Miten olette aina saaneet sen miehen minkä halusitte?
Naismielen pohdintoja...Oma tuttavapiiri jakautuu naisiin, jotka on aina saaneet juuri sen miehen itselleen jonka halusivatkin, osa taas ei koskaan sitä yhtä haluamaansa. Mitään ulkonäöllisiä, persoonaan liittyviä tai muihin seikkoihin vaikuttavia tekijöitä ei ole taustalla kun kyse on kuitenkin kaikin puolin ihan tavallisista naisista vain parisuhdestatusta muuttaen.
Onko pakko olla vaan itsevarma?? Mutta ei mulla se ole kyllä ainakaan ennen toiminut :D Ehkä osassa ei ole vaan "sitä jotain"? Vai onko kyse siitä millainen miesmaku on?
Kommentit (97)
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:46"]
Minua ihmetyttää sana saada. Sekö se on naisen tärkein unelma elämässä, että saa jonkun miehen.
[/quote]
Niin, tässähän pitäisi olla ja elää yksin koko elämä kun jatkuvasti kiinnostuu miehistä jotka ei kiinnostu itsestä ja toisinpäin :D Mistä hitosta te toisinajattelijat löydätte nää keskustelut? Samaan aikaan hehkutatte omaa parisuhdettanne joka puolelle ja lynkkaatte asiaa miettivät.
[/quote]
Tuosta etusivulta voi näitä keskusteluja löytää.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:54"]
No mä olen esimerkiksi aina saanut sen, kehen oon silmäni iskenyt. Oon 27-vuotias ja nyt onnellisesti naimisissa.
Ihan siis alakoulusta asti jos jostain pojasta oon tykännyt, oon sen myös "saanut". Siis ei mitään yhden yön voittoja vaan ihan parisuhteeseen asti. Mua ei olla jostain syystä myös ikinä jätetty.
En todellakaan osaa sanoa että miksi, olen kai ihan nätti mutta en mitenkään erikoinen mielestäni... Jostain syystä vaan, en tosiaan osaa sanoa.
[/quote]
Tätä juuri tarkoitin. Mut taas on aina jätetty, jos sinne suhteeseen asti muka päästään. Kiinnostutaan kyllä muttei sen ihmeempää. Miehen toki olisin saanut, muttei ne ole olleet koskaan niitä joihin ITSE olisin ihastunut. Rasittavaa kun ei tiedä mistä tää johtuu. En jaksa uskoa, että ulkonäöstä, koska kauneimpia naisia mitä tunnen on myös jätetty suhteista.
ap
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:50"]
No jos sulla ja sillä miehellä jonka haluat klikkaa, niin sitten sä varmaan SAAT sen. Joskus voi käydä niin, että se ihastuksen kohde ei tunnekaan samoin. Sitten et saa miestä. En usko että on olemassa jotain tiettyä naistyyppiä, joka saa aina haluamansa miehen.
[/quote]
Vaikea uskoa kun osaan naisista ihastutaan jatkuvasti, toisiin ei koskaan tai jos niin ne ei ole omaa tyyppiä lähellekään.
ap
[/quote]
Tuurista se on vaan kiinni.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:58"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:50"] No jos sulla ja sillä miehellä jonka haluat klikkaa, niin sitten sä varmaan SAAT sen. Joskus voi käydä niin, että se ihastuksen kohde ei tunnekaan samoin. Sitten et saa miestä. En usko että on olemassa jotain tiettyä naistyyppiä, joka saa aina haluamansa miehen. [/quote] Vaikea uskoa kun osaan naisista ihastutaan jatkuvasti, toisiin ei koskaan tai jos niin ne ei ole omaa tyyppiä lähellekään. ap [/quote] Tuurista se on vaan kiinni.
[/quote]
Mene kysymään niiltä + parikymppisiltä naisilta, joilla paljon kokemusta jo todennäköisyyksistä ja tule uudelleen sanomaan onko tuuria vai ei.
Siis haetko nyt jotain tiettyä keinoa, jolla saat miehen kuin miehen itsellesi? Sattuman kauppaahan se on, että löytää ihmisen jonka kanssa haluat olla ja tunne on vielä molemminpuolinen.
Kyllä se on asenteesta kiinni ja siitä, että on pilkettä silmäkulmassa. Olen keskinkertaisen näköinen ja mulla on vähän vinot hampaat mutta nauravaiset silmät ja asenne sinkkuaikana oli että "otan sen jonka haluan" ja tällä tavoin toimin. Ja huom. toimin itse, siis pokasin sen jonka halusin. En jäänyt odottelemaan, josko mies tajuaisi sensuellista katseestani, että olen kiinnostunut. Nykyiselle miehelleni, siis aviomiehelleni ja lapseni isälle, laitoin tekstarin ja pyysin treffeille. Suostui. Ja tällä tiellä ollaan. Muita miehiä en ole sen jälkeen miettinyt.
Olen miettinyt samantyyppisiä asioita kuin aloittaja. Seurasin aikoinani naistuttujeni pariutumista. En ota kantaa siihen, kuinka onnellisia parisuhteista tuli. Mutta naisen itsevarmuudella näytti olevan paljon merkitystä. Ulkonäkö ym. yleensä esillä olevat seikat tässä yhteydessä eivät kuitenkaan näyttäneet merkitsevän niin paljon kuin naisen määrätietoisuus edetä juuri tuossa parisuhteessa.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:03"]
Kyllä se on asenteesta kiinni ja siitä, että on pilkettä silmäkulmassa. Olen keskinkertaisen näköinen ja mulla on vähän vinot hampaat mutta nauravaiset silmät ja asenne sinkkuaikana oli että "otan sen jonka haluan" ja tällä tavoin toimin. Ja huom. toimin itse, siis pokasin sen jonka halusin. En jäänyt odottelemaan, josko mies tajuaisi sensuellista katseestani, että olen kiinnostunut. Nykyiselle miehelleni, siis aviomiehelleni ja lapseni isälle, laitoin tekstarin ja pyysin treffeille. Suostui. Ja tällä tiellä ollaan. Muita miehiä en ole sen jälkeen miettinyt.
[/quote]
Tätä hain takaa...
Kaipa se vaan täytyy uskoa, ettei nätillä naamalla pärjää kuin tiettyyn pisteeseen. Täytyy olla itsevarma.
ap
Itsevarmuudella, mutta kuitenkin varomalla päällekäyvää hyökkäämistä. Katsomalla silmiin ja hymyilemällä valoisasti ja rauhallisesti. Positiivisuudella, olemalla kiinnostunut siitä mitä HÄN kertoo. Omat asiat ehtii myöhemminkin.
[/quote]
Kyllä se on naisen aloitteellisuus, jos näyttää siltä,että kiinnostavamies on vähääkään kiinnostunut.
t.ap
Nuorempana sain kyllä aina sen kenet halusin.. Paljon oli myös miehiä jotka kiinnostuivat minusta mutta minä en heistä.. Ystäväni olivat kyllä hyvinkin kiinnostuneita näistä miehistä mutta eivät 'saaneet' näitä. En ole mielestäni mitenkään yleisellä tavalla kaunis, mutta varsinkin nuorempana olin hyvinkin erilainen kun muut. Olin iloinen ja ulospäin suuntautunut, uskon että sellainen vetoaa hyvin miehiin. Osasin jutella asiasta kun asiasta. En ollut koskaan mikään tyrkky enkä hakenut yhden illan suhteita. Minulla oli myös punainen kiharapöheikkö, luulen että sekin vetosi.. ;) Mutta tisseistä ja seksikkyydestä en sillon (enkä edelleenkään) ymmärtänyt tuon taivaallista, olin sellainen luonnonlapsi. Nyt olen ollut jo pidempään suhteessa joten ei ole ollut tarvetta pokata ketään, mutta aina baarissa harvakseltaan käydessä kyllä löytyy kiinnostuneita, joille täytyy sanoa ei kiitos. Samoin kauppareissuilla on aina katselijoita.. Edelleenkin olen hyvinkin kaukana yleisestä naismausta, mutta kai se että on itsevarmasti oma itsensä eikä yritä kopioida muiden tyyliä tai tehdä itsestään kim kardashian-kloonia, kuitenkin vetoaa miehiin.
Minä olen kaksi kertaa saanut miehen, jonka halusin, vaikka kumpikaan ei ollut alkuun niin innostunut minusta. Useasti on jäänyt saamatta mies, jonka olisin halunnut. Pysyvä parisuhde tuli kuitenkin siitä kolmannesta, joka oli yhtä innoissaan minusta kuin minä hänestä. Siksi sanoisin, että kysymyksesi on tosi huono. Kannattaa valita itselle mieluinen niistä, jotka ovat kiinnostuneita sinusta eikä yrittää saada niitä, jotka eivät ole. Luulisi kiinnostuneiden joukostakin löytyvän jonkun omantasoisen.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:13"]
[/quote]
Kyllä se on naisen aloitteellisuus, jos näyttää siltä,että kiinnostavamies on vähääkään kiinnostunut.
t.ap
[/quote]
Älä vastaa ap:na, törkeää esittää aloittajaa vaikket se ole.
Lisäksi kyllä mä olen itse ollut aktiivinen miesten kanssa ja kaikki lähteneet ulos jos olen kysynyt (tai edennyt kuukausien tapailuksi) muttei niistä sen ihmeempää ole tullut kun mies ei halua sen vakavampaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:17"]
Minä olen kaksi kertaa saanut miehen, jonka halusin, vaikka kumpikaan ei ollut alkuun niin innostunut minusta. Useasti on jäänyt saamatta mies, jonka olisin halunnut. Pysyvä parisuhde tuli kuitenkin siitä kolmannesta, joka oli yhtä innoissaan minusta kuin minä hänestä. Siksi sanoisin, että kysymyksesi on tosi huono. Kannattaa valita itselle mieluinen niistä, jotka ovat kiinnostuneita sinusta eikä yrittää saada niitä, jotka eivät ole. Luulisi kiinnostuneiden joukostakin löytyvän jonkun omantasoisen.
[/quote]
Niinkun sanoin, kyllä miehet aina kiinnostuu muttei tarpeeksi. Ja mä en jaksa tuhlata aikaani miehiin joista en ole kiinnostunut. Ei siinä ole järkeä valita 5 epäsopivasta miehestä se vähiten epäsopiva...toki jokainen käyttää aikansa miten haluaa, mulla ei riitä mielenkiinto sellaiseen.
ap
Minäkään en koskaan saa sitä miestä, jonka haluaisin. On minuun jotkut miehet olleet ihastuneet, mutta he ovat vähän sellaisia kaikki kelpaa- miehiä. En ole koskaan ollut parisuhteessa. Olen huomannut, että joillakin naisilla on enemmän tahtoa kuin minulla. Minä esimerkiksi luovutan välittömästi, jos mies vaikuttaa olevan mukana puolitosissaan tai ei ole kovin kiinnostuneen oloinen. Omaa aloitteellisuuttani myös on aina pidetty pelkkänä epätoivona, joten aloitteiden teon lopetin parikymppisenä. Ystäväni sen sijaan jatkavat sinnikkäästi yrittämistä ja pitävät miehestä kiinni, kunnes joskus puolen vuoden - vuoden aikana mies saattaa taipua suhteeseen. Minä haluaisin, ettei miestä tarvitsisi painostaa vaan hän itse haluaisi suhteen ja, kuten sanoin, minun panostustani pidetään epätoivona. Joten tässä ollaan, vieläkin sinkkuna.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:21"]
Minäkään en koskaan saa sitä miestä, jonka haluaisin. On minuun jotkut miehet olleet ihastuneet, mutta he ovat vähän sellaisia kaikki kelpaa- miehiä. En ole koskaan ollut parisuhteessa. Olen huomannut, että joillakin naisilla on enemmän tahtoa kuin minulla. Minä esimerkiksi luovutan välittömästi, jos mies vaikuttaa olevan mukana puolitosissaan tai ei ole kovin kiinnostuneen oloinen. Omaa aloitteellisuuttani myös on aina pidetty pelkkänä epätoivona, joten aloitteiden teon lopetin parikymppisenä. Ystäväni sen sijaan jatkavat sinnikkäästi yrittämistä ja pitävät miehestä kiinni, kunnes joskus puolen vuoden - vuoden aikana mies saattaa taipua suhteeseen. Minä haluaisin, ettei miestä tarvitsisi painostaa vaan hän itse haluaisi suhteen ja, kuten sanoin, minun panostustani pidetään epätoivona. Joten tässä ollaan, vieläkin sinkkuna.
[/quote]
Musta vähän tuntuu, että miehet ei yleisesti ottaen halua edes sitoutua ja ne joiden eteen ei tarvitsisi nähdä kauheasti vaivaa on juuri niitä, joita ei muutenkaan halua. Minäkään en jaksa "juupas, eipäs" leikkiä tässä iässä ja en ala kilpailemaan miehen huomiosta kenenkään naisen kanssa.
Mä olen aina saanut sen miehen, jonka olen halunnutkin. Luulenpa, että syy tähän löytyy siitä, että ihastun miehiin, jotka ovat jo valmiiksi hulluina minuun. En ole koskaan ollut kiinnostunut miehistä, jotka ovat aivan erityyppisiä ihmisiä kuin minä itse. En myöskään ole kiinnostunut "liian komeista" miehistä. Tällaiset miehet ovat nimittäin minun kokemuksieni mukaan aina myös ylimielisiä ja todella pinnallisia (kumppanin ulkonäkö TÄRKEIN asia) ja se on tosi paha turn off. Olen huomannut, että olen valinnut aina miehen, joka on ulkonäöllisesti alapuolellani, mutta koulutettu ja hyvätuloinen ja tietysti mukava. Olen kokenut sen hyväksi ratkaisuksi: Mies kokee saaneensa lottovoiton, ei katsele muita naisia ja näkee vaivaa pitääkseen minut tyytyväisenä.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:17"]
[/quote]
Niinkun sanoin, kyllä miehet aina kiinnostuu muttei tarpeeksi. Ja mä en jaksa tuhlata aikaani miehiin joista en ole kiinnostunut. Ei siinä ole järkeä valita 5 epäsopivasta miehestä se vähiten epäsopiva...toki jokainen käyttää aikansa miten haluaa, mulla ei riitä mielenkiinto sellaiseen.
ap
[/quote]
Et näköjään ymmärtänyt, mitä yritin sanoa. En suositellut valitsemaan epäkiinnostavista parasta, vaan tajuamaan sen, että on turha yrittää työntää kolmionmuotoista palaa neliönmuotoiseen aukkoon. On miehiä, jotka ovat kiinnostuneita sinusta ja on miehiä, jotka eivät ole kiinnostuneita sinusta. Unohda jälkimmäiset. Kiinnostuneissa on varmasti miehiä, joiden kanssa tunne on molemminpuolinen. Kun tutustuu paremmin, voi olla, että mieli muuttuu. Siitä joukosta se ihana tyyppi kuitenkin löytyy. Jos taas ongelma on se, että et kiinnostu kenestäkään, joka osoittaa kiinnostusta sinuun, ongelma on pääsi sisällä ja haet vain pettymyksiä, kun oikea parisuhde pelottaa. Tai sitten sulla on vain huonoa tuuria.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:26"]
Mä olen aina saanut sen miehen, jonka olen halunnutkin. Luulenpa, että syy tähän löytyy siitä, että ihastun miehiin, jotka ovat jo valmiiksi hulluina minuun. En ole koskaan ollut kiinnostunut miehistä, jotka ovat aivan erityyppisiä ihmisiä kuin minä itse. En myöskään ole kiinnostunut "liian komeista" miehistä. Tällaiset miehet ovat nimittäin minun kokemuksieni mukaan aina myös ylimielisiä ja todella pinnallisia (kumppanin ulkonäkö TÄRKEIN asia) ja se on tosi paha turn off. Olen huomannut, että olen valinnut aina miehen, joka on ulkonäöllisesti alapuolellani, mutta koulutettu ja hyvätuloinen ja tietysti mukava. Olen kokenut sen hyväksi ratkaisuksi: Mies kokee saaneensa lottovoiton, ei katsele muita naisia ja näkee vaivaa pitääkseen minut tyytyväisenä.
[/quote]
Niinpä joo. Mä kyllä haluan miehen joka miellyttää ulkonäöllisesti tietysti. En silti sanoisi, että olen ollut kiinnostunut liian komeista miehistä. Samalla tasolla ne ovat olleet.
ap
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:46"]
Minua ihmetyttää sana saada. Sekö se on naisen tärkein unelma elämässä, että saa jonkun miehen.
[/quote]
Niin, tässähän pitäisi olla ja elää yksin koko elämä kun jatkuvasti kiinnostuu miehistä jotka ei kiinnostu itsestä ja toisinpäin :D Mistä hitosta te toisinajattelijat löydätte nää keskustelut? Samaan aikaan hehkutatte omaa parisuhdettanne joka puolelle ja lynkkaatte asiaa miettivät.