Kerro nolo tilanne :)
Älypuhelimella selaan ja kaikki avaukset ihan tylsiä. Kerrotaan noloja tilanteita. Ihan maasta taivaaseen. Nyt mammat piristetään toistemme iltaa/yötä:)
Minä pieraisin pomon vieressä takahuoneessa, joka on siis ihan pieni koppero. Vatsassa oli vääntänyt koko päivän, ja sitten kaasu vain purkautui. Vieläkin hävettää olla pomon kanssa kahden kesken. :D
Kommentit (88)
Olin koulussa normaalisti välitunnilla oli ihan hirvee kusi hätä eikä viittiny mennä vessoihi päätin sitte mennä puska pissalle ja SE OLI VIRHE koska päätin mennä koulun rajojen ulkopuolelle no sekin oli virhe koska välkkävalvoja tajua et yks oppilas puuttuu koska sillä oli jotain asiaa mulle se ettei jonku koko koulun pihan läpi ja sitte se tapahtuu ku se näki mut siel helvetin kusel ku siin oli VAAN yks puu edes ja puoliksi toinen helvetti ku hävettii
yritin varastaa keittiöstä äsken herkkuja mutta ehdin vaan varastaa 3suklaata ja siinä jo tuijotti joku.enkä ehtinyt varastaa sipsejä
:(
Siskon uus poikakaverikaveri oli pari kuukautta sitten yökylässä, ja kateltiin meidän perhe ja se poika jotai ohjelmaa. Pöydällä oli jotain herkkuja ja myös sen tuoma karkkipussi. No, se pussi oli mun lempi karkkeja, enkä tienny että se pussi oli sen. Otin sen pussin sitte syliini ja aloin syömään niitä. Huomasin että se poika kahtoo mua oudosti, ja tajuun että ne oli sen karkit. Pyysin sitte naama punasen anteeks, ja se vaan sano vaivaantuneella äänellä että ei haittaa....
Ei mikään maailman noloin mutta Nolottaa edelleen...
Yks kerta kun menin vessaan koulussa menin vahingossa tyttöjen vessaan olen poika eli kun menin sinne unohdin lukita ja minä nukahdin sinne ku ylensä on paljon ääntä vessoissa mutta siellä ei ollut ja tottakai tuli tyylin koko koulu kattoo ja kuvas mua
Mulle on käynyt niin että minä menin mun kaverin kaa jollekin konsertille ja tuli kauhea kusihätä mutta siellä ei ollut vessoja niin mun piti odottaa ja sitten se tähti siinä konsertissa pyysi minut ylös lavalle ja minä menin ja juuri kun pääsin sinne pisassin housuihin ja. Kaikki. Nauro tosi noloa kun sit joku hyppäs ylös ja veti mun housut kinttuihin ja minä nolostuin niin paljon että yritin juosta pois mutta mä kaaduin ja mun kalsarit ja housut repes kaikki kuvas mua tosi noloa
Minulle oli noloa kun olin kotona ja mun pikku siskolla oli synttärit niin minä menin vessaan ja unohdin lukita oven ja sit kun alkasin paskoa joku tuli sisälle niin vedin housut ylös mutta sitten kakka jäi housuihin ja ne jäivät sinne kiinni se kakara huusi sen kaverille että täällä on joku ukko joka kakka housuihin ja minä juoksin täyttä ulos ja sitten minä kakkasin puskan taakse mutta sitten mun ihastus käveli viereltä ja näki mut se sano mitä vikaaa Sussa on
Nuorempana minun piti viedä joku äidin kirje pankin seinässä olevaan lokeroon, enkä jostain syystä heti äkännyt että mistä päin se kirje sinne pitää törkätä. Viimein sen tajusin ja huomasin, että lähelle pysäköidyssä autossa lapset nauroivat minulle. Menin vielä nostamaan automaatista rahaa ja hetken päästä siihen tuli joku ärtynyt vanha mies möykkäämään minulle, että "päähänpotkittua väkeä tällä kylällä". Ilmeisesti tuo kirjeskenaario oli useammallekin jonkinlainen viihdepläjäys sinä päivänä.
Yks kerta kun oli joulujuhla meidän koulussa meidän luokalla oli esitys eli kun olin koulussa huomasin että olin vahingossa ottanut mun iso Velin housut minä olin ihan että oho ja kun meillä oli liikaa ennen sitä liikaa jälkeen Mä menin vessaan ja huomasin että housut olivat kutistuneet hiestä vaikka olivat tiukat sain ne päälle ja kun oli meidän esityksen vuoro minä menin lavalle ja aloin tanssia housut olivat liian tiukat tanssimiseen mutta yritin kuitenkin ja yhtäkkiä mun housut repesivät ja kalsarit myös kun ne olivat juuttuneet housuihin minä nolostuin ja huomasin että ne eivät olleet kalsarit jotka olivat revenneet se oli mun isosiskon alus housut jotka näyttivät mun omilta paitsi että olivat pinkkejä mun omat olivat mustat Mä oon väri sokea mustalle ja pinkille niin sitten tuli tauko mulla ei ollut muita housuja munnpiti kysyä luokkalaisilta oliko heillä ylimääräisiä ainoastaan yhdellä tytöllä oli niin mun piti lainata sen pinkkejä alushousuja ja valkoisia housuja ja sitten meidän esitys jatko Mä sanoin että haluan että tämän kuvataan ja sitten mun kaveri alko kuvaamaan ja sitten kun esitys oli loppu mun kaverit sanoivat että mun pippeli oli näkynyt vaattteiden läpi ja mun inhokki oppilas olimlaittanut sen tubeen Mä vedin raivarit ja mun kaverin housut olivat yhtäkkiä Täynnä pissaa huom se oli mun kaverille joka tää tapahtu
Olin meidän luokan uuden tytön ja mun parhaan kaverin kaa välkällä totuutta ja tehtävää. Toivoin että se uus tyttö ois kysyny multa että ootko ihastunu. Se ei ollu vielä kysyny sitä kun tää tapahtu.
Mun ihastus ja sen kaveri tuli kysyy et päästäänkö me mukaan(se on normaalii koska sillon ne kysy tyyliin joka välkkä kun oltiin yleensä tervapataa ) sit ite oon tosi hämmentyny ja sanon ” Ai mihin? Tähänkö? Myö ollaan totuutta ja tehtävää” sit ne on sille ”joo” sit oon silleen ”ööööö” ja rupeen hivuttautuu oikeelle ja sit oon vaan silleen ”EI” ja lähen juoksee mun kavereitten kaa
Tässä harmittaa se että ne ei sen jälkeen enää tullu kysyy kuukauteen et päästäänkö mukaan😢 viime viikolla tulivat ekan kerran aikoihin kysyy että tuutteko hippaan ja olin tietty poissa sillon☹️
Olin mun parhaan kaverin kanssa ihan normisti välkällä kunnes se kertoo et sillä on taskussa sellaisia kortteja. Saan tosi ”hienon” idean että laitettaisiin semmoinen kortti mun ihastuksen reppuun. No kun näin mun ihastuksen oottamassa et se pääsis pesee käsiä niin keksin laittaa sen lapun sen huppuun😱 ! No sit oon tyhmä ja laitan sen sen huppuun. Tietty sen kaverit huomaa sen. Ollaan mun kaverin kanssa ruokalassa samana päivänä ja mun ihastus ja sen kaverit tulee viereiseen pöytään ja kysyy et miks laitoit sen mun huppuun? Sit oon ihan nolona ja sanon et se tippu vahingossa🤦🏼♀️
Jälkeenpäin keksin hyvän vastauksen joka on lähes totta: Teki mieli laittaa se johonkin sinun huppu tuli ekana mieleen. Kunpa tuo ois tullu sillon ruokalassa mieleen.
Oltiin menossa kässäntunnille kässänluokkaan niin mulle tulee ihan hirvee tarve pierasta ja aattelen et se on hiljanen pieru (en muista mikä ääni siitä tuli) mut tuli kai aika kova tai pahanhajuinen kun pojat siinä takana sanoo “kuka pieras?” Sen jälkeen istuin äkkiä penkille eikä kukaan tajunnu että pieraisija olin minä😅
Toi ei ollu niin nolo kun aiemmat mut ajattelin laittaa
Mikä helevetin ala-astelaisten feikkaaja täälä ny o?
Vierailija kirjoitti:
Mikä helevetin ala-astelaisten feikkaaja täälä ny o?
No näinpä, yksi ja sama älykääpiö rustaa näitä mukahauskoja sattumuksia. Ilmesiesti sama dorka itse nostaa ketjun ja länkyttää näitä lapsellisuuksia tänne,
KUKAAN EI USKO NIITÄ.
Minulle on tapahtunut niin että Mä olin uimassa uimahallissa mun kaverin kaa ja me hypättiin niinku hyppyristä samaan aikaan ja kun oltiin vedessä huomasin että minun uimahousut olivat jääneet hyppyriin kiinni ja mun pippeli oli vahingossa mennyt vieraan pojan suuhun ja hän alko pilkkaa mua niinku että jäikö u8mahousut kotiin tai eikö sulla ole ja sitten se poika nous8 ylös altaasta ja minä vedin hänen uimahousut pois häneltä ja otin ne ite päälle ja se poika seiso siellä parin sekunnin aikana mutta meni sitten hyppyriin haki mun uimahousut sanoi että se meni vessaan mutta se laittoi omenahilloa niihin uimahousuihin ja sanoi mulle tässä ja Mä otin pojan uikkarit multa pois ja otin mun omat ja menin hyppyriin ja kun hyppäsin niin mun housuista tuli hirveen paljo hilloa mun suuhun ja Mä pissasin housuihini noloudesta
Olin uimassa rannalla ja ihan rauhassa yksinäni uiskentelin, kun paarma alkoi pörräämään minussa. Huidoin sitä pois ja hups vaan, jotenkin siinä samassa bikinien yläosa lensi myös veteen. Olin ihan, että iiik, nyt hyvin suuret riippurintani ovat ihan paljaana. Onneksi olin kaukana muista rannalla olijoista järvessä! Kun olin ottamassa niitä vedestä, niin jokin kala nappasi ne, ehkä hauki ja nyt olin hyvin rintava neito ilman biksujen yläosaa, teki mieli vajota veden pohjaan siinä tilanteessa!
Pyyhkeeni oli laiturilla, mutta siellä oli niin paljon väkeä, että ajattelin rantautua hieman sivummalle ja sieltä hiipiä pukukoppiin, kun voisin maastoutua korkean heinäkasvillisuuden sekaan. Haalea vesi tuntui ihanan viileätä hyvin suuria paljaita rintojani vasten ja noustuani vaihvihkaa rannalle huomasi, että nännini olivat alkaneet nöpöttää somasti uhkeissa riippurinnoissani. Huokaisin viehkeästi ja liikuin kyykyssä heinikossa lähemmäs pukukoppia.
Matkaa oli enää jäjellä 50 metriä, kun kaksi poikaa lähestyi heinikkoa, missä olin kyykyssä nyt ihan hiljaa. Kuulin, kun he pohtivat, että liikkuiko tuolla puskassa jokin. Jähmetyin aivan paikoilleni ja matkin lintujen ääniä, niin pojat jatkoivat matkaa. Minäkin etenin taas, kunnes tunsin jotain lämpivää ja haisevaa vasemman jalkani alla. Olin asunut koiran jätökseen, voih tämäkin vielä huokaisin!
Viimeiset 20 metriä pitäisi sitten juosta pukukoppiin nurmikolla ilman mitään näkösuojaa. Onneksi rannalla olijat olivat selin minuun ja kuulin vain miesten puolelta jotain ääniä. Jos olisin nopea, niin ehkäpä ehtisin pukukoppiin niin, ettei kukaan näe paljasta ylävartaloani. Keräsin rohkeuteni ja lähdin juoksemaan kohti pukukoppia ja uhkeat hyvin suurikokoiset riippurintani heiluivat puolelta toiselle hypnoottisesti. Naamaani punotti melkoisesti ja jännitti niin, että pissasin siinä myös bikineihini oikein kunnolla. Mutta pääsin pukukoppiin, jossa ei ollut muita naisten puolella ja olin helpottunut. Puin vaatteet ylleni, hain pyyhkeeni laiturilta ja vaikka vähän nolotti, niin tunsin myös hieman voimaantuneeni lähtiessäni kotiin!
Vierailija kirjoitti:
Olin uimassa rannalla ja ihan rauhassa yksinäni uiskentelin, kun paarma alkoi pörräämään minussa. Huidoin sitä pois ja hups vaan, jotenkin siinä samassa bikinien yläosa lensi myös veteen. Olin ihan, että iiik, nyt hyvin suuret riippurintani ovat ihan paljaana. Onneksi olin kaukana muista rannalla olijoista järvessä! Kun olin ottamassa niitä vedestä, niin jokin kala nappasi ne, ehkä hauki ja nyt olin hyvin rintava neito ilman biksujen yläosaa, teki mieli vajota veden pohjaan siinä tilanteessa!
Pyyhkeeni oli laiturilla, mutta siellä oli niin paljon väkeä, että ajattelin rantautua hieman sivummalle ja sieltä hiipiä pukukoppiin, kun voisin maastoutua korkean heinäkasvillisuuden sekaan. Haalea vesi tuntui ihanan viileätä hyvin suuria paljaita rintojani vasten ja noustuani vaihvihkaa rannalle huomasi, että nännini olivat alkaneet nöpöttää somasti uhkeissa riippurinnoissani. Huokaisin viehkeästi ja liikuin kyykyssä heinikossa lähemmäs pukukoppia.
Matkaa oli enää jäjellä 50 metriä, kun kaksi poikaa lähestyi heinikkoa, missä olin kyykyssä nyt ihan hiljaa. Kuulin, kun he pohtivat, että liikkuiko tuolla puskassa jokin. Jähmetyin aivan paikoilleni ja matkin lintujen ääniä, niin pojat jatkoivat matkaa. Minäkin etenin taas, kunnes tunsin jotain lämpivää ja haisevaa vasemman jalkani alla. Olin asunut koiran jätökseen, voih tämäkin vielä huokaisin!
Viimeiset 20 metriä pitäisi sitten juosta pukukoppiin nurmikolla ilman mitään näkösuojaa. Onneksi rannalla olijat olivat selin minuun ja kuulin vain miesten puolelta jotain ääniä. Jos olisin nopea, niin ehkäpä ehtisin pukukoppiin niin, ettei kukaan näe paljasta ylävartaloani. Keräsin rohkeuteni ja lähdin juoksemaan kohti pukukoppia ja uhkeat hyvin suurikokoiset riippurintani heiluivat puolelta toiselle hypnoottisesti. Naamaani punotti melkoisesti ja jännitti niin, että pissasin siinä myös bikineihini oikein kunnolla. Mutta pääsin pukukoppiin, jossa ei ollut muita naisten puolella ja olin helpottunut. Puin vaatteet ylleni, hain pyyhkeeni laiturilta ja vaikka vähän nolotti, niin tunsin myös hieman voimaantuneeni lähtiessäni kotiin!
Hohhoijakkaa. Nytkö olet vaihtanut nuo aiemmat ala-astefeikkauksesi riipputisseihin? Keksi jotain muuta tekemistä, sepustuksiesi lukeminen on lähinnä kiusallista.
Mummini yllätti minut runkkaamasta.
Vierailija kirjoitti:
Mummini yllätti minut runkkaamasta.
Eikä yllättänyt, lopeta spämmääminen.
Olin jonottamassa pitkää vessa jonoa, mulla oli ihan hirveä WC hätä ja siinä meni ainakin 15 minuuttia et pääsin vessaan mut ihan turhaan mä pissasin housuun!! No sitten mun housujen läpi näky ne jäljet et mä pissasin housuun vitsi ku hävetti.