Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro nolo tilanne :)

Vierailija
05.11.2014 |

Älypuhelimella selaan ja kaikki avaukset ihan tylsiä. Kerrotaan noloja tilanteita. Ihan maasta taivaaseen. Nyt mammat piristetään toistemme iltaa/yötä:)

Minä pieraisin pomon vieressä takahuoneessa, joka on siis ihan pieni koppero. Vatsassa oli vääntänyt koko päivän, ja sitten kaasu vain purkautui. Vieläkin hävettää olla pomon kanssa kahden kesken. :D

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekolin umpihumalassa yleisellä paikalla.Sitten tuli poliisi ja vei juoppoputkaan.

Vierailija
82/88 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummini yllätti minut runkkaamasta.

Eikä yllättänyt, lopeta spämmääminen.

En tiedä, kuka täällä spämmää. Tapaus sattuu olemaan olemaan tosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin siskon tietokoneella ihan läpällä kaikenmaailman hölmöilykuvia. Yhessä halusin katsoa, että miltä takareudet näyttää eri asennoissa. Otin ilman housuja vaikka minkälaisia kuvia (kumartelukuvia ja twerkkausvideoita) mutta poistin kaikki.

Poisetut kuvat siirtyi roskakori-kansioon, ja sieltä sisko sitten löysi kyseiset kuvat :'DD Olin tuolloin 16, vitttu että hävettää edelleen.

Vierailija
84/88 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi ei ollut noloo mut ei se hauskaa ollu.

Vierailija
85/88 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä yritin paastota ja muun perheen poissaollessa vedin pinaattilettuja ja sämpylän vessasta, jotta luulisivat minun syöneen. Fiksuna tyttönä painoin nappulaa, enkä tajunnut tarkistaa jäikö jotain kellumaan. Oli kyllä nöyryytetty olo, kun äiti ihmetteli miksi vessanpöntössä oli ruokaa.

Vierailija
86/88 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa ei ollut mitään järkeä. Toi ei ollu ees nolloo

Vierailija
87/88 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin uimassa rannalla ja ihan rauhassa yksinäni uiskentelin, kun paarma alkoi pörräämään minussa. Huidoin sitä pois ja hups vaan, jotenkin siinä samassa bikinien yläosa lensi myös veteen. Olin ihan, että iiik, nyt hyvin suuret riippurintani ovat ihan paljaana. Onneksi olin kaukana muista rannalla olijoista järvessä! Kun olin ottamassa niitä vedestä, niin jokin kala nappasi ne, ehkä hauki ja nyt olin hyvin rintava neito ilman biksujen yläosaa, teki mieli vajota veden pohjaan siinä tilanteessa!

Pyyhkeeni oli laiturilla, mutta siellä oli niin paljon väkeä, että ajattelin rantautua hieman sivummalle ja sieltä hiipiä pukukoppiin, kun voisin maastoutua korkean heinäkasvillisuuden sekaan. Haalea vesi tuntui ihanan viileätä hyvin suuria paljaita rintojani vasten ja noustuani vaihvihkaa rannalle huomasi, että nännini olivat alkaneet nöpöttää somasti uhkeissa riippurinnoissani. Huokaisin viehkeästi ja liikuin kyykyssä heinikossa lähemmäs pukukoppia.

Matkaa oli enää jäjellä 50 metriä, kun kaksi poikaa lähestyi heinikkoa, missä olin kyykyssä nyt ihan hiljaa. Kuulin, kun he pohtivat, että liikkuiko tuolla puskassa jokin. Jähmetyin aivan paikoilleni ja matkin lintujen ääniä, niin pojat jatkoivat matkaa. Minäkin etenin taas, kunnes tunsin jotain lämpivää ja haisevaa vasemman jalkani alla. Olin asunut koiran jätökseen, voih tämäkin vielä huokaisin! 

Viimeiset 20 metriä pitäisi sitten juosta pukukoppiin nurmikolla ilman mitään näkösuojaa. Onneksi rannalla olijat olivat selin minuun ja kuulin vain miesten puolelta jotain ääniä. Jos olisin nopea, niin ehkäpä ehtisin pukukoppiin niin, ettei kukaan näe paljasta ylävartaloani. Keräsin rohkeuteni ja lähdin juoksemaan kohti pukukoppia ja uhkeat hyvin suurikokoiset riippurintani heiluivat puolelta toiselle hypnoottisesti. Naamaani punotti melkoisesti ja jännitti niin, että pissasin siinä myös bikineihini oikein kunnolla. Mutta pääsin pukukoppiin, jossa ei ollut muita naisten puolella ja olin helpottunut. Puin vaatteet ylleni, hain pyyhkeeni laiturilta ja vaikka vähän nolotti, niin tunsin myös hieman voimaantuneeni lähtiessäni kotiin!

Hohhoijakkaa. Nytkö olet vaihtanut nuo aiemmat ala-astefeikkauksesi riipputisseihin? Keksi jotain muuta tekemistä, sepustuksiesi lukeminen on lähinnä kiusallista.

Toi oli noloo.

Vierailija
88/88 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää kiihottavia juttujaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän