää mitä tekee seksissä ja muussakin mutta kyllähän se on yleensä mies joka joutuu joustamaan ja tekemään asioita mitä ei haluaisi. Tietysti toinen vaihtoehto on riidellä joka asiasta ja lopulta erota kun ei sinun kanssa voi asioista keskustella.
Estoton nainen joka ei häpeile kosketella itseään miehensä edessä. Kutsuu makkariin jossa viettelevästi sormettaa itseään. Osaa ottaa oman nautintonsa eikä vain ajattele miestä.Sanoo suoraan jos haluaa vaihtaa asentoa: Pane mua takaapäin! Osaa myös sanoa: Älä lopeta vielä jos haluaa että mies jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostaa, ei sekään, että runkkaisin vaimon edessä. Meillä on seksissä keskitytty tyydyttämään toisemme. Mennyt luonnollisestikin aina vaimon kiihoittaminen edellä, koska hänen, niinkuin naisilla yleensä, on pidempi matka orgasmeihin ja koska pillu on pitänyt saada tarpeeksi kiimaiseksi vastaanottamaan kaluni. Vastaavasti vaimo osannut aina puristaa pillullaan mehut irti, jos minulla on meinannut kestää sekä että vaihdettu asentoa. Suikkareitakin saanut loppuun asti kun halunnut, mutta seksiä ollessa en ole halunnut, vain erikseen.
Otsikoon, että parasta, kun nainen himoitsee miestä ja haluaa tyydyttää miehen. Ei vaadi mitään sirkustemppuja, eikä pyllyjuttuja, jos ei naista kiinnosta. Jatkuva kullin himo ja kipeys riittää vallan mainiosti. Silloin mies tietää, että häntä halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostaa, ei sekään, että runkkaisin vaimon edessä. Meillä on seksissä keskitytty tyydyttämään toisemme. Mennyt luonnollisestikin aina vaimon kiihoittaminen edellä, koska hänen, niinkuin naisilla yleensä, on pidempi matka orgasmeihin ja koska pillu on pitänyt saada tarpeeksi kiimaiseksi vastaanottamaan kaluni. Vastaavasti vaimo osannut aina puristaa pillullaan mehut irti, jos minulla on meinannut kestää sekä että vaihdettu asentoa. Suikkareitakin saanut loppuun asti kun halunnut, mutta seksiä ollessa en ole halunnut, vain erikseen.
Otsikoon, että parasta, kun nainen himoitsee miestä ja haluaa tyydyttää miehen. Ei vaadi mitään sirkustemppuja, eikä pyllyjuttuja, jos ei naista kiinnosta. Jatkuva kullin himo ja kipeys riittää vallan mainiosti. Silloin mies tietää, että häntä halutaan.
Hyvää perspanoa tarvitaan ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikoon, että parasta, kun nainen himoitsee miestä ja haluaa tyydyttää miehen. Ei vaadi mitään sirkustemppuja, eikä pyllyjuttuja, jos ei naista kiinnosta. Jatkuva kullin himo ja kipeys riittää vallan mainiosti. Silloin mies tietää, että häntä halutaan.Hyvää perspanoa tarvitaan ehdottomasti.
Pienikullisten juttuja. Pillussa on parempi puristus koko matkalta, eikä vain reijän suussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikoon, että parasta, kun nainen himoitsee miestä ja haluaa tyydyttää miehen. Ei vaadi mitään sirkustemppuja, eikä pyllyjuttuja, jos ei naista kiinnosta. Jatkuva kullin himo ja kipeys riittää vallan mainiosti. Silloin mies tietää, että häntä halutaan.Hyvää perspanoa tarvitaan ehdottomasti.
Pienikullisten juttuja. Pillussa on parempi puristus koko matkalta, eikä vain reijän suussa.
Asiaa osaamattoman kommentti. Hyvä vedota tuollaiseen, kun ei taidot riitä onnistuneeseen anaaliyhdyntään. Tietäjät tietää ja osaaja osaa.
Vierailija kirjoitti:
Aktiivinen, on läsnä, puhuu rivoja, osallistuu, ehdotta uusia temppuja.
Mitä toi rivojen puhuminen oikeesti on? Mulle tulee mieleen vain jotain tökeröitä huokailuja Reginasta tai Kallesta, eikä ne toimi. Haluisin oppia tämän.
Onko esim. "Pane mua" rivojen puhumista?
Ei se kummoisia vaadi. Jos molemmilla on vahva henkinen ja fyysinen kiintymys, muuta ei tarvita. Ei me puolison kanssa tehdä mitään kamasutra poppaskonsteja sängyssä, mutta en ole koskaan aikaisemmin kokenut mitään yhtä kiihottavaa ja haluttavaa kuin rakastelu naisystäväni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pick me :D
Läsnäoleva! :) Fyysisesti, psyykkisesti ja sosiaalisesti. Ja se läsnäolo jatkuu jonkun verran ennen ja jälkeen sen seksin. Eli hidasta virittelyä ja jälkilämmittelyä myös. Ja jälkilämmittelyt voi aina johtaa uuteen kierrokseenkin.