Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Iso nännipiha; hot vai not?

Vierailija
09.11.2014 |

Mitä mieltä olette? Pitääkö nännin olla pieni, sievä ja pinkki, vai onko vähän isompi, rusehtava nännipiha yhtä kuuma?

Kommentit (266)

Vierailija
161/266 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 09:45"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 09:42"]No onpas surkeaa. Tiedänpä olla näyttämättä tissejäni enää yhdellekään miehelle :(

Sama. :( muutenkin rumat rinnat ja nännitkään ei näköjään kelpaa. Great.
Minulla on muuten ihan nätit rinnat. Enkä itsekään ole mikään rumilus. Jotenkin en koskaan ajatellut edes noita, ennekuin luin tuon yhden ketjun aloituksen, jossa poika halusi unelmanaisellaan olevan pienet, pinkit nännit.

Olen itse nainen ja raskaana kauhistunut ehkä nimenomaan nättien, pinkkien nännipihojen muuttumista isommiksi ja ruskeiksi (tämä normaalia). Mielestäni kamalat, toivottavasti palaavat ennalleen imetyksen jälkeen - toisilla kai palautuu, toisilla ei

Vierailija
162/266 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohista..

Kun rinnat kasvaa, kasvaako samalla nännipihat?

Jos vaikka lihoo huomattavasti tai ottaa silarit, venyykö nännipihatkin isommiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/266 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minkä kokoinen kunhan se alue on herkkä ja menee erektioon nännin mukana.

Väri tietenkin roosa tai beige, siitä tummemmat eivät sytytä. Ne näyttävät "käytetyiltä".

Vierailija
164/266 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä sitten ok.?
http://www.truthordarepics.com/sexstoryarchive/toplessbeach/images/topless.jpg

Upeat ja olen nainen. Noissa nänneissä tummempi väri on todennäköisesti auringonotosta johtuvaa ja siis väliaikaista

Vierailija
165/266 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 10:43"]

Älkää muijat murehtiko. Onhan esim Kim Kardashianilla suuri nännipiha ja suurin osa miehistä (ainakin ennen) jumaloi sitä muijaa.

Jonkun aikaa sitten Pamela oli yksi halutuimmista naisista (silikooneista huolimatta) ja ei ole ihan pienet hänelläkään... http://www.playboyblog.com/wp-content/uploads/2010/12/PamelaAnderson_1.jpg

Pamillahan on täydelliset tissit (ja muu kroppa) ollu nuorempana ihan naisenkin näkökulmasta

Vierailija
166/266 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi NAISET tuli tähän ketjuu peukuttamaan rumia isoja ruskeita nännipihoja, kun MIEHET (joilta kysyttiin) eivät sellaisista tykkää.

Syy: Naiset kusittelee, että äänestämällä jotakin asiaa MIHEN biologia muuttuisi ja rumat ylipainoisetkin naiset olisivat sitten muka hot, kun eivät ole.

Te NAISET ajattelette niin lapsellisesti, että voitte muuttaa MIEHEN mieltymyksiä jankkaamalla asiasta tällä palstalla, niin ei ole ja biologinen syy, miksi kauniit, nuoremmat normaalipainoiset naiset on MIESTEN mieleen.

Ettekä pysty tätä millään naiskokouksilla muuttamaan!

kusi on housuissasi :D

Vierailija
167/266 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu pakko myöntää, että mustat lautasen kokoset nännitontit ei oikein kolahda.

Vierailija
168/266 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi NAISET tuli tähän ketjuu peukuttamaan rumia isoja ruskeita nännipihoja, kun MIEHET (joilta kysyttiin) eivät sellaisista tykkää.

Syy: Naiset kusittelee, että äänestämällä jotakin asiaa MIHEN biologia muuttuisi ja rumat ylipainoisetkin naiset olisivat sitten muka hot, kun eivät ole.

Te NAISET ajattelette niin lapsellisesti, että voitte muuttaa MIEHEN mieltymyksiä jankkaamalla asiasta tällä palstalla, niin ei ole ja biologinen syy, miksi kauniit, nuoremmat normaalipainoiset naiset on MIESTEN mieleen.

Tasokas vastaus NAISELTA, todella tasokasta.

-Silti FAKTAT ei muutu ja minä olen mies ja voin kertoa sinulle mitä ME MIEHET ajattelemme, eikä muutu sillä, että sinua vi tut taa nämä FAKTAT.

Et voi. Sinä voit toki kertoa ihan vapaasti oman mielipiteesi, mutta se on vain sinun oma mielipiteesi. Muiden puolesta sinä et voi kertoa yhtään mitään.

Minullekaan ei tummat isot nännipihat kolahda, mutta en minä silti mene väittämään, että kaikki miehet ovat kanssani samaa mieltä, koska tietenkään minä en kaikkien mielipidettä tiedä. Sen verran kuitenkin tiedän, että isoilla nännipihoillakin omat kannattajansa on, koska pokessakin heille ihan oma genre löytyy.

M37

Vierailija
169/266 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on luonnostaan suuri piha, mutta ei se tarkoita että olisi ruskeahko kuten joku kuvasi. 

Vierailija
170/266 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskikokoinen, selkeärajainen ja sileä pitää olla. Samoin nännin pitää olla selvästi koholla oleva nuppi, sellainen pikkusormen pään kaltainen. Itse pidän vähän tummemmista nänneistä.

Joillakin ei ole niitä, ellei ole kylmää.

Vierailija
171/266 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Silti FAKTAT ei muutu ja minä olen mies ja voin kertoa sinulle mitä ME MIEHET ajattelemme, eikä muutu sillä, että sinua vi tut taa nämä FAKTAT.

Et voi. Sinä voit toki kertoa ihan vapaasti oman mielipiteesi, mutta se on vain sinun oma mielipiteesi. Muiden puolesta sinä et voi kertoa yhtään mitään.

Minullekaan ei tummat isot nännipihat kolahda, mutta en minä silti mene väittämään, että kaikki miehet ovat kanssani samaa mieltä, koska tietenkään minä en kaikkien mielipidettä tiedä. Sen verran kuitenkin tiedän, että isoilla nännipihoillakin omat kannattajansa on, koska pokessakin heille ihan oma genre löytyy.

M37

Ne on marginaalissa, joten nillä ei ole kokonaisuuden kannalta merkitystä.

Vierailija
172/266 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi formaatti huvila & huussi: nännipihat kuntoon

Vierailija
173/266 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Minun esittämä näkemys vastaa 90% MIEHEISTÄ näkemystä.

-Vaikka esiinnyt MIEHENÄ, olet NAINEN, joka ei hyväksy MIESTEN mieltymyksiä, vaan kuvittelet trollaamalla täällä että MIESTEN mieltymykset muuttuisivat, ei ne siitä muutu.

Nainen on parhaimmillaan (Seksual market value) 22-24 vuotiaana, ja tästä on tutkimuksiakin, eli se siitä trollauksesta!

No ei vastaa.

-m

Vierailija
174/266 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei isoja pihoja ei siis mitään meijerihinkkejä. Jotain makua olla pitää.

Vierailija
175/266 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän enemmän keskikokoisista ja suurista nännipihoista jos siis saisi valita. Mutta pienetkään ei ole mitenkään miinusta naiselle. 

Vierailija
176/266 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 09:50"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 09:49"]Jep kiva.. itellä isot rinnat jotka ei muutenkaan mitkään timmit ja lisäksi nuo ISOT (tollasen labello huulirasvan korkuset!!!!!!) epäsymmetriset nännipihat.. ja vasta 19v

ja oon ihan tosissani miettinyt että haluun leikata noi vähintään puolta pienemmiks ja pyöreiks

Älä tee sitä, meitä miehiä on moneen junaan. Ei se kumppanin hyväksyminen nännipihoihin kaadu tai edes seksi.

Täällä av:lla tai internetissä muutenkaan ei sitten tiedä onko täällä kommentoineet oikeasti miehiä vai naisia. Ja onko ne jotain peräkammarin örkkejä vai tavallisia ihmisiä.

Vierailija
177/266 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi isot taloustissit, hyi olkoon.

Vierailija
178/266 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 09:40"]

Mitä mieltä olette? Pitääkö nännin olla pieni, sievä ja pinkki, vai onko vähän isompi, rusehtava nännipiha yhtä kuuma?

Pieni ja pinkki on jotenkin olematon, pikkutytön tai miehen nänni. Joku haalean vaalea, joka ei edes erotu muusta rinnasta on mälsä. Olen itse pitänyt enemmän isommista nänninpihoista. Ja ruskeampi väritys on pelkkä bonus.

t: mies

Monella miehellä on pedon tai homon taipumuksia, naisellinen nainen ei kelpaa.

Eihän ruskeat isot nännit ja pihat ole naiselliset. Et ole ainoa maailmassa.

Vierailija
179/266 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Minun esittämä näkemys vastaa 90% MIEHEISTÄ näkemystä.

-Vaikka esiinnyt MIEHENÄ, olet NAINEN, joka ei hyväksy MIESTEN mieltymyksiä, vaan kuvittelet trollaamalla täällä että MIESTEN mieltymykset muuttuisivat, ei ne siitä muutu.

Nainen on parhaimmillaan (Seksual market value) 22-24 vuotiaana, ja tästä on tutkimuksiakin, eli se siitä trollauksesta!

No ei vastaa.

-m

Jankuti jankuti.

Googletappa miesten naismieltymykset ihan itse, niin huomaat, että universaalisti naismaku on miehillä sama:

Nuori (22-24v), normaalipainoinen, hyvännäköinen, jne.

Et pysty Vauva-palstalla jankkaamalla muuttamaan koko maailman miesten mieltymyksiä, piste.ö

Ihanvitunsama, sulle ei ole silti kukaan antanut mitään oikeutta puhua muiden kuin itsesi puolesta.

Vierailija
180/266 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat tekee naisesta epäsiistin. En voi sille mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi