Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarin mukaan líhavia naisia syrjitään deittisovelluksissa. Onko näin?

Vierailija
20.09.2021 |

Pitäisikö säätää laki, jolla miehet pakotetaan treffailemaan myös plussakokoisia?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olisiko niin, että näitä pullukoita harmittaa kun eivät saa niitä hyvännäköisiä timmikroppaisia ja itseään vastaavat ei kelpaa. Nykyään kun ollaan vinkuvia pullamössöjä eikä haluta nähdä vaivaa minkään eteen.

Niimpä. Itse olen vähän ylipainoinen. Ymmärrän ja tiedostan sen, että kaikille miehille se todellakaan ei ole asia, mitä haluavat kumppaniltaan. Mutta en minä siitä uhriudu. Jos asia minua haittaisi ja haluaisin, että kaikki miehet kuolaisivat perääni, silloin varmaan laihduttaisin. Niinkuin niidenkin pitäisi, joita se haittaa niin paljon, että lehtiin asti mennään itkemään.

Vierailija
42/55 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuolla kaduilla näkee jatkuvasti näitä reilusti yli sadan kilon keijukaisia usein ihan komeidenkin miesten kanssa. Olisikohan nyt tämän kyseisen naisen kohdalla kyse jostain muustakin? Jo se, että kehtaa mennä lehteen valittamaan tuommoisesta, viittaa ettei ole yläkerrassa ihan kaikki kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tärkein kysymys on miksi Suomen suurin sanomalehti kirjoittaa tällaista roskaa?😅 Kuuluisi johonkin Anna-lehteen mieluummin.

Vierailija
44/55 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuollekkin samankokoinen ukko löytys, mut ei taida hälle kelvata kuin häntä huomattavasti kevyempi mies. Tottakai saa seuransa valita, mutta silloin on ihan turha vinkua iltapäivälehdesså kuinka häntä syrjitään. Toisekseen hän saa kyllä seksiä halutessaan, lihava mies jää taas todennäköisesti ilman, hän kun ei kelpaa edes seksiin. Niin että todellisuudessa tämä juttu kertoo siitä, että lihavaa mies ei kelpaa ja häntä sopii syrjiä, naiset ansaitsevat haluamansa kumppanin, vaikka olisi 200 kiloinen.

Vierailija
45/55 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuolla kaduilla näkee jatkuvasti näitä reilusti yli sadan kilon keijukaisia usein ihan komeidenkin miesten kanssa. Olisikohan nyt tämän kyseisen naisen kohdalla kyse jostain muustakin? Jo se, että kehtaa mennä lehteen valittamaan tuommoisesta, viittaa ettei ole yläkerrassa ihan kaikki kunnossa.

Tarkoitatko ihan komeilla voimakkaasti kesällä ruskettuneita.

Vierailija
46/55 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuollekkin samankokoinen ukko löytys, mut ei taida hälle kelvata kuin häntä huomattavasti kevyempi mies. Tottakai saa seuransa valita, mutta silloin on ihan turha vinkua iltapäivälehdesså kuinka häntä syrjitään. Toisekseen hän saa kyllä seksiä halutessaan, lihava mies jää taas todennäköisesti ilman, hän kun ei kelpaa edes seksiin. Niin että todellisuudessa tämä juttu kertoo siitä, että lihavaa mies ei kelpaa ja häntä sopii syrjiä, naiset ansaitsevat haluamansa kumppanin, vaikka olisi 200 kiloinen.

Niin totta!

Ja tämän ajan voimahenkistä.

Vierailija
47/55 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittimaailma ei ole mikään lasten hiekkalaatikko, jossa on oltava toiselle seurana, ettei tälle tulisinpaha mieli. Ei ole syrjintää, rasismia, alistamista tai muutakaan, ettei tapaile ihmisiä, jotka eivät natsaa.

Vierailija
48/55 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittimaailma ei ole mikään lasten hiekkalaatikko, jossa on oltava toiselle seurana, ettei tälle tulisinpaha mieli. Ei ole syrjintää, rasismia, alistamista tai muutakaan, ettei tapaile ihmisiä, jotka eivät natsaa.

Juurikin näin. Onko tämä nyt naisten vastine inceleille? Kun miehet ruikuttaa että naisten on pakko deittailla myös heitä, niin naiset vastaa että selvä, heti kun teidän on pakko deittailla pullukkaa.

Vierailija
49/55 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pienitissinen, missä voin uhriutua?

Minä myös!

Olen myös hoikka (edelleenkin satunnaisesti oireileva syömishäiriö pitää tästä huolen, pieni ja söpö ja mun ikä veikataan aina reilusti alakanttiin.

Mulle siunaantuu vaan päihdeongelmaisia, ksipäitä ja mielenterveystapauksia.

Saanko minäkin oman jutun?

PS. Miksi muuten rehevimmille ja muuten ei niin täydellisille pintaliihottajille ei ole oikeasti omaa tinderiä?

Vierailija
50/55 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina naisia sorsitaan. Anna meille miehillekin jokapäiväinen valituksen ja huomion saamisen aihe!

Vierailija
51/55 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää, en minäkään kiinnostu lihavista miehistä eikä se ole mitään syrjintää. Muikkis on hyvä ja laihduttaa jos noin harmittaa. Ei kenelläkään ole velvollisuutta treffailla ihmistä joka ei sytytä.

Vierailija
52/55 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pienitissinen, missä voin uhriutua?

Minä myös!

Olen myös hoikka (edelleenkin satunnaisesti oireileva syömishäiriö pitää tästä huolen, pieni ja söpö ja mun ikä veikataan aina reilusti alakanttiin.

Mulle siunaantuu vaan päihdeongelmaisia, ksipäitä ja mielenterveystapauksia.

Saanko minäkin oman jutun?

PS. Miksi muuten rehevimmille ja muuten ei niin täydellisille pintaliihottajille ei ole oikeasti omaa tinderiä?

No ei nyt omaa tinderiä ole, mutta onhan noita bbw-seuranhakusivuja olemassa. Mutta olen täältäkin lukenut, ettei isot tytöt halua mitään bbw-fetissin omaavaa miestä, vaan ihan hänestä "omana itsenään" pitävästä miehestä. Mikä on tietysti jollain tasolla ymmärrettävää, muttei kukaan "normaali" mies tunne vetoa sairaalloisen lihaviin, joten aika hiljaista saattaa deittirintamalla ollakkin, jos ei tuommoinen "fat admirer" kelpaa. Jotenkin vääristynyt ajatusmaailma, toisaalta voisi tietty verrata isotissistä blondia, joka ei halua miestä, joka on kiinnostunut hänestä vain tisujen ja ulkonäön vuoksi, vaan että mies kiinnostuu hänestä hänen luonteensa vuoksi.

Vierailija
53/55 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikille se oma prinssi löytyy.

https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Ftse2.mm.bin…

Tää on varmaan niitä juttuja, kun on tarpeeksi kauan skutsissa niin jo militäöriruokalan aina naamanorsunveellä oleva kuuskybäinen keittäjä näyttää erittäin otettavalta.

Vierailija
54/55 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten kannattaa etsiä seuraa itselleen muualta kuin sovelluksista. Tansseista, ravintoloista, harrastuksista, työpaikoilta. Tosin korona on rajoittanut mutta eiköhän se pian lopu. Maailma on täynnä vähän pulskempia ihmisiä jotka ovat naimisissa. Katsokaa vaikka valtiovarainministeriämme, taitaa olla kahden lapsen äiti. Mistä hän lienee miehen pokannut? 

Vierailija
55/55 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan kiinnostuisi pinnallisen sovelluksen kautta lihavasta, jos vaihtoehtona on hoikempi? Tinder ei ole paras paikka, jos ulkonäössä on kauneusvirheitä