Multa vietiin lapset yöllä,
ahdistaa ja hävettää. Kuinka kestän tämän kaiken. Lähtivät johki perheeseen, eivät päässeet edes isälleen!!!
Mä en kestä ja en jaksa enää!!!
Kommentit (165)
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:30"]
Meinaan kyllä huomenna heti menna a-klinikalle , olen googlettanut koko päivän ja kaikke kauheata asioita olen lukenut. Eniten pelkään että menetän lapset! Ne on mulle kaikki kaikessa.
Morkkikset on jotain aivan hirveät ja häpeä!!!!
[/quote]
Sanotaan että pitää mennä pohjalle että voi parantua alkoholismista. Sun pohja on tullut nyt vastaan ja sieltä on suunta vain ylöspäin. Googletapa paikkakuntasi AA-ryhmä. Suosittelen sinne menoa, saat vertaistukea ja näet että toipuvat alkoholistit voivat olla fiksuja, älykkäitä, ymmärtäväisiä ja lämpimiä ihmisiä. Kukaan ei tuomitse, vaan ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:28"]Muistan kun omat lapset lähtivät sijoitettavaksi, valvoin ja olin syömättä noin pari viikkoa ja menin niin huonoon kuntoon etten kyennyt kunnolla selvittämään asioita ja meinasin luovuttaa. Onneksi kaikki meni lopulta hyvin, sillä kävin päivittäin lastenkodilla katsomassa lapsia ja pääsimme yhdessä kuntoutuslaitokseen, jossa asuttiin 6 kk. Nyt tapahtuneesta 4 vuotta, olen raitis, työelämässä ja lapset voi hyvin.
Huolehdi itsestäsi, huomenna soitat lastensuojelun sosiaalityöntekijälle ja kysyt mistä saat apua, jotta saat lapset takaisin.
Oliko kyseessä ensimmäinen kerta? Minkä ikäiset lapset?
[/quote]
Onko sulla siis lapset nyt kotona?
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:23"]Uskomatonta jotenkin, että kännin takia vietiin....varmaan ainakin 100 000 otettaisiin huostaan viikonloppuna, jos se olisi syy.
[/quote]
jos äiti ei kykene huolehtimaan lapsista alkoholin vuoksi, niin eikö kyseessä ole heitteillejättö? Silloinhan on perusteltua hakea lapset pois. Kaikki tapaukset eivät tule ilmi. Tämä tuli, kiitos naapurin.
ap, hae apua.
[/quote]
Riippuu tietty lasten iästä....mitta todellakin, Suomen alkoholinkulutuksella kännisiä vanhempia on paljon joka viikonloppu!
Eivät kyseleet sukulaisista mitään, kerroin että isä asuu toisella paikkakunnalla. Koko tapahtuma kesti n.20-30mim ja lapset lähti. Lapset vajaa 3v. ja 5v.
Soitan heti aamulla sossuun ja yritän saada jotain tietoa ,kai mulla on oikeus tietää missä ne on???
Miksi pitää juoda niin paljon että et pysty lasten tarpeita täyttämään?!
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:02"]ahdistaa ja hävettää. Kuinka kestän tämän kaiken. Lähtivät johki perheeseen, eivät päässeet edes isälleen!!!
Mä en kestä ja en jaksa enää!!!
[/quote]
2
Osaako joku edes kertoa mitä tulee nyt tapahtumaan ja koska näen lapset. Pää meinaa hajota!!!7984
Kerrankin ei väitetä että lasten poisvienti oli aiheetonta ja sossut paskoja. Kuten yleensä näissä väitetään. Ovatkohan he jo olleet yhteydessä lasten isään? Luulisi että lapset menisivät hänelle ellei ole myös juoppo.
Rauhotu nyt, et voi tehdä tällä hetkellä mitään. Aikasi kuluksi tutustu näihin sivuihin http://www.aa.fi/index.php?type=0&id=13&pageid=13§ion=1
2