Miehet! Iso nännipiha; hot vai not?
Mitä mieltä olette? Pitääkö nännin olla pieni, sievä ja pinkki, vai onko vähän isompi, rusehtava nännipiha yhtä kuuma?
Kommentit (266)
Ei koolla niin väliä, mutta ruskeat on vain n**kereillä.
Isot nännipihat on todellakin hot! Varsinkin jos myös rinnat ovat suuret!!! Erittäin himottavat ja kiihottavat. Myös omalla emennällä on isot tissit ja suuret nännipihat, tykkään niistä todella paljon! Tää mun emäntä ei kyl ite pidä tisseistään, eikä muutenkaan oikee kropastaan, minkä vuoksi vaikuttaa seksin määrään, kun ei tykkää olla alasti. No sit harvoin kun jotain tapahtuu niin nautin suuresti ja ihailen isoja tissejä ja suuria nännipihoja! :)
Mat86 kirjoitti:
Isot nännipihat on todellakin hot! Varsinkin jos myös rinnat ovat suuret!!! Erittäin himottavat ja kiihottavat. Myös omalla emennällä on isot tissit ja suuret nännipihat, tykkään niistä todella paljon! Tää mun emäntä ei kyl ite pidä tisseistään, eikä muutenkaan oikee kropastaan, minkä vuoksi vaikuttaa seksin määrään, kun ei tykkää olla alasti. No sit harvoin kun jotain tapahtuu niin nautin suuresti ja ihailen isoja tissejä ja suuria nännipihoja! :)
Pääsisikö niitä katsomaan?
Meinaatko että mies sanoo kun otat vaatteesi pois; ei kelpaa, liian isot nännipihat.
Tapahtui ei ikinä.
Nänni on mitä on.
Seuraava kysymys?
Taitaa nyky"miehet" tykätä eniten miesmäisistä nänneistä ja nänninpihoista. Ranzuita löytyy miehille mieleisiä.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että mies sanoo kun otat vaatteesi pois; ei kelpaa, liian isot nännipihat.
Tapahtui ei ikinä.
naisethan hyppivät seinille jo siitä että vain kelpaavat.
Keskikokoinen, selkeärajainen ja sileä pitää olla. Samoin nännin pitää olla selvästi koholla oleva nuppi, sellainen pikkusormen pään kaltainen. Itse pidän vähän tummemmista nänneistä.
isot nännipihat on hot, jos on isot tissit mutta sitten pienissä ne ei näytä enään hyvältä
1€ kolikko on optimikoko naisen nännipihalle 👍
Hot.
Pienet näyttää miehen nänneiltä. Minä heterona tykkään isoista naisnänneistä.
Mulla on kauniit kiinteät pienet rinnat enkä voisi kuvitellakaan näihin isoa nänninpihaa. Nyt on ehkä euron kolikon kokoiset isoimmillaan.
Eipä tuohon kiinnitä huomiota. Ne ovat sen kokoiset kuin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen josta tuloo maitua.
Maitua!🤣🤣🤣🤣
Noin sanoo pikkulapset ja peräkamarin runkkariaikamiespojat.
Olalle heitettävät tissit, hot or not?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 09:40"]
Mitä mieltä olette? Pitääkö nännin olla pieni, sievä ja pinkki, vai onko vähän isompi, rusehtava nännipiha yhtä kuuma?
Pieni ja pinkki on jotenkin olematon, pikkutytön tai miehen nänni. Joku haalean vaalea, joka ei edes erotu muusta rinnasta on mälsä. Olen itse pitänyt enemmän isommista nänninpihoista. Ja ruskeampi väritys on pelkkä bonus.
t: mies
Monella miehellä on pedon tai homon taipumuksia, naisellinen nainen ei kelpaa.
Pitkät nortin natsat on tosi hot, saa olla sit millaset pihamaat tahansa. Päälle vielä tooosi iso klitoris omnomnom!