Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tulkitsisit tällaista käytöstä? En ymmärrä..

Vierailija
21.09.2021 |

Henkilö on nimenomaisesti sanonut että haluaa olla seurassani ja tehnyt asioita sen eteen että vietämme aikaa yhdessä. Sitte kun yhdessä olemme, hänen käytös on välillä todella ristiriitaista. Mökötystä/välttelyä jne. Tilanteessa on muitakin ihmisiä. Mutta kuinka voi olla mahdollista että käyttäytyy näin sellaisen henkilön seurassa jonka seuraan on nimenomaan itse tieten tahtoen halunnut?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tässä olisi teillä keskustelun paikka. Voi olla, että hän vain haluaa sinulta jotain. Tai saattaa olla vain juro.

Jos keskustelu ei johda mihinkään, niin kyllä pitäisin etäisyyttä. Älä aloita mitään, joka sitoo sinua. Pidä oma kämppä varalla, kunnes olet varma tilanteesta. .

Vierailija
22/24 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mustasukkainen, epävarma oletko kiinnostunut hänestä.

Pelkää, että kiinnostutkin jostain miehestä, joka on seurassanne.

Jos olet normaalin ystävällinen muille miehille, epävarma ja mustasukkainen mies kokee sen uhkana, että menettää sinut tuolle miehelle ja hänen mustasukkaisuus paljastuu tuollaisena mököttämisenä ja eristäytymisenä. Pelkää siis, että sinun kiinnostus häneen lopahtaa, jätät hänet ja otatkin sen toisen miehen.

Tiedän, mistä puhun, sillä itse olin nuorena mustasukkainen ja käyttäydyin juuri noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/24 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tuskin enää paikalla mutta... siis onko tämä ystävä nimenomaan mies vai olettaako osa keskustelijoista näin??