Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ovat tutkitusti naisia huomattavasti fyysisesti parempia. Voitatko sinä

Vierailija
05.11.2014 |

yhtäkään suunnilleen ikäistäsi miestä, joka perusterve fyysisesti?

Tutkitusti siis lihasvoimaltaan ja maksimaaliselta hapenottokyvyltään naisia parempia.

Tässä mm.linkki aiheeseen:

http://www.hs.fi/tiede/a1414472417248

Ja googlettamalla löytää lisäinfoa.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa älytön kysymys. En ole vahvempi kuin mies, enkä myöskään huonompi.

Vierailija
22/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:58"]

Keuhkokapasiteettini on olymppiatason mies uimarien tasoa. Ja olen polttaanut tupakkaa 14v. Jokin luonnonoikku, revi siitä sitten juttua.

[/quote]

hei, kertokaa, missä voisin mitata keuhkokapasiteetin?

terkkarissako?

mutta aiheesta. Tottakai miehet ovat fyysisesti kovempia! Sehän on niin luonnollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:13"]

No mä oon yhtä voimakas kuin ikäiseni miehet. Tosin oon yhtä isokin. :D

[/quote]

En usko!

Vai oletko fitness? Tässä oli puhe ns. luonnontilassa olevista ihmisistä. Tokihan joku DDR:n kuulantyöntäjä tai fitness on normaalia miestä vahvempi, mutta niitä ei enää miehestä erota muu kuin ylimääräiset reiät alapäässä. Enkä tarkoita nyt ulkonäköä sinänsä, vaan ulkopuolisen lääkityksen aiheuttamia hormonaalisia muutoksia. Heitä taas pitää verrata vastaavia mömmöjä käyttäviin miehiin - joille he sitten taas häviävät. 

Miten sinusta on muka voinut kasvaa naturaalisti miehen kokoinen? Varmaan joillain harvoilla naisilla voi olla poikkeuksellisen paksu luusto, joka on lähempänä keskimääräistä miestä kuin naista, mutta lihaksia ei voi olla. Koska naisella ei ole testosteronia tarpeeksi tuottavia elimiä. Ei kait sulla munia ole? 

Vierailija
24/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat tutkitusti miehiä parempia fyysisesti. He elävät pidempään, kykenevät olemaan raskaan, synnyttämään ja imettämään. Oikeasti kumpikaan sukupuoli ei ole toista parempi.

Vierailija
25/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Tämä asiako valaistui sinulle vasta nyt? Olitko erityislapsi?

Vierailija
26/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla hyvä, mutta kyllä gorilla on paremp. Paljon enemmän lihasvoimaa. Erityisen koomista miehessä on hitaus, jopa hevonen voittaa sen. Tattadattadaafaafaadalala...

Vierailija
27/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nostan penkistä 100 kg" jep joo, kuka uskoo, kun et meinaa saada viikon ruokaostoksia kannettua autosta sisälle ilman hirveää vikinää.

Vierailija
28/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en. Harva ikäiseni mies kuitenkaan esimerkiksi saa spagaatin, kuten minä. Kehoni kauneus ja kaikkinainen upeus on erilaista kuin miehen, ei huonompaa. Poikalapsilleni kerron, että heidän voimansa on tarkoitettu käytettäväksi hyvään.

Vierailija
29/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:13"]

No mä oon yhtä voimakas kuin ikäiseni miehet. Tosin oon yhtä isokin. :D

[/quote]

En usko!

Vai oletko fitness? Tässä oli puhe ns. luonnontilassa olevista ihmisistä. Tokihan joku DDR:n kuulantyöntäjä tai fitness on normaalia miestä vahvempi, mutta niitä ei enää miehestä erota muu kuin ylimääräiset reiät alapäässä. Enkä tarkoita nyt ulkonäköä sinänsä, vaan ulkopuolisen lääkityksen aiheuttamia hormonaalisia muutoksia. Heitä taas pitää verrata vastaavia mömmöjä käyttäviin miehiin - joille he sitten taas häviävät. 

Miten sinusta on muka voinut kasvaa naturaalisti miehen kokoinen? Varmaan joillain harvoilla naisilla voi olla poikkeuksellisen paksu luusto, joka on lähempänä keskimääräistä miestä kuin naista, mutta lihaksia ei voi olla. Koska naisella ei ole testosteronia tarpeeksi tuottavia elimiä. Ei kait sulla munia ole? 

[/quote]
en vedä testoo tai mitään muutakaan. Olen pienestä saakka tehnyt mielelläni fyysistä työtä ja olin aina isompi kuin muut. Nykyisin olen keskimittaisen miehen kokoinen ja teen fyysisesti raskasta työtä.

Vierailija
30/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:48"]

Ei tässä varmaan ollut kovin paljoa uutta tietoa useimmille meistä. 

[/quote]

Pointti oli se, että löytyykö naisia, jotka ovat perusterveitä miehiä fyysiseltä suorituskyvyltään kovempia, eli poikkeuksia.

Ja viimeisimmälle kommentoijalle: en ole "mies 29v", samanikäinen nainen kyllä. Aloituksen ei ollut tarkoitus olla missään mielessä naisia alentava tms., pahoittelen jos siitä sai sellaisen kuvan.

t.ap

[/quote] Hmm..jotenkin vaan tuntuu siltä, että tässä on nyt joku koira haudattuna. ;) Siis ei sillä etteikö nainen voisi tehdä tällaista aloitusta, mutta... :P

[/quote]

Se koira tässä on, ettei asiassa ole mitään uutta, ihan yleistä tietoa. Eli koko ketjulla ei ole mitään pointtia.

Vierailija
31/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytälätkässä olen voittanut monia miehiä. Kerran naapuri tuli auttamaan polttopuiden kanssa, mutta ei jaksanut kantaa metriäkään raahaamaani kuormaa :D

Vierailija
32/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös vahvempi kuin perusterve, mutta treenaamaton ikäiseni mies. Käyn salilla neljästi viikossa ja harrastan kehonrakennusta, en käytä hormoneja tai muitakaan mömmöjä, en näytä mieheltä enkä ole edes miehen kokoinen. Mulla tosin on ns. syntymävikana hiukan korkeampi testosteronitaso kuin mitä naisilla yleensä on, mutta tuo että nainen ei voisi saada lihasmassaa ilman mömmöjä on ihan kukkua.

Omalle miehelleni en pärjää, on nimittäin sama harrastus, mutta hän ei olekaan keskiverto perusjamppa myöskään.

Vierailija
33/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:58"]

Keuhkokapasiteettini on olymppiatason mies uimarien tasoa. Ja olen polttaanut tupakkaa 14v. Jokin luonnonoikku, revi siitä sitten juttua.

[/quote]

hei, kertokaa, missä voisin mitata keuhkokapasiteetin?

terkkarissako?

mutta aiheesta. Tottakai miehet ovat fyysisesti kovempia! Sehän on niin luonnollista.

[/quote] Ja taitaa vähän pimppi kostua vahvoille miehille ;) ?

Vierailija
34/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:41"]

Pöytälätkässä olen voittanut monia miehiä. Kerran naapuri tuli auttamaan polttopuiden kanssa, mutta ei jaksanut kantaa metriäkään raahaamaani kuormaa :D

[/quote]

Voi ei :(

Toi on pahinta mitä vois sattua; menee reteesti auttamaan jotain naista jossain voimaa vaativassa ja sitten ei jaksa itsekään! 

Vierailija
35/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viitsi näin lapselliseen ärsyttämiseen osallistua. Ihan mikä tahansa mies on mahdollista voittaa mutta ei siihen tietenkään joka nainen pysty. 

Vierailija
36/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeastaan tiedä MIKSI mun pitäisi edes voittaa joku mies fyysisesti? Mitä mä sillä voittaisin ja kenelle mun pitäisi todistella sillä ja mitä?

Vierailija
37/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hakkaan coopperissa mieheni ja useimmat sen kaverit, vaikka ihan urheilullisia nuoria miehiä ovatkin.

Vierailija
38/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:07"]

Mä en oikeastaan tiedä MIKSI mun pitäisi edes voittaa joku mies fyysisesti? Mitä mä sillä voittaisin ja kenelle mun pitäisi todistella sillä ja mitä?

[/quote]

Jos miehet alkaa väittää niin sen takia. 

Vierailija
39/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:07"]

[/quote]

Jos miehet alkaa väittää niin sen takia. 

[/quote]

Väittää mitä? 

Vierailija
40/53 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai keskivertomies on keskivertonaista ruummiillisesti vahvempi. Itse evoluutio sen on suunnitellut. Miehet on ohjelmoitu suojelemaan naista ja naisen lasta.