Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Multa vietiin lapset yöllä,

Vierailija
09.11.2014 |

ahdistaa ja hävettää. Kuinka kestän tämän kaiken. Lähtivät johki perheeseen, eivät päässeet edes isälleen!!!

Mä en kestä ja en jaksa enää!!!

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tsemppasin aloittajaa ja kerroin omista kokemuksistani, en hyväksy päihteidenkäyttöä lasten seurassa. Itse käytin subutexia ja amfetamiinia, mutta yhtä hyvin olisin voinut juoda. Onneksi tajusin hakea apua eikä lapsille sattunut mitään. Ajan kanssa helpottaa häpeän kanssa, oppii ymmärtämään että oli sairas. En kyennyt silloin parempaan, onneksi asiat voi korjata. Sen on oma historia opettanut, etten tuomitse ihmisiä heti; en ajattele että ihminen on pahuuttaan suistunut raiteiltaan ja että kelle tahansa voi käydä niin. On ylimielistä kelata että vain tyhmät, itsekkäät mulkut narsistit dokaavat tai vetävät huumeita lasten läsnäollessa. Kuka tahansa voi sairastua.

Vierailija
162/165 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:22"]

Vaikka tsemppasin aloittajaa ja kerroin omista kokemuksistani, en hyväksy päihteidenkäyttöä lasten seurassa. Itse käytin subutexia ja amfetamiinia, mutta yhtä hyvin olisin voinut juoda. Onneksi tajusin hakea apua eikä lapsille sattunut mitään. Ajan kanssa helpottaa häpeän kanssa, oppii ymmärtämään että oli sairas. En kyennyt silloin parempaan, onneksi asiat voi korjata. Sen on oma historia opettanut, etten tuomitse ihmisiä heti; en ajattele että ihminen on pahuuttaan suistunut raiteiltaan ja että kelle tahansa voi käydä niin. On ylimielistä kelata että vain tyhmät, itsekkäät mulkut narsistit dokaavat tai vetävät huumeita lasten läsnäollessa. Kuka tahansa voi sairastua.

[/quote]

Ei toi pidä paikkaansa.

Päihdeongelma ei ole mikään syöpä, vaan se aloittaminen on oma valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta!!!! Sä oot huolissasi vaan siitä, saako lasten isä tietää? Mua niin kyrsii sunlaiset.

Vierailija
164/165 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
165/165 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyl nostat asiasta metelii, otat vaik seiskalehteen yhteys ja pistätte ton keissin lööppeihin. Siis herränpieksut, sua on kohdeltu tosi törkeesti. Sähän välitit sun lapsist, kannoit ihan sylis ja kaikkee ja sit ne kukkahadut vei sulta sun söötit lapset pois. Tää on just tätä nyky suomee. Kukaa ei saa tehä mitää. Isoveli valvoo joka puolel ja tavalliselt ihmiselt viedää ihmisoikeudet. Oikeesti pitäis tehä joku mielenosoitus tällasist, saa se meno muuttuu viimei.