Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro nolo tilanne :)

Vierailija
05.11.2014 |

Älypuhelimella selaan ja kaikki avaukset ihan tylsiä. Kerrotaan noloja tilanteita. Ihan maasta taivaaseen. Nyt mammat piristetään toistemme iltaa/yötä:)

Minä pieraisin pomon vieressä takahuoneessa, joka on siis ihan pieni koppero. Vatsassa oli vääntänyt koko päivän, ja sitten kaasu vain purkautui. Vieläkin hävettää olla pomon kanssa kahden kesken. :D

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennukset lensi maahan Matolle noloa!!!!!!!!!

Vierailija
22/88 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma esiintyi sadoille ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin lapsen pehmolelun päälle.

Vierailija
24/88 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin alasti pihalle kun olin yksin kotona yhtäkkiä auto tuli meiän koskin sitten mä menin puun taakke piiloon mutta mä paljastuin se oli tosi noloo ja se oli postin antaja!!!!!

Vierailija
25/88 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo mikää maajussi

Vierailija
26/88 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta vuotta se poika oli ?

Vierailija
27/88 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on kivaa lukea

Vierailija
28/88 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kuulostaa ihan keksityltä, niin utopisia tilanteita joillekin on käynyt. Vaikea uskoa että on oikeesti käynyt. Esim. tuo alusvaatteisillaan appiukon ja anopin väliin nukahtaminen. 😳

Vierailija
29/88 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin nukkuu kun ukkosti se hirvee myrsky sit mä pelkäsin ihan hirveen ja mä oon 12Vuotias !sitten mä menin kertoo äitille että mä pelkään tätä ihan kamalaa mutta mä oon ihan hirveen noloissaan.

Vierailija
30/88 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä löin pääni wc 🚽 kanteen ja isä näki

Vierailija
31/88 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin ibstä ja ilmavaivat ovat arkipäivää. Mutta kerran bussissa mulla oli aivan kamalat ilmavaivat, jotka haisivat aivan sairaan pahalta, just ja just sain pidätettyä niitä matkan ajan. Mutta sitten kun nousin ja olin jäämässä omalle pysäkille niin prööööt! Pieru oli kyllä hiljainen mutta se haju, nousin vielä liian aikaisin ja jouduin odottamaan et bussi pysähtyy samaan aikaan kun ihmiset yökkäilee. Voi luoja että nolotti, ja ei kyllä jäänyt epäselväksi kuka oli hajun lähteenä.

Vierailija
32/88 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin Aloitetaanpas tästä.Menin Syömään.syömise jälkeen menin pihalle. pihalla tahdoin mennä lenkille kysyin luvan ja sain mennä.lenkillä mä etin mansikoita koska niitä oli paljon. näin muutamia autoja matkalla. paluumatkalla löin pääni juuri kun auto oli mennyt ohi ja se näki. hävettää ihan hirveesti. Kuitenkin vähän ajan päästä se sama auto tuli.ja menin piiloon kuitenkin tuntui että se näki. mut menin silti peltojen kautta kotiin.

Vierailija
33/88 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten tapahtunutta.

Nuorena nörttipoikana menin kaverin soluasuntoon (aikana, jolloin kännyköitänei juuri ollut).

Oven avasi hemaiseva neito, yllätyin täysin ja vähän pasmat sekosivat.

Sain kuitenkin kysyttyä onko kaverini paikalla. Tyttö sanoi että on se siellä ja katosi ovelta.

Jonkun toisen soluasukin tyttöystävä, otaksuin. Olin niin hämilläni, etten huomannut minne neitonen katosi.

Menin kaverini huoneeseen ja huomasin siellä olevan useamman ihmisen joita en tuntenut. Joku pelasi tietokonetta selin minuun.

Tohkeissani aloin sitten selittämään kaikille kuinka luulin tulleeni väärälle ovelle koska "joku seksikäs muija" avasi minulle oven...

Tämä oven avannut neitohan oli juuri siinä samassa huoneessa, se tietokoneella pelaava.

Kyllä hävetti oma huono huomiokyky. Sain melkoiset kuittaukset tältä tytöltä ja aika pitkään kuulin muiltakin piilov*ttuiluja.

Vierailija
34/88 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadulla kävellessä katsoin liian pitkään tien toisella puolella olevaa naista ja kävelin tolppaa päin :D

Vierailija
35/88 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin keittiöön ja varastin herkkuja mutta mut nähtiin😭 Ja se pilasi mun elämän!

Vierailija
36/88 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron teille päiväni tarinan Noniin tulin ulos sängystäni ja menin pelaamaan mutta akku oli loppu. En voinut pelata. Piti mennä syömään syömisen jälkeen piti mennä kouluun koulussa oli tylsää. Kun oli ruoka 🍴 oli niin meinasin kaataa tarjottimeni ja koko luokka tuijotti kaadoin ihan lautasenikin ja kaikki tuijotti mutta otin myös väärän kirjan myös vaikka oli matikkaa kun otin äidinkielen kirjan.

Vierailija
37/88 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko mitään tarinaa!

Vierailija
38/88 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa kun ajattelenkin mutta mulla on aika outo pikkusisko ja se päätti vaihtaa minun soittoääneni ja laittoi mun puhelimen äänet täysille. Mulla oli kiire kouluun ja sitten sisko soitti mulle ja kaikki luokassa tuijotti. Noloa...

Vierailija
39/88 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko mitään tarinaa!

Tää kyllä on noloa!

Vierailija
40/88 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssin alasti käytettyjen alusvaatteiden kanssa ja sisko tuli huoneeseeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi