Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette aina saaneet sen miehen minkä halusitte?

Vierailija
09.11.2014 |

Naismielen pohdintoja...Oma tuttavapiiri jakautuu naisiin, jotka on aina saaneet juuri sen miehen itselleen jonka halusivatkin, osa taas ei koskaan sitä yhtä haluamaansa. Mitään ulkonäöllisiä, persoonaan liittyviä tai muihin seikkoihin vaikuttavia tekijöitä ei ole taustalla kun kyse on kuitenkin kaikin puolin ihan tavallisista naisista vain parisuhdestatusta muuttaen.

Onko pakko olla vaan itsevarma?? Mutta ei mulla se ole kyllä ainakaan ennen toiminut :D Ehkä osassa ei ole vaan "sitä jotain"? Vai onko kyse siitä millainen miesmaku on?

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tälläinen nainen. Yleisesti ottaen ihastun miehiin, joilla on jalat maassa ja haluavat seurustella. Olen myös aika määrätietoinen, olematta kuitenkaan takertuva/päälle käyvä. Teen selväksi, että haluan miehen mutta en painosta. Annan miehen tietää, että kylmiä pakkeja ei ole tulossa mikäli pyytää minua ulos. En kuitenkaan itse ns metsästä.

Paljon mielestäni vaikuttaa miestyyppi, johon herkästi ihastuu. Olen mielestäni aika hyvä ihmistuntia ja mietin paljon ihmisten tarkoitusperiä. En anna itsei ihastua ns vääränlaisiin ihmisiin.

Vierailija
82/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:52"]

Jos ei KOSKAAN saa sitä miestä, jonka haluaisi, kannattaa ehkä miettiä vähän niitä omia kriteereitä ja kuinka realistiset ne ovat. Monet naiset rakastuvat aina vääränlaisiin miehiin ja vääränlaisella tarkoitan sellaista miestä, jonka kanssa nainen ei lopulta olisikaan onnellinen, vaikka onnistuisi miehen saamaankin. Kaikki eivät ymmärrä omaa parastaan. Ehkä kannattaisi niiden kiiltokuvapoikien sijaan tiirailla vähän enemmän ihan tavallisten fiksujen ja mukavien miesten suuntaan, sieltä voi löytää uskomattomia helmiä. 

[/quote]

Mä en ainakaan ole koskaan ollut kiinnostunut kiiltokuvapojista seurustelumielessä vaan sellaisista ujoista nörteistä, ehkä vähän introverteista. Miesmakuni ulkonäöllisesti ei ole keskivertoa, pidän laihoista miehistä jne. Ärsyttäviä sellaiset oletukset, että etsii vain bodaavaa pankinjohtajaa, jos ei saa miestä. Ja joku ehdotti sitä, että ottaa miehen, joka on ihastunut itseensä. Kun niitä ihastuneita ei ole, pl. ne, joille kelpaa kuka tahansa ja joilla on pakko olla joku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:06"]

No voi :(

Millaisen suhteen sä sitten haluaisit? Oisit ollu kuitenkin tuohonkin ihan tyytyväinen? Eikö sinusta miehen pidä palvoa maata jolla sä kuljet, about? ;)

Ja saadaksesi sen tingit jostakin, kunhan tuo toteutuu? 

[/quote]

Kaihan se hienoa olisi jos mies välittäisi, mä vaan olen osoittautunut sellaiseksi naiseksi joka ei ton parempaa kohtelua miehiltä saa jostain syystä, vaikka pidän itseäni ihan tavallisena.

Eikä mulla kyllä ole enää 'oikeuttakaan' vaatia miehiltä parempaa kohtelua kun mulle on osoitettu aika hyvin etten sellasen arvoinen näytä olevan ja seksi on ainoa asia ja se motiivi miksi edes halutaan olla yhteydessä.

ap

Vierailija
84/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:02"]

Siis sä olet kuitenkin saanut sen miehen, jonka olet halunnut? 

[/quote]

No on se ollut muka 'suhde' koska sovittiin että ollaan yhdessä jostain ihmeen syystä, mutta ei mun kanssa tehty muuta kun pantiin kerran kuussa (ja tarkoitan oikeasti sitä, että max. 2-3 h yhdessä ajanviettoa kerran kuussa ja tästäkin seksiin se tunti) ja lopulta mies jätti :D Jälkeenpäin mä vasta tajusin kuinka tyhmä olin eikä se oikeaa suhdetta koskaan nähnytkään koko homma. Ja tääkin oli siis vain kerran, muita ei ole ollut. Jos nyt joku ei äkkää, niin miehet lupaa mitä tahansa saadakseen seksiä, eli tosta syystä homma oli muka "virallista".

ap

[/quote]

Millaisen suhteen sä sitten haluaisit? Oisit ollu kuitenkin tuohonkin ihan tyytyväinen? Eikö sinusta miehen pidä palvoa maata jolla sä kuljet, about? ;)

[/quote]

Tai jos ei palvoa, niin kuunnella, mitä sinä haluat myös ja kuunnella vähän enemmänkin. Saadaksesi sellaisen suhteen tingit jostain. Minusta ulkonäöstä tinkiminen on kans aika hyvä, eihän sitä toisen ulkonäön kanssa kuitenkaan "seurustella", vaan persoonan, luonteen. Toinen, mistä mä tingin oli, että haaveenani oli sellainen seuramies ja naisten naurattaja, joka ois tietty kuitenkin uskollisesti mun. No, tajusin sitten että todennäköisyys sille on niin tosi pieni, että ei kannata haaskata aikaa sellaisen etsintään ;)

Vierailija
85/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:50"]

No jos sulla ja sillä miehellä jonka haluat klikkaa, niin sitten sä varmaan SAAT sen. Joskus voi käydä niin, että se ihastuksen kohde ei tunnekaan samoin. Sitten et saa miestä. En usko että on olemassa jotain tiettyä naistyyppiä, joka saa aina haluamansa miehen.

[/quote]

Vaikea uskoa kun osaan naisista ihastutaan jatkuvasti, toisiin ei koskaan tai jos niin ne ei ole omaa tyyppiä lähellekään.

ap
[/quote]

Olen aina saanut sen miehen, jonka olen halunnut. Kukaan näistä ei ollut alkuun minusta kiinnostunut. Sitkeällä tutustumisella kiinnostus kuitenkin heräsi ja hyvin pian rakkaus. Eikä kukaan entisistä olisi halunnut päästää menemään. Minua ei ole koskaan jätetty eikä petetty. Nykyinen aviomieheni oli haastavin saada kiinnostumaan, mutta kiittelee vieläkin välillä siitä, että olin sinnikäs. Tällaista avioliittoa ja onnea hän ei ollut koskaan osannut unelmoida.

Vierailija
86/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:10"]

Jos ei KOSKAAN saa sitä miestä, jonka haluaisi, kannattaa ehkä miettiä vähän niitä omia kriteereitä ja kuinka realistiset ne ovat. Monet naiset rakastuvat aina vääränlaisiin miehiin ja vääränlaisella tarkoitan sellaista miestä, jonka kanssa nainen ei lopulta olisikaan onnellinen, vaikka onnistuisi miehen saamaankin. Kaikki eivät ymmärrä omaa parastaan. Ehkä kannattaisi niiden kiiltokuvapoikien sijaan tiirailla vähän enemmän ihan tavallisten fiksujen ja mukavien miesten suuntaan, sieltä voi löytää uskomattomia helmiä. 

[/quote]

Mä en ainakaan ole koskaan ollut kiinnostunut kiiltokuvapojista seurustelumielessä vaan sellaisista ujoista nörteistä, ehkä vähän introverteista. Miesmakuni ulkonäöllisesti ei ole keskivertoa, pidän laihoista miehistä jne. Ärsyttäviä sellaiset oletukset, että etsii vain bodaavaa pankinjohtajaa, jos ei saa miestä. Ja joku ehdotti sitä, että ottaa miehen, joka on ihastunut itseensä. Kun niitä ihastuneita ei ole, pl. ne, joille kelpaa kuka tahansa ja joilla on pakko olla joku.

[/quote]

No niin, mikäs vika niissä on? Nekin on ihmisiä! Mitäs jos alkaisit tutustua?! Ei nyt epämiellyttäviin, mutta sen ensivaikutelman takaa voi löytyä helmi, kuulepas nyt.

Vierailija
87/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kuvittelette, että olen joku tyhmä bimbo, joka etsii lihaksikasta adoniskiiltokuvapoikaa.

Voin kertoa teille, että noi miehet ovat kaikki olleet ihan tavallisen näköisiä. Ei mitään komeimpia, yksi vielä vähemmän komea. Ei se ulkonäöstä ole kiinni.

ap

Vierailija
88/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ihme dissausta, että on sellaisia, joilla on "pakko olla joku". Ootko ihan varma, että kun heillä on joku, se on heille sitten samantekevä? Mun mielestä se ei korreloi. Ennemminkin ne, jotka hätistelee naisia lahkeistaan ei nyt niin kenties välitä susta seurustellessaankaan. En tiedä, mutta kantsii vähän miettiä, että jos nyt niitä kiinnostuneita ei ole kuin noissa, niin jotain seksin kertoo. Ehkä pitäis heittää ne ennakoluulot menemään. 

Voi itsekin olla vähän rennommin, kun toinen ei lähde heti kävelemään, vaikket ole täydellinen.

Vierailija
89/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:16"]

Te kuvittelette, että olen joku tyhmä bimbo, joka etsii lihaksikasta adoniskiiltokuvapoikaa.

Voin kertoa teille, että noi miehet ovat kaikki olleet ihan tavallisen näköisiä. Ei mitään komeimpia, yksi vielä vähemmän komea. Ei se ulkonäöstä ole kiinni.

ap

[/quote]

Missä me nyt niin kuvitellaan? Mihin viestiin viittaat? Mä kehotin tinkimään jostain, se on paljon muutakin kuin ulkonäköä. Tajua nyt.

Vierailija
90/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä aio enää lukea tätä keskustelua. Alko taas surettaa kun lukee näitä vastauksia missä tavalliset ihmiset kertoo miten on onnistuneet näissä jutuissa ja selkeästi vaan jotain mikä kiinnostaa muita.

Mä en sellanen ole koskaan miehille ollut enkä tule olemaankaan :D

ap

Vierailija
91/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina saanut haluamani miehen. Miehet ihastuvat minuun helposti. Jos käyn jonkun miehen kanssa treffeillä, haluaa mies aina tavata uudelleen. Minua ei ole ikinä kohdeltu huonosti parisuhteessa, ei ole petetty eikä jätetty. Minulla on aina ollut huomaavaisia miehiä, jotka ovat olleet täysin sitoutuneita parisuhteeseemme ja arvostaneet minua. Kaverini ovat aina huokailleet, kun minulla käy niin hyvä tuuri miesten kanssa.

Enkä tosiaan tiedä miksi! Nyt olen 30-vuotias, naimisissa ihanan miehen kanssa ja silti edelleen esim. työpaikalla aina joku mies on minuun ihastunut. Olen ihan nätti, mutta en mikään klassinen kaunotar. Minulla on ihan tavallinen vartalo, on pari liikakiloa ja selluliittia. Pukeudun hyvin ja olen aina siisti ja huoliteltu. Ehkä salaisuus on sitten siinä, että tykkään itsestäni juuri tämmöisenä ja arvostan itseäni niin paljon, etten siedä miehiltä yhtään huonoa käytöstä. Toisaalta käyttäydyn itse aina hyvin, olen huomaavainen ja ns. kiltti tyttö. Olen hieman ujo, en itse uskalla tehdä aloitteita, ja esim. treffien jälkeen olen aina odottanut, että mies soittaa minulle. Moni mies on sanonut, että olen iloisen näköinen, fiksu, mukava ja helposti lähestyttävä. Näytän kuulemma siltä, että minulle uskaltaa tulla juttelemaan.

Kaikki minusta kiinnostuvat miehet ovat kuin kopioita toisistaan, kilttejä, fiksuja ja melko rauhallisia. En ole ikinä ihastunut naistenmiehiin tai muuten erityisen meneviin miehiin. Eivätkä sellaiset miehet onneksi edes vilkaise minua :)

Vierailija
92/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:11"]

[/quote]

Kaihan se hienoa olisi jos mies välittäisi, mä vaan olen osoittautunut sellaiseksi naiseksi joka ei ton parempaa kohtelua miehiltä saa jostain syystä, vaikka pidän itseäni ihan tavallisena.

Eikä mulla kyllä ole enää 'oikeuttakaan' vaatia miehiltä parempaa kohtelua kun mulle on osoitettu aika hyvin etten sellasen arvoinen näytä olevan ja seksi on ainoa asia ja se motiivi miksi edes halutaan olla yhteydessä.

ap

[/quote]

Sun ainoa ongelma ei ole miehen puute vaan tuo asenne. Alenna nyt se rima niin matalalle, (enkä puhu ulkonäöstä) että voit suhteessa jotain vaatiakin. Sitten seuraavaan "tasokkaampaan" suhteeseen, kun saat itseluottamusta lisää jne. Se on ihan okei jos olet avoin miehelle tarpeestasi seurustella "edes jonkun kanssa" koska itseluottamuksesi on nollassa. Ja tämä siis sopisi erityisen hyvin sellaisen kanssa, joka myöskään ei kuvittele itsestään liikoja, vaan etsii jotakuta, jonka kanssa nyt vaan olla eikä tartte loppuelämän suhdetta heti paikalla välttämättä.

Vierailija
93/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olette sitten yrittäneet etsiä miestä? Minä löysin omani netistä. Siellä oli helppo selailla profiileja ja seuloa heti alkuun pois sellaiset, joilla oli selvästi erilainen arvomaailma ja nämä pyykkilautavatsaansa esittelevät "kiiltokuvapojat". Muistan vieläkin oman nykyisen mieheni profiilikuvan, jossa hän oli kalassa ja ihanan aito leveä hymy kasvoilla. Ei ollut kuulemma ennen minua naisia paljon kiinnostanut... Tästä vain tein päätelmän, että naiset etsivät sitä miljonääriadonista, vaikka itse oltaisiin ihan tavallisia.

Vierailija
94/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:21"]

En mä aio enää lukea tätä keskustelua. Alko taas surettaa kun lukee näitä vastauksia missä tavalliset ihmiset kertoo miten on onnistuneet näissä jutuissa ja selkeästi vaan jotain mikä kiinnostaa muita.

Mä en sellanen ole koskaan miehille ollut enkä tule olemaankaan :D

ap

[/quote]

Höh. Mä ja moni muukin kerrottiin, että ei ole elämämme miestä, ei. Ja silti mäkin oon perheellinen. 

Ja aloituksessa kaipasit kuulla, jos joku on onnistunut, käsitin. Mutta kun se ei toimi kaikilla se kaava samalla tavalla. Et ole ker-taa-kaan sanonut, että seuraava mies joka osoittaa kiinnostuksensa sinuun ja ei ole kategoriassa ällöttävä, että sä aloittaisit suhteen sellaisen kanssa. Niin mistä sä luulet, että sä saat sen miehen, kun selkeästi et niistä, jotka on top kympissäsi? Mä uskon, etttä suhteissa kehen tahansa kivaan mieheen kehittyy, mutta ei ilman niitä suhteita kehen tahansa kivaan mieheen. 

Vierailija
95/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:03"]

Kyllä se on asenteesta kiinni ja siitä, että on pilkettä silmäkulmassa. Olen keskinkertaisen näköinen ja mulla on vähän vinot hampaat mutta nauravaiset silmät ja asenne sinkkuaikana oli että "otan sen jonka haluan" ja tällä tavoin toimin. Ja huom. toimin itse, siis pokasin sen jonka halusin. En jäänyt odottelemaan, josko mies tajuaisi sensuellista katseestani, että olen kiinnostunut. Nykyiselle miehelleni, siis aviomiehelleni ja lapseni isälle, laitoin tekstarin ja pyysin treffeille. Suostui. Ja tällä tiellä ollaan. Muita miehiä en ole sen jälkeen miettinyt. 

[/quote]

Tuo ei kannata, jos joutuu joka tapauksessa olemaan vielä miehen kanssa tekemisissä. Jos mies sanoo ei, vaatii todella hyvääitsetuntoa pystyä olemaan edes samassa tilassa miehen kanssa, saati sitten kommunikoimaan.

Vierailija
96/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun sydän joskus särkynyt ap? Eikä ole vielä korjaantunut... Sen voi särkeä lapsuudessa niin ettei sitä edes tiedosta.

Vierailija
97/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunareissa steffy pokasi väkisin liamin. siitä vaan malla ottamaan.