Sopeutuminen pieneen ison jälkeen?
Miten teillä on onnistunut sopeutuminen pienempään penikseen ison jälkeen? Vinkkejä, miten helpottaa sopeutumista?
Itselläni on nyt tällainen tilanne ja olen ihan ihmeissäni. Jotenkin tuntuu, että joudun tavallaan tietoisesti keskittymään pienempään penikseen, jännittämään alapäätä ym. kun taas aiemmin paksu penis itsessään venytti paikkoja automaattisesti ja se riitti tuomaan nautintoa. Ja tämä vie tietyllä tavalla spontaaniutta vähän koko hommasta.
Ja tarkennetaan, että ihan tämä nykyisenikin on normaalikokoinen, mutta entisellä oli ERITTÄIN kookas (paksu) penis. Ja muiden kanssa en ole ollut.
Kommentit (12)
Et sä siihen "normikokoiseen" pikkupiliin koskaan enää totu. Vaihda takaisin siihen isokyrpäiseen.
Jos olet ollut vain näiden kahden miehen kanssa niin mistä tiedät mikä on "normaali" paksuus?
Miten paksu oli exän penis ja miten paksu nykyinen, noin arviolta?
Määrittele normaali.
Miten teillä on onnistunut sopeutuminen pienempään penikseen ison jälkeen? Vinkkejä, miten helpottaa sopeutumista? Itselläni on nyt tällainen tilanne ja olen ihan ihmeissäni. Jotenkin tuntuu, että joudun tavallaan tietoisesti keskittymään pienempään penikseen, jännittämään alapäätä ym. kun taas aiemmin paksu penis itsessään venytti paikkoja automaattisesti ja se riitti tuomaan nautintoa. Ja tämä vie tietyllä tavalla spontaaniutta vähän koko
hommasta. Ja tarkennetaan, että ihan tämä nykyisenikin on normaalikokoinen, mutta entisellä oli ERITTÄIN kookas (paksu) penis. Ja muiden kanssa en ole ollut.
Kokemusta on
Jos olet ollut vain näiden kahden miehen kanssa niin mistä tiedät mikä on "normaali" paksuus? Miten paksu oli exän penis ja miten paksu nykyinen, noin arviolta? Määrittele normaali.
No, en ole mitannut nykyiseni penistä, mutta on ehkä tuollaisen perus grillimakkaran kokoinen - kun taas exällä oli niin paksu ettei sormet yltäneet edes ympäri.
Ymmärrän tuskasi tottua sellaiseen. Kannattaa ottaa exä takaisin.
No, en ole mitannut nykyiseni penistä, mutta on ehkä tuollaisen perus grillimakkaran kokoinen - kun taas exällä oli niin paksu ettei sormet yltäneet edes ympäri.
entisellä oli ERITTÄIN kookas (paksu) penis. Ja muiden kanssa en ole ollut.
Taidat olla "koolla ei ole väliä" emävalheen uhri...
Herranen aika, en kai minä nyt kumppania peniksen koon perusteella valitse!!! Enkä myöskään etsi täältä tuollaisia kommentteja. Tarkoitukseni oli asialliseen kysymykseen kysyä asiallisia vastauksia. Ja se, että tämä asia minua jonkin verran vaivaakin ei tarkoita ettenkö pitäisi nykyistä muuten ehkä noin ziljoona kertaa exääni parempana miehenä. En itsekään usko "koolla ei ole väliä" valheeseen, mutta en myöskään siihen, että koko olisi miehessä tärkeimpien ominaisuuksien joukossa.
En tiedä onko meillä eri kokoiset Atrillit, mutta meillä ainakin on juuri tuon n. 12-14 pitkä ja 11-12 paksu - eli sen verran, mitä aina sanotaan keskimääräiseksi.
entisellä oli ERITTÄIN kookas (paksu) penis. Ja muiden kanssa en ole ollut.
Näihin muutamiin tämänhenkisiin ei sitten kannata kiinnittää huomiota, sillä ne ovat kaikki tod. näk. yhden ja saman miehen kirjoittamia. Fetissejä on niin monenlaisia.
Että oikein ziljoona kertaa parempi. Jätit kuitenkin jonkin ihan pienen ongelman takia. Seuraava onkin sitten paremmuudessaan jo ihan toisella tasolla, jollain tähtitieteellisellä :)
Ja se, että tämä asia minua jonkin verran vaivaakin ei tarkoita ettenkö pitäisi nykyistä muuten ehkä noin ziljoona kertaa exääni parempana miehenä.
Sori.
12–14 cm pitkä ei todellakaaj ole keskikokoinen, van pieni.
p i e n i !
jumppaa
jumppaa
ja vielä
jumppaa lisää