Ymmärrätkö miten paljon hoikkuus vaikuttaa miesten kiinnostukseen?
Ymmärrätkö miten paljon hoikkuus vaikuttaa miesten kiinnostukseen?
Kommentit (137)
Toki, ymmärsin tämän jo yläasteella. Miehen kiintymys, kiinnostus ja rakkaus on käänteisesti verrannollinen naisen painoindeksin kanssa.
Itse kun selaan tinderiä tai mitä tahansa nettideittisivustoa tai sovellusta niin harmittelen sitä miten niin moni nainen valitsee herkuttelun sen sijasta että voisi olla parisuhdemateriaalia.. Se tyyliin tai meikkaamiseen käytetty aika on tuon jälkeen aivan turhaa.
Ulinainen kävelee taas tänäänkin sinne Prismaan katsomaan niitä tavallisia pariskuntia. Jookos?
Mä kyllä ymmärrän, että se ei vaikuta. On olemassa paljon miehiä, jotka pitävät pyöreistä naisista.
Ymmärrän ja tämän vuoksi ymmärrän myös sen, että miehet ovat sikoja.
Ei kyllä kiinnosta ko. sukupuoli muutenkaan yhtään.
Vaikuttaa tai ei. Ei kiinnosta. Kuten ei muutenkaan muiden mileipiteet mistään asiasta.
Eipä ole kukaan mies koskaan lähestynyt. t: hoikka koko ikänsä
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole kukaan mies koskaan lähestynyt. t: hoikka koko ikänsä
Ja miksi itse olet kyvytön lähestymään miehiä? On hyvä että olet hoikka mutta ei se kaikkea ratkaise.
Vierailija kirjoitti:
Itse kun selaan tinderiä tai mitä tahansa nettideittisivustoa tai sovellusta niin harmittelen sitä miten niin moni nainen valitsee herkuttelun sen sijasta että voisi olla parisuhdemateriaalia.. Se tyyliin tai meikkaamiseen käytetty aika on tuon jälkeen aivan turhaa.
Syöminen tuottaa enemmän mielihyvää kuin parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Ulinainen kävelee taas tänäänkin sinne Prismaan katsomaan niitä tavallisia pariskuntia. Jookos?
Nääh, tää on u l i sevan miehen aloitus.
Minä olisin sinkkumiehen äärettömän kiitollinen jos ainut asia mitä tarvitsisi tehdä on olla syömättä liikaa.
Ymmärrämmehän, että ap on idiootti inseli, jolla ei käy flaksi edes 400-kiloisen 68-vuotiaan naisen kanssa?
Kyllä (X)
Vierailija kirjoitti:
Toki, ymmärsin tämän jo yläasteella. Miehen kiintymys, kiinnostus ja rakkaus on käänteisesti verrannollinen naisen painoindeksin kanssa.
Vähän sama tilanne on naisen ja miehen painon, komeuden ja statuksen kanssa.
Parempi olla lihava, kun olla parisuhteessa ap:n kanssa.
Taas joku inseli ripuloinu tällaisen.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä ymmärrän, että se ei vaikuta. On olemassa paljon miehiä, jotka pitävät pyöreistä naisista.
Sori, tarkoitin siis että on paljon miehiä, jotka tyytyvät pyöreään naiseen.
Tottakai. En ole koskaan saanut niin paljon huomiota miehiltä kun muutama vuosi sitten alipainoisena (50kg/170cm). Nykyään olen ilmaa (60kg)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrämmehän, että ap on idiootti inseli, jolla ei käy flaksi edes 400-kiloisen 68-vuotiaan naisen kanssa?
Kyllä (X)
"Henkilöhyökkäys on vain oire siitä, että keskustelun hävinnyt osapuoli ollut on huono häviäjä. Muutkin asiantuntijat ymmärtävät tämän ja henkilöhyökkäykseen ryhtynyt menettää lopunkin uskottavuutensa heidän silmissään."
Olkaa ylipainoiset sitten ilamn miehiä, kerran ei kiinnosta lainkaan, kuten sanoitte.
-Tämä on ylipainoisen suojakeino, kun huomaavat, että miehet ei kiinnostu, niin asia käännetään toisinpäin, eli että itseä ei muka kiinnosta.
Kuitenkin illalla parkuu kotonaan yksinäisyyttään ja ottaa sitten liudan koiria tätä paikkaamaan.
Se nyt vaan on biologinen fakta, että mies kiinnostuu lisääntymiskykyisen näköisestä naisesta, eikä mistään läskeistä.
Poikkeuksena fat-loverit, joita on prosentin luokkaa.
(X) Evvk