Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro nolo tilanne :)

Vierailija
05.11.2014 |

Älypuhelimella selaan ja kaikki avaukset ihan tylsiä. Kerrotaan noloja tilanteita. Ihan maasta taivaaseen. Nyt mammat piristetään toistemme iltaa/yötä:)

Minä pieraisin pomon vieressä takahuoneessa, joka on siis ihan pieni koppero. Vatsassa oli vääntänyt koko päivän, ja sitten kaasu vain purkautui. Vieläkin hävettää olla pomon kanssa kahden kesken. :D

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin klo kaupungilla kaveriden kanssa. Otettiin toisistamme kuvia ja sitten mulle tuli vessahätä ja yritin sanoa että on vessahätä, mutta nauratti liikaa. Vedin hädissään housut alas mutta pissat tuli housuun ja kaveri sai just napattua musta hienon selfien. Sitten se päätti vielä kailottaa kovaan ääneen että mä oon puskassa märät housut varpaissa ja just siitä ohi meni päiväkoti-ryhmä ja kaikki pienet lapset katseli ja nauroi. Että mut varmasti tunnistaa mutta kyllä nauratti itseänikin.

Vierailija
42/88 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun VVO:lla tai mikä Kojamo nykyään onkaan vuokralla kerrostalossa... No meille oli tullut joku asukaskysely joka piti palauttaa sellaseen palautelaatikkoon. Juuri muuttaneena muistinkin että alakerran ulko-oven vieressä oli aatamin aikainen postiloota jonne sen enempää ajattelematta lapun sujautin. Vasta lapun sujautettuani tajusin ettei laatikko ollutkaan palautelaatikko vaan alakerran vuokralaisen (ent. talonmiehen asunto) postilaatikko (muilla talossa kyllä ihan normit postiluukut ovissa, mutta ko. asunnossa ei sellaista jostain syystä ole). Siinä sitten tuskailin että on kyllä noloa kun lapussa olivat minun tietonikin, mutta satuinpa saamaan kuningasidean. Laatikon rako josta postit sujautetaan sattui olemaan sen verran iso että minun käteni saattaisi mennä siitä, saisin lapun pois eikä tarvitsisi hävetä. Ujutin käteni varovasti laatikkoon ja sinne se pienen vääntämisen jälkeen meni! Sain kiinni lapperon kulmasta ja hetken vaikutti siltä että olin varsinainen nero... Ongelmat alkoivat kuitenkin kun havaitsin etten saa kättäni ulos laatikosta... Rynkytin ja rynkytin mutta ei irronnut - lopulta käytävän valotkin sammuivat ja siinä sitten pimeässä seisoin käsi naapurin postilaatikossa jumissa. Siinä paniikissa mietin että miksei minulla ollut edes puhelinta mukana. Olisin voinut vapaalla kädellä soittaa jonkun auttamaan, mutta ei. Eniten pelkäsin että joku tulee ja luulee minua ties miksi kriminaaliksi. Siinä tovin pimeässä seisottuan päätin vielä yrittää riuhtaista käteni irti... Vähän sattui, mutta käsi irtosi laatikosta! Postilaatikkokin tosin irtosi seinästä. Siinä sitten viskasin äkkiä laatikon seinän vierustalle ja säntäsin kotiini ja toivoin ettei kukaan nähnyt. En edelleenkään tiedä mihin kysely olisi oikeasti kuulunut palauttaa, mutta pääasia että pääsin laatikosta irti ja en ainakaan tiedä että kukaan osaisi yhdistää minua siihen miksi laatikko oli irronnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko mitään tarinaa!

Ootko joku kaljurotta joka yrittää kiusata muita?

Vierailija
44/88 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikittiin pihalla siskon kanssa. Juoksin kunnollisesti mäkeä alas ja liukastuin ja kaaduin. Sitten lopuksi pissasin housuun.

Vierailija
45/88 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kotitaloutta ja raastin porkkanaa. Sitten siitä jäi pikku känttyrä ja se tippui laittialle ja sanoin kovaan ääneen pikku papana läsähti lattialle! ja sitten taas tiputin tällä kertaa ison porkkanan lattialle ja yks luokkakaveri sano siinä vieressä "ja nyt sitten tippui vähän isompi papana" vasta sitten tajusin mitä olin sanonut a kyllä hävetti, mutta onneks kaikki otti sen ihan vitsinä:)

Vierailija
46/88 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin siskon kaverille ja pidin sellaista tyhmän kuuloista ääntä. Sanoin "moi, kuka sä oot" Sitten se sanoi nimensä ja se olikin meidän kaveri että tunsin sen ja sitten vaan sanoin siihen heti "moi moi" tietty sillä samalla äänellä että se ei arvais kuka siellä on.

Vierailija
47/88 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on vähän tai aika kauan aikaa mutta näin mun lempilaulajan livenä ja sain hirveen kohtauksen, mitä teen ja sitten innoissaan huusin "love you saanks nimmarin" ja kompastuin. Onneksi olin kaukana siitä eikä kattonut mua päin. Niin ei ehkä nähnyt.

Vierailija
48/88 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom ei ole noloa. Ei löytynyt paikkaa . Mutta onko tontut liikkeessä?

Vierailija
49/88 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta! Tontut!

Vierailija
50/88 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä gynekologin?

Vierailija
51/88 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa

Vierailija
52/88 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puusilmä kirjoitti:

Kauan sitten ihantapahtunutta.

Nuorena nörttipoikana menin kaverin soluasuntoon (aikana, jolloin kännyköitänei juuri ollut).

Oven avasi hemaiseva neito, yllätyin täysin ja vähän pasmat sekosivat.

Sain kuitenkin kysyttyä onko kaverini paikalla. Tyttö sanoi että on se siellä ja katosi ovelta.

Jonkun toisen soluasukin tyttöystävä, otaksuin. Olin niin hämilläni, etten huomannut minne neitonen katosi.

Menin kaverini huoneeseen ja huomasin siellä olevan useamman ihmisen joita en tuntenut. Joku pelasi tietokonetta selin minuun.

Tohkeissani aloin sitten selittämään kaikille kuinka luulin tulleeni väärälle ovelle koska "joku seksikäs muija" avasi minulle oven...

Tämä oven avannut neitohan oli juuri siinä samassa huoneessa, se tietokoneella pelaava.

Kyllä hävetti oma huono huomiokyky. Sain melkoiset kuittaukset tältä tytöltä ja aika pitkään kuulin muiltakin piilov*ttuiluja.

Vierailija
53/88 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin lämpimänä kevätpäivänä kadulla ja tunsin olevani seksikäs kynähameessa sekä korkkareissa, 

sitten tein sen virheen että ostin ärrältä kahvin mukaan ja hörppäsin sen kummemmin katsomatta...

Se seksikkyys karisi siihen, kun kuuma kahvi valui leukaa pitkin paidalle ja huusin " Vittu , polttaa!"

( järkytys saa minut aina kiroilemaan kuin olisi Tourette)

Vierailija
54/88 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

postelijoonipetskim kirjoitti:

Asun VVO:lla tai mikä Kojamo nykyään onkaan vuokralla kerrostalossa... No meille oli tullut joku asukaskysely joka piti palauttaa sellaseen palautelaatikkoon. Juuri muuttaneena muistinkin että alakerran ulko-oven vieressä oli aatamin aikainen postiloota jonne sen enempää ajattelematta lapun sujautin. Vasta lapun sujautettuani tajusin ettei laatikko ollutkaan palautelaatikko vaan alakerran vuokralaisen (ent. talonmiehen asunto) postilaatikko (muilla talossa kyllä ihan normit postiluukut ovissa, mutta ko. asunnossa ei sellaista jostain syystä ole). Siinä sitten tuskailin että on kyllä noloa kun lapussa olivat minun tietonikin, mutta satuinpa saamaan kuningasidean. Laatikon rako josta postit sujautetaan sattui olemaan sen verran iso että minun käteni saattaisi mennä siitä, saisin lapun pois eikä tarvitsisi hävetä. Ujutin käteni varovasti laatikkoon ja sinne se pienen vääntämisen jälkeen meni! Sain kiinni lapperon kulmasta ja hetken vaikutti siltä että olin varsinainen nero... Ongelmat alkoivat kuitenkin kun havaitsin etten saa kättäni ulos laatikosta... Rynkytin ja rynkytin mutta ei irronnut - lopulta käytävän valotkin sammuivat ja siinä sitten pimeässä seisoin käsi naapurin postilaatikossa jumissa. Siinä paniikissa mietin että miksei minulla ollut edes puhelinta mukana. Olisin voinut vapaalla kädellä soittaa jonkun auttamaan, mutta ei. Eniten pelkäsin että joku tulee ja luulee minua ties miksi kriminaaliksi. Siinä tovin pimeässä seisottuan päätin vielä yrittää riuhtaista käteni irti... Vähän sattui, mutta käsi irtosi laatikosta! Postilaatikkokin tosin irtosi seinästä. Siinä sitten viskasin äkkiä laatikon seinän vierustalle ja säntäsin kotiini ja toivoin ettei kukaan nähnyt. En edelleenkään tiedä mihin kysely olisi oikeasti kuulunut palauttaa, mutta pääasia että pääsin laatikosta irti ja en ainakaan tiedä että kukaan osaisi yhdistää minua siihen miksi laatikko oli irronnut.

Taitaa olla tarina. Aikamoinen ristiriita tarinassasi. Laitat viestin tietoinesi luukkuun ja sitten kuvittelet että käsi jumissa lähdet rikkoutunut postiluukku irti ilman niitä tietoja mitkä juuri laitoit sinne postiluukkuun?

Vierailija
55/88 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelin lämpimänä kevätpäivänä kadulla ja tunsin olevani seksikäs kynähameessa sekä korkkareissa, 

sitten tein sen virheen että ostin ärrältä kahvin mukaan ja hörppäsin sen kummemmin katsomatta...

Se seksikkyys karisi siihen, kun kuuma kahvi valui leukaa pitkin paidalle ja huusin " Vittu , polttaa!"

( järkytys saa minut aina kiroilemaan kuin olisi Tourette)

Haha. Ei se niin vakavaa ole, uskon että katsoisin huvittuneena vaan :D

Vierailija
56/88 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä...

Vierailija
57/88 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kasilla yksin mun nykyisen poikaystävän (johon olin ihastunut) kanssa luokassa kun muut oli menny syömään (ne meni aina 5 min etuajassa en muista miksi) ajattelin että nyt on tilaisuus saada se jätkä. Aloin tekee muka söpösti tehtäviä ja yritin olla mahdollisimman kaunis ja söpö.

Kuitenkin onnistuin jotenkin tippumaan tuolilta, kynä ja kirja tippumaan myös ja pulpettikin melkein.

Ja tietenkin se ihastus tuli auttaa mut ylös ja mä vaa sekosin...

Ja näin saadaan poikaystävä ;)

Vierailija
58/88 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein lastani kampaajalle ensimmäistä kertaa ja hän oli silloin 4v ja ihan yhtäkkiä lapsi vaan sanoo kovaan ääneen "tynnyin pimpittä" kyllä hävetti...

Vierailija
59/88 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tos talvella siskon ja kaverin kaa salilla (13v), ja sitte ollaan vaa rennosti nostamas painoi, ja tekemän vattalihaksii, kolmistaa, ku sitte joku vitsin mummeli vaa kysyy "onko teillä ketää aikusta mukana?" Ja minä sit vastaan "ei, pitääks muka olla?????" 😤 kattoin sitä, ja sitte me lähettii pois. Ei kuulosta nololta, mutta s

Vierailija
60/88 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi