Miten olette aina saaneet sen miehen minkä halusitte?
Naismielen pohdintoja...Oma tuttavapiiri jakautuu naisiin, jotka on aina saaneet juuri sen miehen itselleen jonka halusivatkin, osa taas ei koskaan sitä yhtä haluamaansa. Mitään ulkonäöllisiä, persoonaan liittyviä tai muihin seikkoihin vaikuttavia tekijöitä ei ole taustalla kun kyse on kuitenkin kaikin puolin ihan tavallisista naisista vain parisuhdestatusta muuttaen.
Onko pakko olla vaan itsevarma?? Mutta ei mulla se ole kyllä ainakaan ennen toiminut :D Ehkä osassa ei ole vaan "sitä jotain"? Vai onko kyse siitä millainen miesmaku on?
Kommentit (97)
Olen jo elämää nähnyt ja olen hämmentynyt kaikesta saamastani huomiosta ja sen kuinka ihanan luottavaisesti minulle näytetään tunteita. En ole koskaan ehtinyt haluta kun minulle jo tarjotaan. Olen otettu kaikesta huomiosta, jota saan ikään katsomatta miehiltä ja naisilta ja kunnioitan luottamustanne.
En tiedä miksi saa ennen kuin haluaakaan, mutta kaipa se on sisäänrakennettu karisma, joka saa muut käyttäytymään yllättävilläkin tavoilla.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:29"]
Oletteko jotain parikymppisiä vai miten ette ole huomanneet, että ihmisten käsitys aiheesta "ulkonäkö" on hyvin moniulotteinen?
Toisen "A-luokan"ulkonäkö on toisen lähes "Ö-luokka" ja toisin päin.
[/quote]
Palstanhan mukaan jos nainen on kaunis niin saa miehen kuin miehen, äsken luin taas sellaisen kommentin. Mitäpä tässä enää yrittää kun naama ei riitä.
[/quote]
Jos naamasi ei riitä, etsi mahdollisimman ruma mies. Toimii 95% varmuudella. Yleensä rumilla miehillä on heikko itsetunto ja kukaan ei ole lähestynyt heitä pitkiin aikoihin.
M44
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:44"]
Sama :/ Mä en itse voi vaan käsittää, että mikä ei riitä jos kuulemma mun kanssa on mukavaa, olen kaunis ja muut asiat on ok. Millainen tässä sitten pitäisi olla! Vai olenko liian ruma vaan parisuhteeseen, mutta miksi sitten seksiä haluttaisiin ruman kanssa jolla on vielä paska luonne? En vaan ymmärrä mitään. Jotain tässä on vialla kun tulee jatkuvasti pakkeja pidemmän ajan kuluessa.
[/quote]
HUOHH eikö kellään tosiaan mielipidettä tähän??
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 17:34"]
Sama :/ Mä en itse voi vaan käsittää, että mikä ei riitä jos kuulemma mun kanssa on mukavaa, olen kaunis ja muut asiat on ok. Millainen tässä sitten pitäisi olla! Vai olenko liian ruma vaan parisuhteeseen, mutta miksi sitten seksiä haluttaisiin ruman kanssa jolla on vielä paska luonne? En vaan ymmärrä mitään. Jotain tässä on vialla kun tulee jatkuvasti pakkeja pidemmän ajan kuluessa.
[/quote]
HUOHH eikö kellään tosiaan mielipidettä tähän??
[/quote]
Kerran olen saanut sen kenet halusinkkn, ja se kuulema johtui siitä että olen oma itseni. Ihana mies mulla <3
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:52"]
Jos ei KOSKAAN saa sitä miestä, jonka haluaisi, kannattaa ehkä miettiä vähän niitä omia kriteereitä ja kuinka realistiset ne ovat. Monet naiset rakastuvat aina vääränlaisiin miehiin ja vääränlaisella tarkoitan sellaista miestä, jonka kanssa nainen ei lopulta olisikaan onnellinen, vaikka onnistuisi miehen saamaankin. Kaikki eivät ymmärrä omaa parastaan. Ehkä kannattaisi niiden kiiltokuvapoikien sijaan tiirailla vähän enemmän ihan tavallisten fiksujen ja mukavien miesten suuntaan, sieltä voi löytää uskomattomia helmiä.
[/quote]
Mä en ainakaan ole koskaan ollut kiinnostunut kiiltokuvapojista seurustelumielessä vaan sellaisista ujoista nörteistä, ehkä vähän introverteista. Miesmakuni ulkonäöllisesti ei ole keskivertoa, pidän laihoista miehistä jne. Ärsyttäviä sellaiset oletukset, että etsii vain bodaavaa pankinjohtajaa, jos ei saa miestä. Ja joku ehdotti sitä, että ottaa miehen, joka on ihastunut itseensä. Kun niitä ihastuneita ei ole, pl. ne, joille kelpaa kuka tahansa ja joilla on pakko olla joku.
[/quote]
No niin, mikäs vika niissä on? Nekin on ihmisiä! Mitäs jos alkaisit tutustua?! Ei nyt epämiellyttäviin, mutta sen ensivaikutelman takaa voi löytyä helmi, kuulepas nyt.
[/quote]
Halusin kuvastaa sitä, että ei minuun ihastuta normaalisti. Nuo tyypit yrittävät koko ajan ketä tahansa naista, joka on heidän kanssaan tekemisissä. Esimerkiksi yksi yritti viikkoa ennen minua jotakin naista, minun jälkeeni seuraavalla viikolla toista ja kahden viikon päästä oli jo parisuhteessa(!) kolmannen kanssa.
[/quote]
Tai olet kaunis, mutta he ajattelivat ettei sinun kanssa syntyisi toimivaa parisuhdetta. Tai sitten heillä oli kiikarissa jo joku (heidän mielestä) parempi. Todennäköisintä on että olet vain törmännyt vääriin ihmisiin.
Jaa eipä täällä näytä olevankaan niitä naisia jotka sen tietyn sitten on saanut...
Ai miten niin AINA? Kerran oon saanut ja muilla kerroilla en ikinä.
En mä ole (nuorempana varsinkaan) ollut itsevarma mutta olen aina ollut hymyilevä ja ulospäin suuntautunut. Tuo ei nyt sitten tarkoita sitä että vetäisin kunnon kännit ja tissivako vilkkuen tarjoaisin itseäni - päinvastoin. En ole koskaan "pokannut" miestä baarista. Kyllä nuo miehet on löytyneet ihan arkisista tilanteista ja selvinpäin. Mutta hyviä ja upeita on olleet kaikki.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:42"]
Ai miten niin AINA? Kerran oon saanut ja muilla kerroilla en ikinä.
[/quote]
Jep. Kyllä mä tunnen naisia, jotka on useaan otteeseen nähneet miehen, ihastuneet ja päättäneet että tossa on se mun mies. Ja sitten siitä kehkeytyi ihan oikea parisuhde.
Muakin ihmetyttää tuo sana "aina" - ainakin näillä näkymin kerta riitti. Kyse ei ollut niinkään mistään itsevarmuudesta vaan hyvästä tuurista. Turha lotota, mulla on 7 oikein jo kotona.
Minua ihmetyttää sana saada. Sekö se on naisen tärkein unelma elämässä, että saa jonkun miehen.
Katsekontakti ja hymy, sillä on kumma vaikutus miehiin:) Onnea etsintöihin!
Ongelmahan täällä on se, että samat ihmiset ei vastaa keskusteluihin. Kyllä muissa keskusteluissa on näkynyt pilvin pimein kommentteja, joissa naiset hehkuttavat sitä miten sai juuri sen minkä halusi jne. Vaikea uskoa, että kyse on vain tuurista, koska osalla näyttää sellainen aina putki jatkuvan.
ap
No jos sulla ja sillä miehellä jonka haluat klikkaa, niin sitten sä varmaan SAAT sen. Joskus voi käydä niin, että se ihastuksen kohde ei tunnekaan samoin. Sitten et saa miestä. En usko että on olemassa jotain tiettyä naistyyppiä, joka saa aina haluamansa miehen.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:50"]
No jos sulla ja sillä miehellä jonka haluat klikkaa, niin sitten sä varmaan SAAT sen. Joskus voi käydä niin, että se ihastuksen kohde ei tunnekaan samoin. Sitten et saa miestä. En usko että on olemassa jotain tiettyä naistyyppiä, joka saa aina haluamansa miehen.
[/quote]
Vaikea uskoa kun osaan naisista ihastutaan jatkuvasti, toisiin ei koskaan tai jos niin ne ei ole omaa tyyppiä lähellekään.
ap
No mä olen esimerkiksi aina saanut sen, kehen oon silmäni iskenyt. Oon 27-vuotias ja nyt onnellisesti naimisissa.
Ihan siis alakoulusta asti jos jostain pojasta oon tykännyt, oon sen myös "saanut". Siis ei mitään yhden yön voittoja vaan ihan parisuhteeseen asti. Mua ei olla jostain syystä myös ikinä jätetty.
En todellakaan osaa sanoa että miksi, olen kai ihan nätti mutta en mitenkään erikoinen mielestäni... Jostain syystä vaan, en tosiaan osaa sanoa.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:40"]
Pitääkö näistä vetää sellainen johtopäätös, että olen liian huonoluonteinen ja ruma? Mun mielestäni mulla on ollut samanlainen huumorintaju ja luonne sekä mukavaa miesten kanssa, mutta silti ei riitä. Lisäksi samoja mielenkiinnonkohteita, mutta myös omia juttuja. Ulkonäkö ei sitten riitä kompensoimaan.
[/quote]