Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ovat tutkitusti naisia huomattavasti fyysisesti parempia. Voitatko sinä

Vierailija
05.11.2014 |

yhtäkään suunnilleen ikäistäsi miestä, joka perusterve fyysisesti?

Tutkitusti siis lihasvoimaltaan ja maksimaaliselta hapenottokyvyltään naisia parempia.

Tässä mm.linkki aiheeseen:

http://www.hs.fi/tiede/a1414472417248

Ja googlettamalla löytää lisäinfoa.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:07"]

Mä en oikeastaan tiedä MIKSI mun pitäisi edes voittaa joku mies fyysisesti? Mitä mä sillä voittaisin ja kenelle mun pitäisi todistella sillä ja mitä?

[/quote]

Jos miehet alkaa väittää niin sen takia. 

[/quote]

Väittää mitä? 

[/quote]

Milloin mitäkin. 

Vierailija
42/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:25"]

Tottakai keskivertomies on keskivertonaista ruummiillisesti vahvempi. Itse evoluutio sen on suunnitellut. Miehet on ohjelmoitu suojelemaan naista ja naisen lasta.

[/quote]

Kumma kun mä olen käsittänyt että yrittämään tappamista. Sun evoluutiosi päättyi jo kauan sitten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on kehittyneempi looginen päättelykyky ja voimakkaampi fyysinen keho.

Naisilla on parempi empatiakyky, parempi kivunsietokyky ja parempi vastustuskyky sairauksille.

Johtuu siitä, että naiset ovat histrorian aikana kestäneet enemmän kipuja, väkivaltaa ja synnytyksiä.

Vierailija
44/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:19"]

Moniko mies jaksaisi raskausaikaa fyysisine ja psyykkisine muutoksineen, 10-15kg painonlisäystä yms, 9kk stressin jälkeen vielä alatiesynnytyksen jälkeen kävelisi ulos omin jaloin pois sairaalasta 3-4 päivän perästä? Edes niinkuin saman vuoden puolella? Ja sitten hoivaisi 24/7 avutonta lasta seuraavat pari vuotta?

... niin ei taitaisi olla näistä miesflunssan sairastajista oikeasti kovaan fyysiseen koitokseen.

[/quote]

Kuinka monta naista oli taistelemassa rintamalla talvisodassa?

Vierailija
45/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielelläni naisellinen ja heikko ja mieheni suojeluksessa.

Vierailija
46/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:19"]

Moniko mies jaksaisi raskausaikaa fyysisine ja psyykkisine muutoksineen, 10-15kg painonlisäystä yms, 9kk stressin jälkeen vielä alatiesynnytyksen jälkeen kävelisi ulos omin jaloin pois sairaalasta 3-4 päivän perästä? Edes niinkuin saman vuoden puolella? Ja sitten hoivaisi 24/7 avutonta lasta seuraavat pari vuotta?

... niin ei taitaisi olla näistä miesflunssan sairastajista oikeasti kovaan fyysiseen koitokseen.

[/quote]

Kuinka monta naista oli taistelemassa rintamalla talvisodassa?

[/quote]

Miesten välinen sota. 

Vierailija
47/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extreme urheilulajeissa naisen ruumis peittoaa miehen, jos marathon juostaisiin kaksin- tai kolmikertaisena, jos uitaisiin yli 50km matkoja tms. Syy tähän on se rasva/lihassuhde, miesten suuremmat lihakset kestävät vain hetken, naisten pienet lihakset sinnittelevät rasvavarantojen avulla pidempää, koska kuluttuvat vähemmän vähemmän energiaa. Energiaa taas saadaan kehon rasvasta, miehillä enemmän energiaa tarvitsevia lihaksia ja vähemmän rasvaa-> riittää nippa nappa sinne marathonille, naisten rasva ja lihakset sinnittelevät ja jaksavat pidempään. Urheilukisat on kalibroitu miehiä ajatellen. Naisen kroppa on miehen kroppaa kestävämpi ja sinnikkämpi, vaikka sitä hetkellissä voimaa siinä on vähemmän. Mies pyörtyy jo similoidussa synnytyksessä. Evoluution tulosta lopulta ja naisten rääkkäämisen pitkä historia näkyy esim. itsemurhatilastoissa, kuka lopulta kestää ja mitä.

Vierailija
48/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
49/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitan. Duunin takia on vähän pakkokin. Olen 156cm/48kg Se tekniikka pojat, se tekniikka.

Vierailija
50/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:57"]

Extreme urheilulajeissa naisen ruumis peittoaa miehen, jos marathon juostaisiin kaksin- tai kolmikertaisena, jos uitaisiin yli 50km matkoja tms. Syy tähän on se rasva/lihassuhde, miesten suuremmat lihakset kestävät vain hetken, naisten pienet lihakset sinnittelevät rasvavarantojen avulla pidempää, koska kuluttuvat vähemmän vähemmän energiaa. Energiaa taas saadaan kehon rasvasta, miehillä enemmän energiaa tarvitsevia lihaksia ja vähemmän rasvaa-> riittää nippa nappa sinne marathonille, naisten rasva ja lihakset sinnittelevät ja jaksavat pidempään. Urheilukisat on kalibroitu miehiä ajatellen. Naisen kroppa on miehen kroppaa kestävämpi ja sinnikkämpi, vaikka sitä hetkellissä voimaa siinä on vähemmän. Mies pyörtyy jo similoidussa synnytyksessä. Evoluution tulosta lopulta ja naisten rääkkäämisen pitkä historia näkyy esim. itsemurhatilastoissa, kuka lopulta kestää ja mitä.

[/quote]

Kaivas joutessasi esiin pisin tunnettu miehen juoksema matka ja pisin tunnettu naisen juoksema matka. 

Veikkaan notta mies on juossut pidemmälle.

Vierailija
51/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 22:20"]

Kaivas joutessasi esiin pisin tunnettu miehen juoksema matka ja pisin tunnettu naisen juoksema matka. 

Veikkaan notta mies on juossut pidemmälle.

[/quote]

Odotellessa kaivoin esiin tollaset featit yhdeltä miehelt:

-Ran 350 miles (560 km) in 80 hours and 44 minutes without sleep in 2005

-Ran a marathon to the South Pole in −13 °F (−25 °C) temperatures without snowshoes in 2002

http://en.wikipedia.org/wiki/Dean_Karnazes

Vierailija
52/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on parissa viestissä jo väitetty, että nainen kestää paremmin kipua. Googlettamalla "pain tolerance women men" ja ensimmäisiä linkkejä tutkimalla selvisi, että naisilla on huonompi kivunsieto. Evoluution "riemuvoitto".

Vierailija
53/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän naiset ole kaikinpuolin se heikompi sukupuoli, ravaavat lääkäreilläkin miehiä paljon tiheämpään, jos on jotakin pikkuvaivoja. T. mies.