Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoja kokemuksia naisista sängyssä?

Vierailija
07.11.2014 |

Kysymys näin päin, kun yleensä puhutaan huonoista mieskokemuksista. Eli miehet/naisen kanssa olleet naiset kertokaa..

Kommentit (207)

Vierailija
161/207 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:02"]

Joko tuo yksi on todella poikkeava, joku huomattava epämuodostuma tai ehkä paha ihosairaus tms., jolloin hänen on mielestäni turha tulla nurisemaan enemmistömielipiteistä ja lähinnä yhden yön jutuista kertovaan ketjuun siitä miten kaikilla miehillä on kohtuuttomat odotukset naisia kohtaan, tai sitten hänen itsetunto on todella pohjilla ja hän liioittelee rankasti. En minäkään harrastaisi yhden yön juttuja, koska en usko että monikaan mies minusta sellaisessa kontekstissa viehättyisi ja vaikka viehättyisi niin en uskalla sellaiseen lähteä. Mutta olen silti saanut tyydyttävän seksielämän ja perheen. Jos olisin uskonut tuollaista jauhamista, että kaikilla miehillä on täysin epärealistiset käsitykset naisten todellisuudesta, niin olisi jäänyt ihan varmasti molemmat saamatta. Siksi harmittaa että yksi toitottaa omia hypoteettisista torjunnoista muodostuneita traumojaan totuutena. Minun kokemusperäinen totuus on että ylipainosta ja karvoista ja riippuvista rinnoista ja kenties vähän löysästä värkistäkin huolimatta voi ihan reippaasti harrastaa seksiä ainakin joidenkin miesten kanssa. Ota ihmiset ihmisinä äläkä homogeenisenä massana, niin on joku mahdollisuus onnistua. Anteeksi off-topic.

[/quote]

Missä minä sanoin, että minusta miehillä olisi kohtuuttomat vaatimukset? En itse asiassa ole sitä mieltä (tai no olen kyllä joissain tapauksissa, mutta se, etten minä kelpaa, ei kuulu siihen kategoriaan), minusta on täysin luonnollista, ettei kaltaiseni nainen kelpaa suhteeseen tai seksiin. En minä syytä miehiä, ei tietenkään kukaan halua huonoa seksiä! 

Vierailija
162/207 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sanonut ettei nainen TOSIAAN kelpaa suhteeseen miehen kanssa jos on riippuvat rinnat, ruma alapää tai löysä värkki, edes yksi noista: " Mutta vaikka riippuville rinnoille, rumalle alapäälle tai löysälle värkille ei realistisesti kauhean paljoa voi itse tehdä. Jotain toki, mutta ei riittävän paljoa. Ja jos on jokin noista ongelmista, niin ei tosiaan voi seurustella. Ei silloin ole mikään marttyyri, vaan realisti." Mielestäsi tuo on realistinen tulkinta mm. tämän ketjun kommenteista. Olet väärässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/207 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi antoi...

Koska seksi ei ole niin iso asia nykyään.

1. Saattoi ajatella, että siitä on jo vähän aikaa kun viimmeksi, kun toi nyt vonkaa niin miksei, olankohautus.

2. Halusi kerätä kokemuksia, ja sinä olit paikalla.

3. Säälistä ja itselle yksi pano lisää listaan.

4. Ajatteli, että jos tässä nyt kuitenkin tulis jotain, mutta tilanteen ollessa päällä ei innostunut.

Niin se vaan on, yks pano sinne tai tänne, kunhan tyyppi ei ole uhkaava. Ei se naisillekkaan aina niin vakavaa ole. Juttu on vaan siinä, että jos nainen ei ole innostunut susta niin ei se paljon temppuja tarjoa.

En väitä, että sellaset panot loppupeleissä edes kannattaa kummankaan osapuolen kohdalla, mut elämä on.

Nainen 36

Vierailija
164/207 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:17"]

Olet sanonut ettei nainen TOSIAAN kelpaa suhteeseen miehen kanssa jos on riippuvat rinnat, ruma alapää tai löysä värkki, edes yksi noista: " Mutta vaikka riippuville rinnoille, rumalle alapäälle tai löysälle värkille ei realistisesti kauhean paljoa voi itse tehdä. Jotain toki, mutta ei riittävän paljoa. Ja jos on jokin noista ongelmista, niin ei tosiaan voi seurustella. Ei silloin ole mikään marttyyri, vaan realisti." Mielestäsi tuo on realistinen tulkinta mm. tämän ketjun kommenteista. Olet väärässä!

[/quote]

No ok sitten, mutta on se silti todella äärimmäisen epätodennäköistä. Ja minussa joka tapauksessa on sellaisia vikoja, etten voisi kelvata. 

Vierailija
165/207 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vielä nuo kaikki kolme on suhteellisia ominaisuuksia. Jos on selvä henkistäkin hyvinvointia haittaava poikkeama jossakin fyysisessä ominaisuudessa, niin lääketiede saattaa pystyä auttamaan, jopa kunnallisella puolella. Jos on piirteiltään ihan normaalin rajoissa, niin ongelma ei ole niin vakava että ei "tosiaan kelpaisi suhteeseen". Jokaisella on jotakin häikkää, jos ei nyt niin vähintään iän myötä, joitakin vajavaisuuksia voi kompensoida, jotkut on yhteensopivuuskysymyksiä, joitakin voi korjata ja joidenkin kanssa on vain opittava elämään.

Vierailija
166/207 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:24"]

Lisäksi vielä nuo kaikki kolme on suhteellisia ominaisuuksia. Jos on selvä henkistäkin hyvinvointia haittaava poikkeama jossakin fyysisessä ominaisuudessa, niin lääketiede saattaa pystyä auttamaan, jopa kunnallisella puolella. Jos on piirteiltään ihan normaalin rajoissa, niin ongelma ei ole niin vakava että ei "tosiaan kelpaisi suhteeseen". Jokaisella on jotakin häikkää, jos ei nyt niin vähintään iän myötä, joitakin vajavaisuuksia voi kompensoida, jotkut on yhteensopivuuskysymyksiä, joitakin voi korjata ja joidenkin kanssa on vain opittava elämään.

[/quote]

Niin, mutta jos ei voi tarjota hyvää seksiä, tai ollenkaan seksiä(jos miehellä ei seiso naisen kanssa), niin ei sitä kyllä millään voi kompensoida. Siitähän tässä on kysymys. 

Vierailija
167/207 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joo, jos nyt saisit edes kerran elämässäsi pillua. Oikeasti, luuletko tosiaan, ettei kokemattomuutesi näy tesktistäsi? Voi miten noloa!! :D

[/quote]

Naisista melkein kaikilla on normaalisti eriparitissit :DD on epänormaalia jos ne ovat täysin synmetriset

[/quote] Tsot tsot rumat tytöt. Pienoinen ero tissien koossa ei haittaa mutta kun kuppikoko on A/C tai toinen nänni katsoo varpaisiin, kun toinen toljottaa eteenpäin, se on se minun turn off. 

Ja kyllä pimppaa on vongattu ja saatu. Keikkamuusikon elämä antaa siihen mahikset.

Vai että on täysin "synmetriset" rinnat epänormaalit. Katsopas seuraavan kerran vaikka uimahallin saunassa tai kylpylän pukuhuoneessa miten epänormaalit ne on..... Tosin minä puhun vain n. parinsadan naisen otannalla. Voihan se olla, että minun kohdalleni on enemmän näitä epänormaaleja samaparitissejä sitten sattunut. Ja hyvä niin! 

En todellakaan jätä eriparitissien omistajaa panematta, jos kottarainen on muuten ok. Toteutus vaan vaatii tiettyjen asentojen välttelyä. That´s it.

Vierailija
168/207 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta jos ei voi tarjota hyvää seksiä, tai ollenkaan seksiä(jos miehellä ei seiso naisen kanssa), niin ei sitä kyllä millään voi kompensoida. Siitähän tässä on kysymys. 

En osallistunut aiemmin tähän keskusteluun, mutta jos ei seiso naisen kanssa niin on sitä muutakin seksiä olemassa. Suuseksi, sormet ja leluja dildot ja vibraattorit.

Naisen puolelta mietittyttäisi se onko mitään mistä mies nauttii? Eturauhasen stimulointi? Jos ei seiso, tai ole koko penistä, niin se on vähän sama asia kuin jos nainen olisi halvaantunut vyötärön alapuolelta, eikä penetraatio tai mikään koskaan tuntuisi, mutta kyllä sellaisetkin naiset voivat harrastaa seksiä, on se silti läheistä kanssakäymistä.

Nainen

Vierailija
169/207 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:35"]

En osallistunut aiemmin tähän keskusteluun, mutta jos ei seiso naisen kanssa niin on sitä muutakin seksiä olemassa. Suuseksi, sormet ja leluja dildot ja vibraattorit.

Naisen puolelta mietittyttäisi se onko mitään mistä mies nauttii? Eturauhasen stimulointi? Jos ei seiso, tai ole koko penistä, niin se on vähän sama asia kuin jos nainen olisi halvaantunut vyötärön alapuolelta, eikä penetraatio tai mikään koskaan tuntuisi, mutta kyllä sellaisetkin naiset voivat harrastaa seksiä, on se silti läheistä kanssakäymistä.

Nainen

Niin tai sitten vain ottaa naisen, jonka kanssa seisoo!

Vierailija
170/207 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole erityisen kranttu mutta haisu-vitut ei mun kanssa seksiä harrasta . Nuorena miehenä ne vielä menetteli mutta kun ikää kartui sitä tuli meikäläinen aika nirsoks i. varsinkin kun naiset piiritti ahkerastri .

Ensimäiset vienotuoksu pimpit oli taivas !! Haisuvittukin menettelee mutta suu seksi jää kyllä vähemälle .

Vierailija
171/207 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:41"]

[/quote]

[/quote]

Parisuhteessa rakastellaan persoonan kanssa, ei tissien tai värkin ulkomuodon. Ja mies voi rakastua sinuun vioistasi huolimatta. Tämä on fakta. Et ehkä tse halua muuttaa mielipidettäsi siitä, millaisen miehen puutteellisena saat, mutta voit saada miehen. Miten rullatuolissa oleva saa miehen? Ja mä uskoin aikoinaan, että kaikki miehet ottaisivat mieluummin huoran kuin minut, silti mulla on mies. 

Sä et vain hyväksy mitä miestä tahansa, se on tasan näin, äläkä yritä jankuttaa paskaa ja sanoa muuta. Koska on olemassa ihan helvetin rumia miehiä tai miehiä estoisuus yms  traumoilla, jotka ovat muuten mukavia ihmisiä. He olisivat varmasti kiljuen sängyssä kenen naisen kanssa tahansa. Mutta kun SULLE ei kelpaa. Luuletko sä, että nuo miehet kulkevat netissä arvostelmassa naisten pillua? Ei täällä ole pahasti sanomassa kuin sellaiset, joilla on itsellä korvien välissä vikaa, vaikka heppi olisikin melkoinen. 

Sä et edes heitä halua.

Vierailija
172/207 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Tai vielä: aina voit etsiä aseksuaalin miehen. Heitäkin on, jotka haluavat perheen. Tai sitten voit jatkaa traumasi parissa, mutta älä ala selittää, että olet tahdottomasti vailla perhettä. Sä et ole yrittänyt. Se on ihan paskaa valittaa silloin.

Vierailija
173/207 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:49"]

[/quote]

[/quote]

Parisuhteessa rakastellaan persoonan kanssa, ei tissien tai värkin ulkomuodon. Ja mies voi rakastua sinuun vioistasi huolimatta. Tämä on fakta. Et ehkä tse halua muuttaa mielipidettäsi siitä, millaisen miehen puutteellisena saat, mutta voit saada miehen. Miten rullatuolissa oleva saa miehen? Ja mä uskoin aikoinaan, että kaikki miehet ottaisivat mieluummin huoran kuin minut, silti mulla on mies. 

Sä et vain hyväksy mitä miestä tahansa, se on tasan näin, äläkä yritä jankuttaa paskaa ja sanoa muuta. Koska on olemassa ihan helvetin rumia miehiä tai miehiä estoisuus yms  traumoilla, jotka ovat muuten mukavia ihmisiä. He olisivat varmasti kiljuen sängyssä kenen naisen kanssa tahansa. Mutta kun SULLE ei kelpaa. Luuletko sä, että nuo miehet kulkevat netissä arvostelmassa naisten pillua? Ei täällä ole pahasti sanomassa kuin sellaiset, joilla on itsellä korvien välissä vikaa, vaikka heppi olisikin melkoinen. 

Sä et edes heitä halua.

[/quote]

Olen normaalijärkinen, joten ei minulle tarvitse lässyttää, kuin olisin 5-vuotias kehitysvammainen. Maailma on raadollinen paikka, eikä se siitä muuksi muutu, vaikka kuinka yrittäisit selittää itsellesi(?) ettei miehet oikeasti ajattele noin. Kyllä ajattelee. Siksi he niin nettiin kirjoittavat. SE on fakta. 

Vierailija
174/207 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:28"]

... Maailma on raadollinen paikka, eikä se siitä muuksi muutu, vaikka kuinka yrittäisit selittää itsellesi(?) ettei miehet oikeasti ajattele noin. Kyllä ajattelee. Siksi he niin nettiin kirjoittavat. SE on fakta. 

[/quote]

Ja yhtä suurella (tai vähän suuremmallakin) varmuudella voin todeta, että olet väärässä. Nettiin kirjoittavat miehet eivät ole yhtä kuin kaikki miehet. Ja edes kaikki nettiin kirjoittavat miehet eivät ole aivottomia tolloja. SE on fakta. Olet saanut useita vastauksia, joissa esimerkein on perusteltu, että kaikenlaiset epätodennäköisiltäkin tuntuvat pariutumiset ovat mahdollisia. Sinun tapauksessasi on tosin yksi este (ei se mitä ajattelet, olipa se mitä tahansa): oma asenteesi. Mutta sitä voit muuttaa.

muuan mies minäkin

Vierailija
175/207 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:41"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:28"]

... Maailma on raadollinen paikka, eikä se siitä muuksi muutu, vaikka kuinka yrittäisit selittää itsellesi(?) ettei miehet oikeasti ajattele noin. Kyllä ajattelee. Siksi he niin nettiin kirjoittavat. SE on fakta. 

[/quote]

Ja yhtä suurella (tai vähän suuremmallakin) varmuudella voin todeta, että olet väärässä. Nettiin kirjoittavat miehet eivät ole yhtä kuin kaikki miehet. Ja edes kaikki nettiin kirjoittavat miehet eivät ole aivottomia tolloja. SE on fakta. Olet saanut useita vastauksia, joissa esimerkein on perusteltu, että kaikenlaiset epätodennäköisiltäkin tuntuvat pariutumiset ovat mahdollisia. Sinun tapauksessasi on tosin yksi este (ei se mitä ajattelet, olipa se mitä tahansa): oma asenteesi. Mutta sitä voit muuttaa.

muuan mies minäkin

[/quote]

Minusta tuntuu, että käsitätte kaikki minut ihan oudosti. En ole kertaakaan sanonut, että se, ettei kaltaiseni kelpaa suhteeseen, tekisi miehistä jotain hirviöitä tai tolloja. Minusta on ihan täysin ymmärrettävää, että miehelle tärkeä parinvalintakriteeri on hyvä seksi. Ei siinä ole minusta mitään pahaa tai väärää! MUTTA: Minä en pysty sitä tarjoamaan, joten en voi koskaan pariutua tai harrastaa seksiä. 

Ymmärtäkää nyt, etten minä mitenkään kritisoi miehiä tästä nimenomaisesta vaatimuksesta, puhun tästä vain omalta kannaltani! Minussa on sellaisia vikoja, joiden takia suhde ei ole mahdollinen. MINUSSA siis, ei miehissä. 

Vierailija
176/207 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtetään ymmärretään. Kyse on siinä että olet aika lailla väärässä. Maailma on täynnä pienimunaisia, rumia, löysävaginaisia, pienirintaisia, frigidejä, erektio häiriöistä kärsiviä ym. Ihmisiä, jotka ovat parisuhteessa. Monet hyvissä sellaisissa.

Se, että pidät nettikeskusteluita tosi maailman realiteetteina on se naurettava juttu.

Vierailija
177/207 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:38"]

Ymmärtäkää nyt, etten minä mitenkään kritisoi miehiä tästä nimenomaisesta vaatimuksesta, puhun tästä vain omalta kannaltani! Minussa on sellaisia vikoja, joiden takia suhde ei ole mahdollinen. MINUSSA siis, ei miehissä. 

[/quote]

No okei, onnistuit. Sait herätettyä pitkällisellä vänkäämiselläsi mielenkiintoni ja ennenkaikkea uteliaisuuteni. Voisitko kertoa meille mikä/mitkä on ne niin kauhistuttavat viat että kukaan mies ei ikinä milloinkaan voisi sinuun tykästyä tai rakastua? Tän on pakko olla jotain elämää suurempaa kun ottaa huomioon kaikki ne erikoisemmatkin pariskuntaviritykset mitä minäkin olen vuosien varrella nähnyt.

Vierailija
178/207 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 16:01"]

Ymmärtetään ymmärretään. Kyse on siinä että olet aika lailla väärässä. Maailma on täynnä pienimunaisia, rumia, löysävaginaisia, pienirintaisia, frigidejä, erektio häiriöistä kärsiviä ym. Ihmisiä, jotka ovat parisuhteessa. Monet hyvissä sellaisissa. Se, että pidät nettikeskusteluita tosi maailman realiteetteina on se naurettava juttu.

[/quote]

Ehkä, mutta onko kukaan ollut mitään noista JO suhteen alkaessa? Ei. Ehkä ihmiset ei jätä vaikka 20 vuoden kumppania noiden vikojen takia, mutta ei kukaan myöskään aloita suhdetta sellaisen ihmisen kanssa, jossa noita vikoja on. 

Vierailija
179/207 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:07"]

[/quote]

No okei, onnistuit. Sait herätettyä pitkällisellä vänkäämiselläsi mielenkiintoni ja ennenkaikkea uteliaisuuteni. Voisitko kertoa meille mikä/mitkä on ne niin kauhistuttavat viat että kukaan mies ei ikinä milloinkaan voisi sinuun tykästyä tai rakastua? Tän on pakko olla jotain elämää suurempaa kun ottaa huomioon kaikki ne erikoisemmatkin pariskuntaviritykset mitä minäkin olen vuosien varrella nähnyt.

[/quote]

En ole tarpeeksi kaunis, jotta minuun voisi ihastua tai rakastua, mutta en puhunut siitä, vaan siitä, ettei kukaan edes huolisi minua suhteeseen. Kyllähän sellaisia suhteita toki on vaikka kuinka, joissa on vain tyydytty toiseen, kun ei olla saatu haluttua kumppania, mutta siinäkin on rajansa, että miten paljon on valmis alentamaan rimaansa. Minulla on ongelmia lantionpohjanlihasten kanssa (plus alapääni on todella ruma), joten siksi minuun ei voisi kukaan edes tyytyä. Enkä muutenkaan ole mikään missi. 

Vierailija
180/207 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:07"]

[/quote]

[/quote]

En ole tarpeeksi kaunis, jotta minuun voisi ihastua tai rakastua, mutta en puhunut siitä, vaan siitä, ettei kukaan edes huolisi minua suhteeseen. Kyllähän sellaisia suhteita toki on vaikka kuinka, joissa on vain tyydytty toiseen, kun ei olla saatu haluttua kumppania, mutta siinäkin on rajansa, että miten paljon on valmis alentamaan rimaansa. Minulla on ongelmia lantionpohjanlihasten kanssa (plus alapääni on todella ruma), joten siksi minuun ei voisi kukaan edes tyytyä. Enkä muutenkaan ole mikään missi. 
[/quote]
Sulla on kyllä itsetunnossa niin paljon parannettavaa että huh huh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi