Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoja kokemuksia naisista sängyssä?

Vierailija
07.11.2014 |

Kysymys näin päin, kun yleensä puhutaan huonoista mieskokemuksista. Eli miehet/naisen kanssa olleet naiset kertokaa..

Kommentit (207)

Vierailija
201/207 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:19"]

Olin ehtinyt nuolla parisen minuuttia, kun neito yllättäen tarrasi hiuksista kiinni, veti pääni pois haarojen välistä ja ilmoitti varsin tylyllä äänellä "nussi mua takaa! Kovaa!" No, mikäs siinä ... en ehtinyt kuin juuri ja juuri samaan kalun sisälle, kun hän alkoi vikisemään (kovaa!) aivan kummallisella äänellä. Siinä vaiheessa vielä lähinnä naureskelin itsekseni, mutta kun muutaman minuutin kuluttua lady alkoi käskyttää vikinän lomasta "raavi mua! viik viik viik kynsi mun persettä! viik viik viik raavi! raavi!", niin tuli varsin ahdistunut olo ja pelivehkeeni sanoi sopimuksen irti. Valehtelin että taidan olla liian kännissä näihin hommiin, puin pikaiseen ja häippäsin. 

[/quote]

no tuohan saattoi olla jollekin toiselle miehelle tosi kivakin konsepti. Yhteensopivuus ei ole aina taattu näissä puuhissa. 

Vierailija
202/207 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 21:24"]

Tämän ketjun innoittamana muistiini palautui hauska suuseksikokemus. Olin tavannut mukavan naisen (ikää muistaakseni jotain 25v) ja päädyimme parin viikon tapailun jälkeen sänkyyn.

Pyysin ottamaan suihin ja nainen totteli kiltisti. Mimmi otti molon suuhun, mutta ei tehnyt mitään, piti vaan penistä suussa kuin lenkkimakkaraa ja pyöritteli silmiään. Ihmettelin että mikäs nyt hätänä.

"Noh?"

"No mä otin sen suuhun?"

"Voitko tehdä jotain, niinku liikuttaa sun huulia edestakaisin?"

"Aijaa emmä tienny että silleen pitää tehdä"

!!!!!!!  

[/quote]

minulla hieman samantyylinen kokemus - jo tosin vuosien takaa.

kannoin baarista naisen kämpille -oli varmaan 15 vuotta vanhempi kuin minä ja ajattelin että nyt saan kyydit, mutta olikin nainen jonka miehet eivät olleet välittäneet sen naisen seksuaalisesta hyvinvoinnista paskan vertaa. Arvelisin että nainen oli silloin noin 40v ja orgasmi oli hänelle täysin kokematon juttu. Kukaan ei ollut koskaan antanut hänelle suuseksiä, eikä hänkään kenellekkään - no minä sitten pyytämään, tunne oli erikoinen =)...

annoin hänelle elämän ensimmäisen orgasmin, juu se ei tullut panemalle- ei.

tekopenikseen kortsu ja niin märkään pilluun se dildo liukui kuin itsestään ja kielihoita klitalle - ja muutaman minuutin päästä nainen nytkyi orgasmissa - itkuhan siitä pääsi.. kaunista sanoisin.

hyvä jälki jäi siitä minulle - muistan tapauksen varmaan hautaan saakka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/207 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:59"]

kymmenet tai sadat miehet sanoo netissä etteivät kehtaisi ajaa Toyotalla.

olet todella rasittava provo.

[/quote]

Mutta jos se ei sovi sinun mielikuvaasi miehistä, niin elä vapaasti omassa haavemaailmassasi, ei se minulta pois ole. Minä kuitenkin tiedän todellisuuden, koska minä elän siinä. 

[/quote]Minäkin elän todellisuudessa ja olen mies. Ja tiedän että olen 100% samaa mieltä itseni kanssa. Enkä ole ikinä miettinyt kenenkään lantionpohjan lihaksia minkäänlaisena kriteerinä. 

Mutta sinä olet selvästi päätöksesi tehyt. Ja mikä parasta tuntemattomien nettikommenttien pohjalta. Mikä sen hienompaa. 

[/quote]

Tuntemattomien, mutta oikeiden ihmisten. Sinä et nyt ymmärrä sitä asiaa, että olin kai nuorena aika naiivi, eikä elämässäni ollut ketään, kuka olisi selittänyt parinvalinnan kriteerejä. 

[/quote]

Ne ovat henkisellä puolella. Sulla ei vain ole vielä syntynyt minkäänmaailman käsitystä siitä. Ajattelit ehkä kalastaa miehen seksillä ja sitten kauhistuit, kun vaikutti siltä, ettei se onnistukaan. En minäkään voinut kalastaa miestä seksillä, ehei (iso ongelmani haluttomuus ja se, että seksi aiheutti häpeää, en siis kyennyt siihen). Mutta minulla oli muita avuja. Kai niitä olivat välittäminen, hyvän haluaminen, jonkinlainen romanttinen rakastaminen (oon siinäkin huono) ja se, että otin toisen samanmoisen, eli yksin jääneen miehen. Mutta hän oli ja on tosi mukava ja meillä on nyt perhe. 

Et ole puhunut sanaakaan tunteista, onko sinulla halua tuntea tunteita miestä kohtaan? No, sitten mene ja tee niin. Tunnut katsovan nyt vain niihin tunteettomiin miehiin, joille olet pelkkä epäkelpo pillu.

[/quote]

Eihän ole. Enkä tosiaan aikonut 'kalastaa miestä seksillä', en ole sellainen ihminen, että mikään noin hölmö ajatus olisi edes käynyt mielessäni. Luulin nuorena, että vähän epätäydellisempiinkin naisiin voi ihastua. No, ei voi. 

Olen ollut ihastunut muutaman kerran, rakastunut kahdesti. Toisella kerralla olin hyvin nuori, toisella aikuinen. Joten minä jo tunsin, eikä se johtanut mihinkään? Mihin sinä kuvittelit sellaisen johtavan?

[/quote]

No olen minäkin ollut ihastunut ja tuntenut tunteita niin, ettei se johda mihinkään. Olen vieläpä ihan kivan näköinen, mutta olin ohan kipsissä, jos olisi pitänyt osoittaa haluavansa sänkyyn. Tai edes suostuvansa. Mies ei halua tutustua kauempaa ettei hukkaa aikaansa. Mutta. En arvostanut seksiä niin korkealle elämässäni, että olisin ajatellut, että mun mahikset on sitten siinä. Mulla on muuta annettavaa. Löysin siis miehen, eikä hän ole mikään komea tai muutenkaan vastannut sellaista miestä, jonka mäkin joskus kuvittelin saavani, vaan mua paljon vanhempi, lyhyt jne. Mutta hän hyväksyi minut sellaisena kuin olen. 

Sähän puhuit omien kriteereiden laskemisesta, että kuinka alas ne voi laskea. Siitä sain kuvan, että sulle ei kelpaa kuka tahansa. En nyt tarkoita ketään, joka satuttaa sua, mutta kai niitä vajavaisia miehiäkin löytyy ulkonäkö- ja myös seksinharrastusrajoitteineen. Jos et heitä huoli niin se on sitten sinun valintasi olla ilman miestä. 

Yksi minun miesystäväni ennen nyk miestäni oli jo 40-vuotiaana impotentti. (Kaikki lääkkeet kokeiltiin, ei auttaneet) Silti meillä oli tosi läheistä ja lämmintä meininkiä sängyssä. Ei hän sitä impotenttiyttään turuilla ja toreilla kailottanut. Eikä ollut netissä! Mun piti ensin tutustua häneen, että tämmöinen "onnenkantamoinen" paljastui. Mulle yhdyntäkammoisena se sopi tosi hyvin.

Vierailija
204/207 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä, että tämä impotentti mies oli ulospäin täysin mun "kriteereiden ulkopuolelta", eli huonohampainen, rokonarpinen, ei kovin älykkään oloinen (paljastui myöhemmin alkuharhaksi tosin, eli tutustuessani häneen jutut muuttuivat vähemmän itsekehuviksi, eli normaaleiksi) ja olipa vielä suojatyössä! Mutta hänellä oli lämmin sydän ja sellaista tarttin, siksi ajattelin, että katsotaans tääkin kortti, kun hän kiinnostui minusta. 

Ja vaistoni veti oikeaan sitten juuri siinäkin asiassa, mikä oli mun oikea traumani (yhdyntäkammo ja -kyvyttömyys siihen lähestulkoon).

Vierailija
205/207 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 08:22"]

Tylsät, häpeilevät, epävarmat naiset on pahimpia. Läskit, raskausarvet ja levinneet meikit EI HAITTAA PASKAN VERTAA. Se haittaa, jos koko ajan rajoittelee sen takia. Vittu että se ärsyttää. Kanna itsesi ja vartalosi itsevarmasti niin mies kiihottuu siitä AINA. Ihan rehellisesti, mielummin panen (tai alan suhteeseen) ylipainoisen ja ei-niin-viehättävän naisen kanssa joka on sängyssä rietas ja itsevarma ja tekee kaikkea hauskaa josta molemmat tykkää. Kokeilunhalua ja seksin iloa siis. Kun mallin tai missin kanssa joka selittelee ku "tästä pitäis vähän saada pois" ja käyttäytyy sängyssä kuin lahna-jumalatar jonka ei tarvi kuin avata jalat, koska se pelkästään on miehelle täydellinen palkinto. Sen verran voit vaikuttaa, että pliis aja karvat pois. Miehet tykkää antaa suuseksiä. Ja on ällöttävää nuolla, ellei ole posliini.

[/quote]

Hyvä tämä viesti, ensin paatos siitä miten naisen täytyy olla sinut itsensä kanssa ja rumakin nainen sytyttää, jos nainen on halukas ja itsevarma. Ja sitten tämä antikliimaksi KARVOJA EI SAA OLLA. :D Joo, mä en ainakaan posliiniksi ajelisi vaikka maksettaisiin.

Vierailija
206/207 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka ei osaa heittäytyä seksiin on huonoa seksiseuraa. Minulla oli pitkä suhde naisen kanssa, joka koko ajan mietti "mitä hän mistäkin saa". Kyllä minäkin mietin mitä hän mistäkin saa.... Toisaalta hän oli hyvinkin estoton, mutta salaman nopeasti tilanne saattoi muuttua. Jos vahongossa työnsin kullin liian syvälle ja se hieman sattui häntä, niin hän saattoi lyödä ja haukkua minut kesken seksin. Sairasta. En ole aiemmin törmännyt moiseen tapaukseen ja minullakin seksisuhteita ja parisuhteistakin on aika monta kokemusta. Hän murensi itsetuntoani todella paljon tuollakin saralla. Hän ei kuitenkaan ollut sängyssä dom, eikä siihen suostunut kun joskus kysyin. Sub hän oli, mutta estot estivät häntä nauttinasta ilman viiniä tai muita päihteitä.

Vierailija
207/207 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa lukea runsaslukuisia viestejä, joissa miehet vaativat naisilta karvoituksen posliiniksi ajelua. Itse miehenä en ole ymmärtänyt, mikä miehiä posliinissa kiihottaa. Evoluutiossa kehittyneeseen kiinnostukseen se tuskin liittyy, jos sitten ei jollain tavalla pedofiliaan. Tätä en kuitenkaan usko.

Kyse taitaa olla siitä, että miehet ovat nähneet nettikuvissa liikaa karvansa ajelleita naisia ja ovat ehdollistaneet itsensä karvattomuudelle. Vielä 90-luvulla karvat eivät olleet mikään ongelma kenellekään. Jos haluaa naisen pöksyihin, sieltä todennäköisesti löytyy karvoitusta.

Joku mies kirjoitti, miten ei halunnut menettää poikuuttaan "karvaisen" tytön kanssa. Voi voi. Ehkä on tytön kannalta todellakin parempi, että ei joutunut kaltaisesi aika ilkeän kaverin panemaksi. Herrasmies olla pitää, jos sänkyyn aikoo. Mahtaako karvojen välttelijä olla vieläkään vaatimuksineen päässyt poikuudestaan eroon?

Itse kannustankin naisia miettimään, onko karvojen ajelu sitä, mitä haluatte. Se nimittäin ei ole tutkitusti kovin terveellistä. Karvoitus on evolutiivisessa mielessä hyödyllistä - se suojaa alapäätä monin tavoin. Eikä normaalihygienialla karvoitus haise pahalta, vaikka joku luulottelija niin tänne kirjoittikin.

Maailmasta löytyy paljon fiksuja miehiä, jotka ymmärtävät, että aikuisen naisen ja miehen sukuelinten ympärillä kasvaa karvaa. Moni jopa pitää karvoituksesta myös seksuaalisesti. Kummallinen karvattomuusvaatimus on omituinen osa nykykulttuuria. Muoti-ilmiö saisi mennä pikku hiljaa ohi. Älkää ainakaan lapsianne kasvattako tähän omituiseen karvojen pelkäämiskulttuuriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi