Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette aina saaneet sen miehen minkä halusitte?

Vierailija
09.11.2014 |

Naismielen pohdintoja...Oma tuttavapiiri jakautuu naisiin, jotka on aina saaneet juuri sen miehen itselleen jonka halusivatkin, osa taas ei koskaan sitä yhtä haluamaansa. Mitään ulkonäöllisiä, persoonaan liittyviä tai muihin seikkoihin vaikuttavia tekijöitä ei ole taustalla kun kyse on kuitenkin kaikin puolin ihan tavallisista naisista vain parisuhdestatusta muuttaen.

Onko pakko olla vaan itsevarma?? Mutta ei mulla se ole kyllä ainakaan ennen toiminut :D Ehkä osassa ei ole vaan "sitä jotain"? Vai onko kyse siitä millainen miesmaku on?

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava aloitus, kiitos siitä.

En ole koskaan tullut edes ajatelleeksi asiaa, mutta aloituksen luettuani ymmärsin, että minulla on käynyt juuri tuollainen säkä. Olen 51- vuotias ja kolmannessa pitkässä suhteessa.

Ensimmäinen avioliitto ja lasteni isä: päätin ,että tuosta tutusta pojasta saan loistavan isän lapsilleni. Tunsin pojan perheen ja sekin oli kaikin puolin kiva, joten mukavat sukulaiset kaupan päälle. Olin tuolloin 17. Poika hullaantui minuun täysin ja muutaman vuoden päästä perustimme perheen. Koko seurustelumme ajan joku opiskelu- tai työkaveri yritti iskeä minua, tuloksetta tietenkin. 

Kun lpset olivat jo koulussa, erosimme. Viikon kuluttua erosta tuttu mies soitti ja kysyi miestäni. Sanoin, että emme asu enää yhdessä. Mies hämmästyi ja sanoi spontaanisti: olen aina ajatellut, että jos olisit vapaa, uskaltaisinkohan pyytää sinua kahville. Sanoin, että nyt en ole siinä kunnossa, mutta pidetään mielessä. Mies laittoi parin kk:n kuluttua tekstarin, että olisiko jo parempi aika, ja olihan se. Tiesin miehen rehdiksi eikä aivan käsittämättömän upea ulkonäkö haitannut myöskään. Oli,me yhdessä 7 vuotta.

Nykyisen mieheni tapasin ohimennen hänen työnsä takia ja hän alkoi pitää yhteyttä sähköpostein ja tekstarein. Hänkin aika pian ilmoitti, että jaksaa odottaa vaikka kuinka kauan saadakseen tutustua minuun. Olemme olleet 10 v yhdessä.

En ole kaunotar, normaalipainoinen ihan tavallisen näköinen nainen. Olemattomat rinnat, imetysten jälkeen patalaput. :) Hiukset ovat pitkät ja paksut, ehkä se vetoaa miehiin. Olen myös tarvittaessa sosiaalinen ja nauran paljon. Tykkään kuitenkin myös ollaomissa oloissani. Itsevarma en mielstäni ole, ainakaan aina. 

Minua ei ole koskaan jätetty, ei edes teininä. Minua on aina kohdeltu todella hyvin. E 

Olen kyllä onnentyttö. 

Vierailija
2/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:16"]

Te kuvittelette, että olen joku tyhmä bimbo, joka etsii lihaksikasta adoniskiiltokuvapoikaa.

Voin kertoa teille, että noi miehet ovat kaikki olleet ihan tavallisen näköisiä. Ei mitään komeimpia, yksi vielä vähemmän komea. Ei se ulkonäöstä ole kiinni.

ap

[/quote]

Tästä: Kaikki adonis-kiiltokuvamiehet ei ole k**pää-pelimiehiä. Oma mies ulkoisesti tällainen ja hänellä paljon ns.ihailijanaisia, mutta mies lähinnä aina ahdistunut näistä. Minusta kiinnostui, koska en roikkunut housunlahkeessa jaolin selvästi omanarvontuntuinen.

Ulkoisesti olen monen mielestä varmasti ns.huonotasoisempi kuin mieheni, mutta meillä kemiat kohtaavat. Mieheni on luonteeltaan sympaattinen, vaatimaton ja huomaavainen, vaikka ulkonäkönsä puolesta moni varmasti kuvittelee aivan toisenlaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina saanut sen, kenet olen halunnut. Yhdenyön juttuja en harrasta, joten kyse on ihan pitkäaikaisista parisuhteista.
Syytä taas en tiedä, en omasta mielestäni ole mikään ihannevaimo tai -tyttöystävä. Minussa on paljonkin vikoja.

Vierailija
4/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:28"]

Onko pakko olla vaan itsevarma?? Mutta ei mulla se ole kyllä ainakaan ennen toiminut :D Ehkä osassa ei ole vaan "sitä jotain"? Vai onko kyse siitä millainen miesmaku on?

[/quote]

Tunnen tällaisen naisen. Hänessä on toki sitä jotakin, eli on erittäin kaunis ja hyvin ulospäinsuuntautunut. Silmäpeliä koko ajan tilanteessa kuin tilanteessa, kuitenkin hyvällä maulla, ei tyrkky. Tärkein piirre on kuitenkin se, että kumppaninsa ovat olleet aina hyvin geneerisiä. Menestyviä, urheilullisia, ulospäinsuuntautuneita jne. Tuskin sillä on hirveästi väliä kuka se kumppani milloinkin on, kunhan täyttyy tämän naisen vaatimukset. Suhteesta seuraavaankin on helppo siirtyä, kun vain miehen nimi ja työpaikka vaihtuvat, kaikki muu säilyy ennallaan. Näillä miehilläkin on sama tilanne. Exät, nyxät ja tulevat ihastukset ovat aina kuin klooneja toisistaan!

Vierailija
5/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:28"]Naismielen pohdintoja...Oma tuttavapiiri jakautuu naisiin, jotka on aina saaneet juuri sen miehen itselleen jonka halusivatkin, osa taas ei koskaan sitä yhtä haluamaansa. Mitään ulkonäöllisiä, persoonaan liittyviä tai muihin seikkoihin vaikuttavia tekijöitä ei ole taustalla kun kyse on kuitenkin kaikin puolin ihan tavallisista naisista vain parisuhdestatusta muuttaen.

[/quote]

Naisen täytyy olla hyvin kaunis että saa haluamansa miehen. Kauneimmat 20% saa yleensä ykkösvaihtoehdon, muut joutuvat yleensä tyytymään kakkos-, kolmos-, nelosvaihtoehtoihin jne. Sama juttu miesten kohdalla. Jos mies on ihan tavallinen, haluaisi hän varmaan silti hyvin kauniin naisen, mutta joutuu tyytymään huonompaan, koska hänellä ei ole mahdollisuuksia kauniiseen naiseen.

Vierailija
6/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkona vielä, että ulkonäkö merkitsee paljon enemmän kuin itsevarmuus. Itse asiassa liiallinen itsevarmuus sellaisella, joka kuuluu vaikka rumimpaan neljännekseen, voi jo itsessään luoda ylimielisen ja itserakkaan kuvan. Miehenä on pakko todeta, että naisen itsevarmuudella ei ole paljoa merkitystä, sillä esim. ne ekat treffit ovat monelle harvinainen tilaisuus ja ne voivat ujostuttaa monia, ja se on ymmärrettävää. Todennäköisesti juuri ne ujoimmat ekoilla treffeillä tulevat todella rohkeiksi myöhemmin, kun mies ja nainen ovat tutustuneet paremmin. Mieluummin siis normaalin näköinen jolla ei ole itsevarmuutta kuin ruma, jolla sitä on jo sen verran, että voisi jo luulla, ettei hän tiedosta olevansa ruma.
M44

Vierailija
7/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:28"]Naismielen pohdintoja...Oma tuttavapiiri jakautuu naisiin, jotka on aina saaneet juuri sen miehen itselleen jonka halusivatkin, osa taas ei koskaan sitä yhtä haluamaansa. Mitään ulkonäöllisiä, persoonaan liittyviä tai muihin seikkoihin vaikuttavia tekijöitä ei ole taustalla kun kyse on kuitenkin kaikin puolin ihan tavallisista naisista vain parisuhdestatusta muuttaen. Onko pakko olla vaan itsevarma?? Mutta ei mulla se ole kyllä ainakaan ennen toiminut :D Ehkä osassa ei ole vaan "sitä jotain"? Vai onko kyse siitä millainen miesmaku on? [/quote] Naisen täytyy olla hyvin kaunis että saa haluamansa miehen. Kauneimmat 20% saa yleensä ykkösvaihtoehdon, muut joutuvat yleensä tyytymään kakkos-, kolmos-, nelosvaihtoehtoihin jne. Sama juttu miesten kohdalla. Jos mies on ihan tavallinen, haluaisi hän varmaan silti hyvin kauniin naisen, mutta joutuu tyytymään huonompaan, koska hänellä ei ole mahdollisuuksia kauniiseen naiseen.

[/quote]

Olipas korkeatasoinen analyysi... Ensinnäkin ihmisen ulkonäkö ei ole ainoa "tasoa" määrittävä tekijä. Lisäksi ihmiset asettavat eri painoarvon eri piirteille. Jollekin kumppanin ulkonäkö voi olla todella tärkeää ja kynnyskysymys, toiselle ulkonäkö voi olla huomattavasti pienemmässä roolissa. Ihminen on aina kokonaisuus ja hyvä ulkonäkö on vain yksi positiivinen tekijä. Lisäksi mieltymyksiä on ulkonäönkin suhteen niin monenlaisia. Olen saanut omasta mielestäni maailman ihanimman miehen, vaikka olen aivan tavallisen näköinen nainen. Joku muu voi ehkä ajatella, että voi raasua, kun tuo mies on tuollainen kaljuuntunut ja vähän mahaakin löytyy, alemman tason mies... Hän on kuitenkin menestynyt työelämässä, fiksu, aina mukava ja hyvällä tuulella ja todella hyvä kokki. Lisäksi hän rakastaa minua.

Vierailija
8/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:56"]

Mä olen aina saanut sen, kenet olen halunnut. Yhdenyön juttuja en harrasta, joten kyse on ihan pitkäaikaisista parisuhteista. Syytä taas en tiedä, en omasta mielestäni ole mikään ihannevaimo tai -tyttöystävä. Minussa on paljonkin vikoja.

[/quote]

Ärsyttävää, kun jotkut (myös mun mies) sanoo, että heissä on paljon vikoja ja sitten se tarkoittaa vaan jotain puutteita tai ettei ole täydellinen. Kun oikeita vikoja on sellaiset asiat, jotka satuttavat toista. Eli ovat esteenä suhteelle. Mä esim. oon sellainen, jolla semmoisia vikoja on (masentunut, kärttyinen, lapsellinen vänkääjä jne.) ainoa joka mua kestääkin on mun muka vikoja omaava mieheni. Joo, mulle ei oo vika jos et muista aina merkkipäivänä tai et siivoa jokaista jälkeäsi tai mitä näitä nyt onkaan.

Vierailija
9/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jotain parikymppisiä vai miten ette ole huomanneet, että ihmisten käsitys aiheesta "ulkonäkö" on hyvin moniulotteinen?

Toisen "A-luokan"ulkonäkö on toisen lähes "Ö-luokka" ja toisin päin.

Vierailija
10/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:50"] No jos sulla ja sillä miehellä jonka haluat klikkaa, niin sitten sä varmaan SAAT sen. Joskus voi käydä niin, että se ihastuksen kohde ei tunnekaan samoin. Sitten et saa miestä. En usko että on olemassa jotain tiettyä naistyyppiä, joka saa aina haluamansa miehen. [/quote] Vaikea uskoa kun osaan naisista ihastutaan jatkuvasti, toisiin ei koskaan tai jos niin ne ei ole omaa tyyppiä lähellekään. ap [/quote] Olen aina saanut sen miehen, jonka olen halunnut. Kukaan näistä ei ollut alkuun minusta kiinnostunut. Sitkeällä tutustumisella kiinnostus kuitenkin heräsi ja hyvin pian rakkaus. Eikä kukaan entisistä olisi halunnut päästää menemään. Minua ei ole koskaan jätetty eikä petetty. Nykyinen aviomieheni oli haastavin saada kiinnostumaan, mutta kiittelee vieläkin välillä siitä, että olin sinnikäs. Tällaista avioliittoa ja onnea hän ei ollut koskaan osannut unelmoida.

[/quote]

eikö susta ole vähän noloa tyrkyttää itseäsi jollekulle jota ei kiinnosta?

Vierailija
11/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:29"]

Oletteko jotain parikymppisiä vai miten ette ole huomanneet, että ihmisten käsitys aiheesta "ulkonäkö" on hyvin moniulotteinen?

Toisen "A-luokan"ulkonäkö on toisen lähes "Ö-luokka" ja toisin päin.

[/quote]

Palstanhan mukaan jos nainen on kaunis niin saa miehen kuin miehen, äsken luin taas sellaisen kommentin. Mitäpä tässä enää yrittää kun naama ei riitä.

Vierailija
12/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten naiset jaksavat parveilla kiiltokuvapoikien perässä. Baarissakin naurattaa kun kanalauma seuraa katsellaan nättiä poikaa. Millainen mahtaa olla vaan ihmisenä.

t. toinen mies

Vierailija
13/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:46"]

En ymmärrä miten naiset jaksavat parveilla kiiltokuvapoikien perässä. Baarissakin naurattaa kun kanalauma seuraa katsellaan nättiä poikaa. Millainen mahtaa olla vaan ihmisenä.

t. toinen mies

[/quote]

Kuka täällä on sanonut menevänsä kiiltokuvapoikien perään?

Vierailija
14/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:46"]

t. toinen mies

[/quote]

Mun kiiltokuvapoika-mieheni on ainakin ihmisenä ihana; huomaavainen, sopivan sosiaalinen ja luotettava. Naiset sitä aina kuolanneet, mutta hän lähinnä ahdistunut huomiosta.

Vierailija
15/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole saanut niitä, joita olen halunnut. En osaa käyttäytyä sillä tavalla oikein. Etenkin nuorena kävi usein niin, että ne, joihin ihastuin, alkoivat inhota minua eikä meillä vielä ollut edes suhdettakaan. Olin heidän mielestään kauhean näköinen tai muuten vain järkyttävä. Yhdessä vaiheessa tämän takia mietin, että olenko jonkin sortin masokisti.

Sitten taas ne miehet, jotka eivät minusta olleet yhtään kiinnostavia, tulivat juttelemaan ja osoittivat kiinnostusta.

Lopulta toimin sitten niin järkevästi kuin pystyin ja otin sen, jonka sain. 

Jo lukion biologian opettaja opetti, että jos ei voi saada sitä, jonka haluaa, niin kannattaa ottaa se, joka on paras kaikista mahdollisista.

Vierailija
16/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin roikun täällä AV:llä vain kun en saa sitä miestä, jonka haluan. Ja kun sekin haluais mut, mutta häpeää omaa kiinnostustaan. Kauhea tilanne. Nyt jos joku epäilee, että tuskinpa, niin mies sanoi haluavansa parisuhteen, eli siitä ei ole kysymys, etteikö haluaisi, sitten se flirttaili mulle ja mä näytin sille, että se sais minut, niin sitten se ei uskaltanutkaan :( . No, mä ymmärsin sitä, koska oon itsekin järkyn estoinen, mutta koska se ei ottanut mua niin etsin toisen miehen (ei niin kiinnostava, hyvä mies kylläkin). Tämä tapahtui 9 vuotta sitten. Vuosi sitten tapasin tämän toisen miehen sattumalta eikä sillä ollut ollut yhtään seurustelusuhdetta edelleenkään. Ja sit mä rakastuin häneen TAAS... kun se selvästi edelleen oli kiinnostunut minusta, kun nähtiin. Se vaan tarttis jonkun joka veis sen, mutta kukaan ei vie ja nyt mä en enää voi, kun mulla on jo perhe.... :(((((( Nyt vanhempana ja kokeneempana uskaltaisin enemmän, I wouldn't take no for an answer.... ;) Viimeksi kun se meni puihin olin ihan vaan, et aha (enhän mä koskaan kellekään kelpaakaan).

Vierailija
17/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:50"] No jos sulla ja sillä miehellä jonka haluat klikkaa, niin sitten sä varmaan SAAT sen. Joskus voi käydä niin, että se ihastuksen kohde ei tunnekaan samoin. Sitten et saa miestä. En usko että on olemassa jotain tiettyä naistyyppiä, joka saa aina haluamansa miehen. [/quote] Vaikea uskoa kun osaan naisista ihastutaan jatkuvasti, toisiin ei koskaan tai jos niin ne ei ole omaa tyyppiä lähellekään. ap [/quote] Olen aina saanut sen miehen, jonka olen halunnut. Kukaan näistä ei ollut alkuun minusta kiinnostunut. Sitkeällä tutustumisella kiinnostus kuitenkin heräsi ja hyvin pian rakkaus. Eikä kukaan entisistä olisi halunnut päästää menemään. Minua ei ole koskaan jätetty eikä petetty. Nykyinen aviomieheni oli haastavin saada kiinnostumaan, mutta kiittelee vieläkin välillä siitä, että olin sinnikäs. Tällaista avioliittoa ja onnea hän ei ollut koskaan osannut unelmoida.

[/quote]

eikö susta ole vähän noloa tyrkyttää itseäsi jollekulle jota ei kiinnosta?
[/quote]

Tyrkyttäminen ja tutustuminen on kuitenkin aika kaukana toisistaan. Minuun ollaan ihastuttu minun kauniin persoonani takia ja ehkä siksi suhteet ovatkin olleet pitkiä. Ja jos joku mies oikeasti on kolahtanut, kannattaako kuitenkin yrittää uuden kerran vaikka sitten nolaisi itsensä? Siinä on kuitenkin pelissä aina oma mahdollisuutesi onneen. Ei se pelaa, joka pelkää ja liikaa häpeilevät voivat jäädä yksin:)

Vierailija
18/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tosiaan olen saanut miehiä, joita olen halunnut. Nekin ovat sitten halunneet minut, en ole varma ovatko jo ennen minun kiinnostumista vai vasta jälkeen. Olemme olleet seurassa yhdessä ja jotenkin hakeutuneet lähemmäs toisiamme.

Vierailija
19/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:32"]

Minäkin tosiaan olen saanut miehiä, joita olen halunnut. Nekin ovat sitten halunneet minut, en ole varma ovatko jo ennen minun kiinnostumista vai vasta jälkeen. Olemme olleet seurassa yhdessä ja jotenkin hakeutuneet lähemmäs toisiamme.

[/quote]

Jatkan.. En usko, että tuo johtuu ulkonäöstäni tai sellaisesta vaan enemmänkin samoista kiinnostuksen kohteista ja yhteisistä asioista ja samanlaisesta huumorintajusta. Juuri noista, minkä takia olen itsekin heistä ollut kiinnostunut.

Vierailija
20/97 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö näistä vetää sellainen johtopäätös, että olen liian huonoluonteinen ja ruma? Mun mielestäni mulla on ollut samanlainen huumorintaju ja luonne sekä mukavaa miesten kanssa, mutta silti ei riitä. Lisäksi samoja mielenkiinnonkohteita, mutta myös omia juttuja. Ulkonäkö ei sitten riitä kompensoimaan.