Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virtsankarkailu. Onko täällä muita?

Vierailija
08.11.2014 |

Aina puhutaan että karkailua on monilla synnyttäneillä naisilla. Juupa juu. Muakin asia hymyilytti vielä silloin kun vaikka aivastaessa tuli lirut housuun. Nyt on toisin. Mulla on liikenneonnettomuuden/sairauden vuoksi ihan järjetöntä karkailua. Rakkoa on tutkittu ja se on kuollut lihas. ihan hyödytön. Lantionpohjan lihakset ovat menossa alamäkeen jumpasta huolimatta. Mua kyllästyttää elää katetroimalla. Mua v.....aa elää näin, että rakko tyhjenee osittain itekseen vaikka yöllä. Mua suututtaa tässä iässä käyttää vaippoja. Ympäri vuorokauden. Kaiken kruunaa lukuisat pissatulehdukset vuosittain. Ja ainut mikä voisi minut pelastaa tästä tilanteesta olisi avanne. Virtsa-avanne. Ugh! Olen puhunut.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä virtsanpidätysvaivat on niin yleisiä mutta huonosti hoidettuja. Niitä pidetään viimeiseen asti pimennossa. Itselläni kestää hypyt ja juoksut, mutta voi tulla housuun ulko-ovella kotiin tultaessa metrin päässä vessasta, vaikka ei hädäntunnetta. Kiusallista. Bondiin liput- kolme tuntia vessatta - jännitystä jo siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän