Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisitteko te tässä tilanteessa miehelle?

Vierailija
06.11.2014 |

Mies ilmoitti menevänsä lauantaina illalla kaveinsa luokse johonkin "poikien iltaan" eli suomeksi ryyppäämään. Mä sitten tietysti suutuin, koska sunnuntaina on isänpäivä ja olisi ollut kiva viettää sitä jotenkin muuten kuin niin että isä on krapulassa. Lisäksi mies ITSE kutsui minun vanhempani ja omat vanhempansa sunnuntaina meille isänpäivälounaalle. Ärsyttää aika paljon, että kutsutaan vieraita ja ollaan itse krapulassa.... Suutunko mä teidän mielestä turhaan vai aiheesta?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Mistäs sinä miehesi sunnuntaisen olotilan osaat ennustaa? Nalkutatko useinkin turhanpäiväisistä asioista?

Vierailija
2/55 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs automaatio on suuttua, jos kumppani menee kavereiden kanssa viettämään iltaa? Vaiko sun miehes juo aina niin paljon, että on takuuvarmasti krapulassa seuraavan päivän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se sun miehes sun isäs ole.

Vierailija
4/55 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi. Tosin tiedän, että mieheni ei olisi krapulassa seuraavana päivänä.

Vierailija
5/55 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi.

Vierailija
6/55 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä minäkii pahastunu.

Vierailija
7/55 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaaja ei edes tarvitse syytä suuttuakseen miehelle.

Vierailija
8/55 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos mies menee tuollaisiin mukaan niin juo kyllä aina reilusti. Nukkuu ensin puoleenpäivään ja sitten makaa sohvalla loppupäivän. Enkä suuttuisi jos menisi joskus muulloin, mutta kun pitää mennä juuri isänpäiväksi ja niin että on kutsunut meille vieraita seuraavalle aamupäivälle...

Vierailija
9/55 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin, jos todella olisi näkyvästi krapulassa. En nyt etukäteen tietenkään. Vai meinaatko, että niitä sunnuntain tarjottavia pitää olla ostamassa ja kokkaamassa silloin la-iltana ja aikaisin su-aamuna?

Vierailija
10/55 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:27"]

Suuttuisin, jos todella olisi näkyvästi krapulassa. En nyt etukäteen tietenkään. Vai meinaatko, että niitä sunnuntain tarjottavia pitää olla ostamassa ja kokkaamassa silloin la-iltana ja aikaisin su-aamuna?

[/quote]

ei aikaisin su aamuna, mutta vieraat tulee klo 12 ja ruokana on liha jonka kyllä vaatii monen tunnin valmistuksen....

Vierailija
11/55 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se nyt ees isänpäivänään saa maata? Mitä vaikuttaa suuttua? Syökää sunnuntaina hyvin ja maatkaa vieraiden lähdettyä koko oerhe ja katsokaa vaikka joku kiva leffa

Vierailija
12/55 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis sanoin kyllä miehelle että ei se mua haittaa että menee sinne, jos vaan voisi olla juomatta. Mies sanoi että se ei käy, ja tämän takia olen siis vihainen...

ap

Vierailija
13/55 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässäkin nyt on ongelma? Anna sille sunnuntaina korjaussarja (kylmää kaljaa tai lonkeroa) aamiaisen mukana sänkyyn niin mahdollinen krapula häviää.

Vierailija
14/55 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkööt, mutta aamulla pitää olla kunnossa ja järjestelyjen pitää pelata ainakin yhtä hyvin kuin ilman krapulaakin. Oliko teillä lapsia vai ei? Jos on lapsia niin mies saisi selittää heille ennen lähtöä tilanteen.

Vierailija
15/55 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, itsekin olisin tilanteessa varmaan hivenen vihanen. Minun mieheni silloin kun lähtee ulos niin on takuuvarmasti ämpärikännissä ja seuraava päivä menee sitten ihan hukkaan.
Harmittaisi ihen vietävästi lapsen puolesta joka on innolla tekemässä isänpäivä-korttia ja haluaa viedä aamiaisen sänkyyn ja isä olisi krapulassa nukkumassa tai pahempaa, ei olisi tullut kotiin vielä.

Eli ei, meidän talossa mies ei lähde ulos jos seuraavana päivänä on jotain.

Vierailija
16/55 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsia. Siksi onkin vähän ankeaa, että isä on isänpäivän aamuna krapulassa.... Mutta joo, ehkä mä sitten vaan olen kauhea nalkuttaja kun ilmeisesti kukaan muu ei suuttuisi.

ap

Vierailija
17/55 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nalkuttaja

Vierailija
18/55 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se herää sitten laittamaan kaiken vieraille valmiiksi ja on täysin freesinä seuraavana päivänä satavarmasti, niin en suuttuisi. Muussa tapauksessa kyllä. Siksi miehen vastuulla tarjoilut, koska on itse kutsuja

Vierailija
19/55 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:33"]On lapsia. Siksi onkin vähän ankeaa, että isä on isänpäivän aamuna krapulassa.... Mutta joo, ehkä mä sitten vaan olen kauhea nalkuttaja kun ilmeisesti kukaan muu ei suuttuisi.

ap
[/quote]

kannattaako se suuttumunen? Muuttuuko asia sillä paremmaksi?

Vierailija
20/55 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suuttuisin, siitä että jättää minun vastuulleni siivoamisen, lasten hoidon ja vieraiden kestittämisen. Ei myöskään ole kiva lapsille kun aamulla menevät sänkyyn halaamaan ja isi haisee viinalle sekä tiuskaisee jotain puoli unissaan..