Hesarin mukaan líhavia naisia syrjitään deittisovelluksissa. Onko näin?
Pitäisikö säätää laki, jolla miehet pakotetaan treffailemaan myös plussakokoisia?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Tuo Hesarin artikkeli on outo.
Minä olen ruma läski. Ei kävisi mielessänikään tarjoutua sanomalehtiartikkeliin valittamaan, että minusta ei kiinnostuta parisuhde- tai missään muussakaan mielessä.
No hänhän löytää miehiä tämän artikkelin seurauksena.
Minä olen pienitissinen, missä voin uhriutua?
Hyvä vakioaihe nykymaailman "journalisteille".
Kirjoitettavaa riittää maailman tappiin asti, ihmisiä kun ei voi pakottaa suhteeseen (tai siis seksiin, koska siitä valtaosassa noita taivastelujuttuja kuitenkin on kyse).
Myös huonosti toimeentulevia, puhevikaisia ja iho-ongelmaisia syrjitään.
Kurjaa, mutta niin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen ketju samasta asiasta poistettiin moderaattorin toimesta. Taitaa modekin olla läski kun niin koville ottaa :(
Täällä on kaksi ketjua samasta aiheesta.
Oli. Se toinen poistettiin. Ilmeisesti on tärkeämpää saada vaan BB-*askaa ja muuta klikkihöpöä palstalle?
Yhtä syrjivää kuin nainen ei deittaile itseään lyhyempää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hoikka, mutta muuten vain ruma. Missä minun artikkelini on?
Minulla on ikävä luonne. Missä on minun haastettelu ja julistus syrjinnästä!
Joku transihminenkin avautui aikoinaan lehdessä, kun häntä ei kelpuuteta treffeille tai viimeistään kun transtausta paljastuu, niin miesten kiinnostus lopahtaa. Niin, onko tuo nyt ihme? Kyllä maailmassa riittää ei-transihmisiäkin.
Minä olen noin 20 kiloa ylipainoinen, ja kieltämättä miesten spontaanisti osoittama kiinnostus on nyt vähäisempää kuin ollessani normaalipainoinen. Toisaalta tähän voi ikäkin vaikuttaa. Lähestyn neljääkymmentä ikävuotta, ja tunnetusti naiset alkavat niillä main muuttua "näkymättömiksi" joka tapauksessa.
En ole kuitenkaan kokenut ongelmaksi päästä treffeille tai löytää seurustelukumppania. Miehissä ylipainoisia on sitäpaitsi jopa naisia enemmän. Minulle ei ole kukaan koskaan huomauttanut päin naamaa painostani, enkä myöskään ole lukenut treffikumppanin kasvoilta pettymystä minut livenä nähtyään. Liittyisikö tämä siihen, miten itsensä kantaa? Olen varsin liikunnallinen ja minulla on hyvä ryhti. En vastaa "puuskuttavan ja kömpelön läskin" stereotypiaa.
Monilla ylipainoisilla on heikko itsetunto. Ehkä se on syy, joka karkottaa treffikumppanit, ei niinkään paino itsessään. Tuntemillani mukavilla ja hauskoilla ylipainoisilla henkilöillä on kumppani yhtä usein kuin normaalipainoisillakin.
Nykymaailmassa uhriudutaan joka asiasta.
Tässä nyt sekoitetaan syrjintä ja ihmisten mieltymykset.
No varmasti ns. syrjitään. Kuten varmaan lihaviakin miehiä. En minäkään suoraansanottuna pystyisi seurustelemaan todella isokokoisen miehen kanssa.
Mutta ei näihin mielestäni PIDÄ eikä pysty puuttumaan. Kaikilla on omat ulkonäölliset mieltymykset. Minun makuani eivät taas (oikein isokokoisten miehien lisäksi) ole ns. ”kauniit” mallimiehet ja minusta olisi kamalaa, jos minun pitäisi nyt yhtäkkiä pitää heitä viehättävinä!
Vierailija kirjoitti:
Lihavilla ei tekosyyt ja uhriutuminen lopu koskaan.
Tuokin vois laihduttaa jos asia niin häiritsee.
Lisää spekseihin feministinen yltiövoimaantuminen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen noin 20 kiloa ylipainoinen, ja kieltämättä miesten spontaanisti osoittama kiinnostus on nyt vähäisempää kuin ollessani normaalipainoinen. Toisaalta tähän voi ikäkin vaikuttaa. Lähestyn neljääkymmentä ikävuotta, ja tunnetusti naiset alkavat niillä main muuttua "näkymättömiksi" joka tapauksessa.
En ole kuitenkaan kokenut ongelmaksi päästä treffeille tai löytää seurustelukumppania. Miehissä ylipainoisia on sitäpaitsi jopa naisia enemmän. Minulle ei ole kukaan koskaan huomauttanut päin naamaa painostani, enkä myöskään ole lukenut treffikumppanin kasvoilta pettymystä minut livenä nähtyään. Liittyisikö tämä siihen, miten itsensä kantaa? Olen varsin liikunnallinen ja minulla on hyvä ryhti. En vastaa "puuskuttavan ja kömpelön läskin" stereotypiaa.
Monilla ylipainoisilla on heikko itsetunto. Ehkä se on syy, joka karkottaa treffikumppanit, ei niinkään paino itsessään. Tuntemillani mukavilla ja hauskoilla ylipainoisilla henkilöillä on kumppani yhtä usein kuin normaalipainoisillakin.
Niinkuin voimafemien kehopositiivisuus jumalatar laulaa: "hanki itelle bang, bang, latinobangeri!"
Miten deittaamisessa voi syrjiä ketään? Deittailu perustuu ihmisten mieltymyksiin joten ei silloin voi mitenkään pakottaa inklusiivisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen ketju samasta asiasta poistettiin moderaattorin toimesta. Taitaa modekin olla läski kun niin koville ottaa :(
Täällä on kaksi ketjua samasta aiheesta.
Ei tue voimafeminismiä, niin poistetaan.
Ja olisiko niin, että näitä pullukoita harmittaa kun eivät saa niitä hyvännäköisiä timmikroppaisia ja itseään vastaavat ei kelpaa. Nykyään kun ollaan vinkuvia pullamössöjä eikä haluta nähdä vaivaa minkään eteen.
Tuo Miisakin saa 100% varmasti päivittäin kymmeniä/satoja tykkäyksiä mutta hänelle kelpaa vain 195 cm fitti pankkiirilääkäri
Tuolla teorialla olen rasisti koska en ole sattunut koskaan deittailemaan ulkomaalaisia😅 Kenelle joudun maksamaan sakkoja vai joudunko suoraan oikeuteen?
Vierailija kirjoitti:
Syrjivätköhän lihavatkin lihavia vai vain normaalipainoiset.
Tämä on olennainen kysymys. Onko ylipainoiselle väliä kumppanin paino vai toivoisiko sittenkin mielummin hoikka, hyvännäköistä kumppania?
oletteko jotenkin järjestäytyneet ja sinä teet päätökset muidenkin puolesta? Näinkin henkilökohtaisessa asiassa jokainen päättää itse.