Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mitään keinoa vaikuttaa aikuisen pojan naiskuvioihin? Äitinä huolettaa...

Vierailija
20.09.2021 |

... kun naisystävät vaihtuvat hippasen liian usein. Viime vuoden joulunaikaan hän kävi mielestäni ihanan, sporttisen nuoren naisen kanssa jouluglögillä meillä. Kutsuin heidät juhannuksena kesämökillämme, mutta poika ilmestyi paikalle ihan eri naisen kanssa. Hänkin oli todella kiva nuori nainen, yliopistokoulutettu kuten poikamme, kohtelias, ihana, nätti. Nyt pyysin heidät rapujuhliimme, niin on tulossa, mutta jälleen toisen naisen kanssa. Kysyin, että mitäs tämä nyt oikein on. Pojan mukaan hän vain tapailee naisia tällä hetkellä, eikä ole aikeissa asettua vielä aloilleen. Kuitenkin hän tekee ihan selvästi parisuhteeseen liittyviä asioita näiden naisten kanssa eli käy leffassa, ravintoloissa, lenkillä jne. Mies otti asian viime viikonloppuna puheeksi, kun poika oli käymässä mökillä, tällä kertaa yksin. Pelkään, että kohta on neljäs nainen kierroksessa. Ollaan miehen kanssa pikkasen hukassa tämän asian kanssa. Voiko mitenkään vaikuttaa tähän tilanteeseen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu teille, mutta itse äitinä sanoisin, ettei tarvitse joka hoitoa meille raahata eli ei olisi tervetullut aina uuden seuralaisen kanssa kotiin.

Sanoisin, että tule yksin ja tuo seuralainen sitten äidin eteen, kun olet sitoutunut häneen ja hetken jo ollut suhteessa.

Vierailija
22/23 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kanssa ollut nuoresta pitäen kova panomies.

On tullut jemmattua lenkkiä, satoihin eri pömpeleihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on kyllä saanut aina tuoda tyttökaverin meille, mitään tuollaista tyhmää ” sitten kun se on se vakituinen” -ehtoa ei tulisi mieleenikään sanella. Viimeisten 10 vuoden aikana on tosi kivoja nuoria naisia ollut tyttöystävinä varmaan 8. Kaikki tunnen.

Ja nyt ykskaks yllättäen on parisuhteessa, muuttivat yhteen, odottavat lasta. Ihanaa.