Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en TAJUA näitä "vartti aamulla ja ulos" tyyppejä..

Vierailija
05.11.2014 |

ja jotka vain "pesen naaman ja hampaat". (Tuo koiraulkoilutusketju).

Ettekö käy suihkussa joka aamu tai vaihtoeht. pese kainaloita ja alapäätä???? Ainakin tietää ketkä ne hielle joka paikassa haisevat ihmiset on.

Itse herättyä käyn vessassa, pesen alapään, kainalot lavuaarista, kasvot.

Tai käyn suihkussa ja pesen hiukset (ja tässäkin menee aikaa kun pesen hiukset, pyyhekuivaan, laitan hoitoaineen, pesen kropan suihkugeelillä, sheivaan, huuhtelen hoitoaineen).

Dödöä ja hampaiden pesu.

Sitten kosteusvoide naamaan, suihkussa käytyä myös kroppaan. Hajuvettä.

Vaatteet päälle.

Meikki (meikkivoide, jonka laitan erikseen vessassa että voi sen jälkeen pestä kädet, peitepuikko, puuteri, poskipuna, rajauskynä, kajal, ripsiväri, välillä myös luomiväri).

Hiukset ponihännälle (ensin kuivashampoota), TAI jos kävin suihkussa, laitan muotovaahtoa+lämpösuojaa, ja ilmakihartimella laitan hiuksia. Kevyt tupeeraus joihinkin kohtiin ja hiuskiinne.

Sitten korut.

Lasten herätys, pesu, pukeminen, suostuttelu, kantaminen, maanittelu, kiukuttelun kuuntelu.

Eväiden keräily kaapesista mukaan.

joskus pakko myös ripustaa pyykit kuivumaan tai tyhjätä tiskikone.

Ja menoksi.

Tähän kyllä menee aikaa.... Riippuen mitä kaikea pitää tehdä (pitääkö hoitaa lapset vai hoitaako mies, käynkö suihkussa vai en), niin 45min - 2h.

Ja nyt pitäisi yrittää koirasta ottaa enemmän vastuuta ja sekin vielä johonkin väliin änkeä sen lenkitys. HERätys yleensä 6.30 ja juuri sen aikaisemmin en jaksa herätä kun tuokin tekee tosi tiukkaa. Aina en ehdi 8:aan töihin nytkään, jos pitää lapsia huolehtia.

Kommentit (337)

Vierailija
221/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:05"]

Ja ne väittää ettei muka tarvitse pesua aamulla, koska "eihän yöllä hikoile", ja illalla on käyty suihkussa. Paskan marjat, sen haistaa selvästi jos ei aamulla ole käynyt suihkussa. Iho haisee tunkkaiselle, se on fakta.

[/quote]

Hah! Kannattais varmaan mennä lääkärille, jos nukkuessa alkaa haisemaan. Tai ehkä kallonkutistajalle. Tietty eri asia, jos on kamala helle yötä päivää, mutta harvoin Suomessa on. Minä ainakin hikoilen jo työmatkan aikana varmaan 10 kertaa sen verran kuin koko yönä, joten tuolla sun logiikalla mun pitäis olla tunnin välein suihkussa varmaan. Onneksi en haise kenenkään muun nenään vielä päivänkään jälkeen. Te vainukoirat saatte vaan kestää.

[/quote]

IHMETTELEN VIELÄ: siis JOS ETTE aamulla käy suihkussa tai edes pese kainaloita, VEDÄTTEKÖ DÖDÖÄ SIIHEN PESEMÄTTÖMÄLLE IHOLLE?? Vai ettekö käytä dödöä ollenkaan???

ap

Vierailija
222/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nousen 5.30 keitän kahvin, syön aamupalan ja luen lehden,(tankkaan sähkötupakat)

5.45 meen suihkuun,

5.50 pukeudun, pesen hampaat, kuivaan tukan, rasvaan naaman ja laitan dödön, eväät kassiin, ulkovaatteet päälle  .

6.00 ulos ovesta.

Tois siis tapahtuu ilman hoppua, jos tulee kiirus, niin melkein puolet saa ajasta nipistettyä pois ilman, että mikään jää tekemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:02"]ja jotka vain "pesen naaman ja hampaat". (Tuo koiraulkoilutusketju). Ettekö käy suihkussa joka aamu tai vaihtoeht. pese kainaloita ja alapäätä???? Ainakin tietää ketkä ne hielle joka paikassa haisevat ihmiset on. Itse herättyä käyn vessassa, pesen alapään, kainalot lavuaarista, kasvot. Tai käyn suihkussa ja pesen hiukset (ja tässäkin menee aikaa kun pesen hiukset, pyyhekuivaan, laitan hoitoaineen, pesen kropan suihkugeelillä, sheivaan, huuhtelen hoitoaineen). Dödöä ja hampaiden pesu. Sitten kosteusvoide naamaan, suihkussa käytyä myös kroppaan. Hajuvettä. Vaatteet päälle. Meikki (meikkivoide, jonka laitan erikseen vessassa että voi sen jälkeen pestä kädet, peitepuikko, puuteri, poskipuna, rajauskynä, kajal, ripsiväri, välillä myös luomiväri). Hiukset ponihännälle (ensin kuivashampoota), TAI jos kävin suihkussa, laitan muotovaahtoa+lämpösuojaa, ja ilmakihartimella laitan hiuksia. Kevyt tupeeraus joihinkin kohtiin ja hiuskiinne. Sitten korut. Lasten herätys, pesu, pukeminen, suostuttelu, kantaminen, maanittelu, kiukuttelun kuuntelu. Eväiden keräily kaapesista mukaan. joskus pakko myös ripustaa pyykit kuivumaan tai tyhjätä tiskikone. Ja menoksi. Tähän kyllä menee aikaa.... Riippuen mitä kaikea pitää tehdä (pitääkö hoitaa lapset vai hoitaako mies, käynkö suihkussa vai en), niin 45min - 2h. Ja nyt pitäisi yrittää koirasta ottaa enemmän vastuuta ja sekin vielä johonkin väliin änkeä sen lenkitys. HERätys yleensä 6.30 ja juuri sen aikaisemmin en jaksa herätä kun tuokin tekee tosi tiukkaa. Aina en ehdi 8:aan töihin nytkään, jos pitää lapsia huolehtia. [/quote] Pakko kysyä... montako flunssaa sairastat vuodessa? Käytätkö siivotessa desinfiointiainetta?

[/quote]

Häh siis kuinka??

En sairasta flunssaa kovinkaan usein, itse asiassa kunnon kuumeista flunssaa en ikinä. JOtain pientä kurkkukipu+nuha voi talvikautena olla kerran pari.

En tod. käytä desinfiointiainetta siivotessa.

Mielestäni tekstistäni ei saa kyllä kuvaa että olisin joku pesuintoilija. Taas näitä erikoisia tulkintoja.

ap

Vierailija
224/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat yksilöitä, ja kukin "haisee" omalla tavallaan/tietyn ajan jälkeen. Ei voi yleistää. Sanoisin kuitenkin, että jos keskiverto ihminen käy illalla suihkussa, ja käy tämän jälkeen nukkumaan, ei todellakaan ole tarvetta käydä aamulla uudestaan suihkussa, ennen esim. töihin lähtöä. Veikkaisin, että keskiverto naiselle riittää hampaiden harjaus, hiusten harjaus/laittaminen, dödö, ihon puhdistus/kosteutus, ja kevyt meikki jos tarve, plus puhtaat vaatteet.

Ketä kiinnostaa missä kuosissa käyt aamulla kusettamassa koiraa? Se koirako sinua arvostelee, kun ei tuo halvatun akka taaskaan laittanut kajalia mun aamupissitykselle? On se vaan törkee. Vai tuo random ukko joka käveli vastaan? Kyllä varmaan on senkin elämä pilalla kun en tätä hetkeä varten tupeerannut tukkaa ja laittanut kiloa hiuslakkaa. On se elämä vaikeeta.

Vierailija
225/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:24"]

Herään,käyn veskissä, menen aamiaiselle, pesen hampaat puen vaatteet päälle ja laitan hiukset ponnarille ja lähden töihin ja en haise koska käyn joka ilta suihkussa ennen nukkumaan menoa enkä hikoile öisin.. Silloin pesen pyllyn jos kakka tulee aamulla, mutta mulla harvoin tulee.Siis aamulla. En meikkaa töihin ikinä, ei ole tarvetta.

[/quote]

Juu, ajan fillarilla työmatkan10 kilsaa, käyn usein suihkussa töihin tullessani, mutta en aina. Olen töissä tehtaassa, jossa tehdään fyysistä työtä ja meillä kuuluu suihkussa ja saunassa käynti työpäivän jälkeen työaikaan. Kaikilla ei ole sitä asiakaspalvelutyötä jossa pitää olla toisten lähellä ruusuille tuoksuten.

[/quote]

ja herään viideltä...

Vierailija
226/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden pesu, suihkuun, vaatteet päälle, partavesi naamaan ja ovesta ulos. 15 min. Tosin olen kalju. Mutta ikääkin on jo yli 40. Jos joskus löytyy nainen, joka pystyy yhtä nopeaan suoritukseen, niin nostan hattua. Olen aamu-uninen, niin haluan nukkua mahdollisimman pitkään. Bussissa psytyy sitten vielä torkkumaan puolisen tuntia. Töissä samantien gallona kahvia naamaan, että herää.

Vierailija
227/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:11"]

Kaiken tuon jaksat tehdä syömättä mitään.

[/quote]

Helposti, syön vasta töissä. En saisi mitään alaskaan vielä niin aikaisin.

ap

[/quote]

Syötkö työajalla?

Vierailija
228/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pienen aamupesun ja meikin tekee vartissa.

Vierailija
229/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on työvaatteet+hattu, ja mielellään ei meikkiä (ei aspa). joten aamulla ylös, suihkuttelen illalla. pesen hampaat ja naaman, puen, herätän lapset, katson että ne syö/pukee, laitan niille hälyytyksen kännyyn että varmasti muistavat lähteä ajoissa kouluun.

mulla menee aamusin tunti, jos meikkaan jne, ja hoitelen 2 lasta kouluun ja yhden päiväkotiin. alle tunti, jossei oo meikkausta, hiusten laittamista jne. en syö kotona aamupalaa, bussissa juon juotavan jugun/kahvia termosmukista, koska talvisaikaan en pyöräile.

Vierailija
230/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:32"]

Ja ne väittää ettei muka tarvitse pesua aamulla, koska "eihän yöllä hikoile", ja illalla on käyty suihkussa. Paskan marjat, sen haistaa selvästi jos ei aamulla ole käynyt suihkussa. Iho haisee tunkkaiselle, se on fakta.

[/quote]

Hah! Kannattais varmaan mennä lääkärille, jos nukkuessa alkaa haisemaan. Tai ehkä kallonkutistajalle. Tietty eri asia, jos on kamala helle yötä päivää, mutta harvoin Suomessa on. Minä ainakin hikoilen jo työmatkan aikana varmaan 10 kertaa sen verran kuin koko yönä, joten tuolla sun logiikalla mun pitäis olla tunnin välein suihkussa varmaan. Onneksi en haise kenenkään muun nenään vielä päivänkään jälkeen. Te vainukoirat saatte vaan kestää.

[/quote]

IHMETTELEN VIELÄ: siis JOS ETTE aamulla käy suihkussa tai edes pese kainaloita, VEDÄTTEKÖ DÖDÖÄ SIIHEN PESEMÄTTÖMÄLLE IHOLLE?? Vai ettekö käytä dödöä ollenkaan???

ap

[/quote] SEN DÖDÖN VOI LAITTAA MYÖS ILLALLA SUIHKUN JÄLKEEN.

Vierailija
231/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:36"]

Hampaiden pesu, suihkuun, vaatteet päälle, partavesi naamaan ja ovesta ulos. 15 min. Tosin olen kalju. Mutta ikääkin on jo yli 40. Jos joskus löytyy nainen, joka pystyy yhtä nopeaan suoritukseen, niin nostan hattua. Olen aamu-uninen, niin haluan nukkua mahdollisimman pitkään. Bussissa psytyy sitten vielä torkkumaan puolisen tuntia. Töissä samantien gallona kahvia naamaan, että herää.

[/quote]

Niin ja asiantuntijahommia teen ja tapaan välillä asiakkaita. Kalju on kiva.

Vierailija
232/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:32"]

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Np dödö varmaan auttaa sitten enää kauheasti aamulla :D

Vierailija
233/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:18"]

Sama täällä, haistan kyllä oman hien jos se haisee. Tarkka hajuaisti muutenkin, liiankin..

[/quote]

Ja me muut haistamme sen jo paljon aiemmin.

Vierailija
234/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:32"]

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Np dödö varmaan auttaa sitten enää kauheasti aamulla :D
[/quote]
Ihan jos olet antiperspirantista kuullut. Ihan ruokakaupasta jopa saa sellaisia jotka sen 48h pitäis auttaa.

Vierailija
235/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan TAJUA näitä ihmisiä, jotka pynttää normaaliin työpäivään enemmän, mitä minä iltajuhliin.

Mäkin olen syntymäruma, mutta oon jo aikoja sitten tajunnut, että ei se paklaamalla parane.

Vierailija
236/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you ap!! :D

Mun aamu:

klo 5.15 herätys, suihku 10min (usein 15min kun pitää välillä hiukset pestä ja sheivata), dödö kainaloihin, naamaan rasva, vaatteet päälle, hiusten harjaus, meikkaus, kahvin laittaminen tippumaan, hiusten föönaus tai muuten freesaaminen, jos en ole pessyt niitä, aamupalaksi rahka+marjoja ja kuppi kahvia samalla blogeja lueskellen. Laukun pakkaus/tarkastaminen, että kaikki messissä, ulkovaatteet päälle. Aikaa menee 1h, dösälle lähden siis 6.15. Rakastan rauhallisia aamuja.

Vierailija
237/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:17"]

[/quote]

ap

[/quote]

Syötkö työajalla?

[/quote]

Kuule se on ihan se ja sama, jos hörpin kahvini / syön voileivän töitä tehdessä ja sähköpostia lukiessa. Usein menee lounastuntikin (joka olisi "omaa" aikaa) samalla tavoin siinä koneen ääressä töitä tehden, vähän evästä samalla syöden.

Jos olsiin jossain duunarityössä niin olisihan mulla siinäkin kahvitauot, niin silloin voisin syödä sen aamupalani.

ap

Vierailija
238/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:17"]

[/quote]

ap

[/quote]

Syötkö työajalla?
[/quote]
Samaa mietin. Toiset kun menee sinne töihin tekemään töitä eikä syömään aamupalaa.

Vierailija
239/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treenaa, niin yöt voi olla melkoista hikoilua ja taistelua. Paree käydä myös aamulla suihkussa....

Vierailija
240/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:34"]

Mä nousen 5.30 keitän kahvin, syön aamupalan ja luen lehden,(tankkaan sähkötupakat)

5.45 meen suihkuun,

5.50 pukeudun, pesen hampaat, kuivaan tukan, rasvaan naaman ja laitan dödön, eväät kassiin, ulkovaatteet päälle  .

6.00 ulos ovesta.

Tois siis tapahtuu ilman hoppua, jos tulee kiirus, niin melkein puolet saa ajasta nipistettyä pois ilman, että mikään jää tekemättä.

[/quote]

Helppo homma kun on lyhyt rekkalesbotukka eikä käytä meikkiä ollenkaan! Piece of cake!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän