Miten tulkitsisit tällaista käytöstä? En ymmärrä..
Henkilö on nimenomaisesti sanonut että haluaa olla seurassani ja tehnyt asioita sen eteen että vietämme aikaa yhdessä. Sitte kun yhdessä olemme, hänen käytös on välillä todella ristiriitaista. Mökötystä/välttelyä jne. Tilanteessa on muitakin ihmisiä. Mutta kuinka voi olla mahdollista että käyttäytyy näin sellaisen henkilön seurassa jonka seuraan on nimenomaan itse tieten tahtoen halunnut?
Kommentit (24)
Mies on mustasukkainen, epävarma oletko kiinnostunut hänestä.
Pelkää, että kiinnostutkin jostain miehestä, joka on seurassanne.
Jos olet normaalin ystävällinen muille miehille, epävarma ja mustasukkainen mies kokee sen uhkana, että menettää sinut tuolle miehelle ja hänen mustasukkaisuus paljastuu tuollaisena mököttämisenä ja eristäytymisenä. Pelkää siis, että sinun kiinnostus häneen lopahtaa, jätät hänet ja otatkin sen toisen miehen.
Tiedän, mistä puhun, sillä itse olin nuorena mustasukkainen ja käyttäydyin juuri noin.
Ap on tuskin enää paikalla mutta... siis onko tämä ystävä nimenomaan mies vai olettaako osa keskustelijoista näin??
Mielestäni tässä olisi teillä keskustelun paikka. Voi olla, että hän vain haluaa sinulta jotain. Tai saattaa olla vain juro.
Jos keskustelu ei johda mihinkään, niin kyllä pitäisin etäisyyttä. Älä aloita mitään, joka sitoo sinua. Pidä oma kämppä varalla, kunnes olet varma tilanteesta. .